Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-commerce » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Exchange Server 2016 PowerShell. Księga przepisów

Microsoft Exchange Server 2016 PowerShell. Księga przepisów

126.00zł
107.10zł
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Wydanie 2 39.00zł
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Wydanie 2

Autor: Wojciech Kyciak

ISBN: 978-83-246-2490-4

Ilość stron: 264

Data wydania: 02/2010

Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego.

Taki sklep ma niemal same zalety - nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" - aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.

Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku.

Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy.

Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!

Rozdziały:

Część I: Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem (13)
1. Strategie konkurencji w sklepie internetowym (15)
2. Budujemy zaufanie klienta do sklepu (19)
3. Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? (25)
4. Reklama płatna w wyszukiwarkach (31)
5. Program partnerski (37)
6. Inne formy promocji (43)
7. Aukcje internetowe (53)
8. Public relations - współpraca z prasą (59)
9. Kompleksowa analiza danych statystycznych (65)
10. Obliczamy zyski (71)
11. Płatność w sklepie internetowym (77)
12. Obsługa klienta (81)
13. Program motywacyjny (85)
14. Działania promocyjne (89)
15. Obsługa i ankietowanie po sprzedaży (93)
16. Przygotowujemy kampanię reklamową (97)
17. Grafika w sklepach internetowych (99)

Część II: Użyteczność (103)
18. Rozmieszczenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym (105)
19. Strona główna sklepu (111)
20. Nawigacja w sklepie internetowym (117)
21. Strona kategorii (127)
22. Strona produktu (133)
23. Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży (143)
24. Koszyk (151)
25. Logowanie, moje konto, założenie konta (159)
26. Proces zamówienia (163)
27. Wyszukiwarka (173)
28. Pomoc (177)
29. Bezpieczeństwo (183)
30. Centrum informacyjne (187)
31. Wersje obcojęzyczne sklepu (199)

Część III: Wybieramy sklep (203)
32. Funkcjonalność (205)
33. Modele oprogramowania sklepowego (211)
34. Charakterystyka najważniejszych rozwiązań (217)

Część IV: Logistyka w sklepie internetowym (223)
35. Pakujemy i wysyłamy towar (225)
36. Problemy logistyczne (231)

Dodatek A: Prawo w kontekście sklepu internetowego (239)

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Wydanie 2”, kupili także:
<b>Czas na e-biznes</b>, <font color="navy">Piotr Majewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Czas na e-biznes, Piotr Majewski, Wydawnictwo HELION
<b>Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 3 Zbiór ćwiczeń z rozwiązaniami</b>, <font color="navy">Katarzyna Grzybowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 3 Zbiór ćwiczeń z rozwiązaniami, Katarzyna Grzybowska, Wydawnictwo Difin
<b>Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 2 Zarządzanie magazynem</b>, <font color="navy">Katarzyna Grzybowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 2 Zarządzanie magazynem, Katarzyna Grzybowska, Wydawnictwo Difin
<b>Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 1 Zapasy</b>, <font color="navy">Katarzyna Grzybowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 1 Zapasy, Katarzyna Grzybowska, Wydawnictwo Difin
<b>Technik logistyk Egzamin zawodowy Testy i zadania z rozwiązaniami</b>, <font color="navy">Marlena Dąbal, Janina Mierzejewska-Majcherek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Technik logistyk Egzamin zawodowy Testy i zadania z rozwiązaniami, Marlena Dąbal, Janina Mierzejewska-Majcherek, Wydawnictwo Difin
<b>Decyzje logistyczne z Excelem</b>, <font color="navy">Maciej Szymczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Decyzje logistyczne z Excelem, Maciej Szymczak, Wydawnictwo Difin
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Nowoczesne technologie w informatyce i transporcie

Nowoczesne technologie w informatyce i transporcie

35.00zł
30.10zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

poniedziałek, 22 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami