Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-commerce » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Zapomniana historia nauki Panny apteczkowe, znachorzy, kołtuny

Zapomniana historia nauki Panny apteczkowe, znachorzy, kołtuny

59.00zł
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Kolejna odsłona 34.90zł 26.18zł
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Kolejna odsłona

Autor: Wojciech Kyciak

ISBN: 978-83-246-1889-7

Ilość stron: 192

Data wydania: 07/2009

Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa - nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn.

Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.

W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego - od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów.

Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!

  • Wybór branży i asortymentu
  • Analiza konkurencji
  • Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW
  • Copywriting
  • Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords
  • Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie
  • Planowanie kampanii reklamowej
  • Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego
  • Newslettery, mailingi i programy motywacyjne
  • Segmentacja klientów i marketing e-mailowy
  • Wysyłka i magazyny
  • Obsługa po sprzedaży
  • Sprzedaż sklepu

Rozdziały:

Część I: Analizujemy (9)
Rozdział 1. Dlaczego kupujemy w sieci? (11)
Rozdział 2. W jaką branżę zainwestować? (15)
Rozdział 3. Sklep internetowy a asortyment (19)
Rozdział 4. Jak nazwać sklep? (23)
Rozdział 5. Analiza konkurencji: jak mocni są nasi konkurenci? (25)

Część II: Tworzymy (29)
Rozdział 6. Dobieramy oprogramowanie sklepowe (31)
Rozdział 7. Użyteczność (39)
Rozdział 8. Jak powstaje sklep internetowy? (49)
Rozdział 9. Grafika w sklepie internetowym (53)
Rozdział 10. Wersja mobilna (57)
Rozdział 11. Copywriting (59)
Rozdział 12. Podłączamy Google Analytics (63)

Część III: Promocja (69)
Rozdział 13. SEO (71)
Rozdział 14. SEM (77)
Rozdział 15. Porównywarki (81)
Rozdział 16. Programy partnerskie (83)
Rozdział 17. Dodatkowe sposoby promocji (85)
Rozdział 18. Promocja sprzedaży (89)
Rozdział 19. Gdy osiągniesz szczyt (91)
Rozdział 20. O dywersyfikacji promocji (97)
Rozdział 21. Planujemy kampanię reklamową (101)

Część IV: Działania na klientach (105)
Rozdział 22. Społeczność wokół sklepu internetowego (107)
Rozdział 23. Newslettery i mailingi (111)
Rozdział 24. Programy motywacyjne (115)
Rozdział 25. Segmentacja klientów w sklepie internetowym (121)
Rozdział 26. E-mail marketing w sklepie internetowym (125)

Część V: Logistyka (129)
Rozdział 27. Poczta Polska (131)
Rozdział 28. Firmy kurierskie (135)
Rozdział 29. Gospodarka magazynowa (141)
Rozdział 30. Proces wysyłki (145)
Rozdział 31. Przesyłki pobraniowe - bolączka e-sprzedawców (149)
Rozdział 32. Obsługa po sprzedaży (153)
Rozdział 33. Poszerzamy kanały dystrybucji - call center (155)
Rozdział 34. Zmiana nazwy - czy i kiedy zmienić? (159)
Rozdział 35. Szukamy inwestora i sprzedajemy sklep (163)

Dodatek A: Prawo w kontekście sklepu internetowego (169)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Kolejna odsłona
Tytuł książki: "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Kolejna odsłona"
Autor: Wojciech Kyciak
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Kolejna odsłona”, kupili także:

Nowe metody programowania Tom 1, Krzysztof Barteczko, Wojciech Drabik, Bartłomiej Starosta, Wydawnictwo PJWSTK

Sekrety mistrza fotografii cyfrowej 195 ujęć Scotta Kelbyego, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

LEGO Księga przygód. Wydanie II. Kosmiczne podróże, piraci, smoki i jeszcze więcej!, Megan H. Rothrock, Wydawnictwo Helion

Teraz małe jest wielkie Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe, Seth Godin, Wydawnictwo Onepress

Książeczka minimalisty Prosty przewodnik szczęśliwego człowieka, Leo Babauta, Wydawnictwo Sensus

Wiadro pełne galaretki. Odkryj sekrety doskonałej komunikacji w biznesie, Andy Bounds, Wydawnictwo Onepress

Taoizm dla bystrzaków, Jonathan Herman, Wydawnictwo Septem
<b>Everything is F*cked. Gdy pozostaje tylko nadzieja</b>, <font color="navy">Mark Manson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Everything is F*cked. Gdy pozostaje tylko nadzieja, Mark Manson, Wydawnictwo Sensus

Programowanie w C++ z użyciem biblioteki Qt4, Rafał Strychalski, Wydawnictwo NAKOM

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami