Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-commerce » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Samochody osobowe krajów socjalistycznych

Samochody osobowe krajów socjalistycznych

63.00zł
53.55zł
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Kolejna odsłona 34.90zł 26.18zł
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Kolejna odsłona

Autor: Wojciech Kyciak

ISBN: 978-83-246-1889-7

Ilość stron: 192

Data wydania: 07/2009

Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa - nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn.

Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.

W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego - od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów.

Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!

  • Wybór branży i asortymentu
  • Analiza konkurencji
  • Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW
  • Copywriting
  • Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords
  • Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie
  • Planowanie kampanii reklamowej
  • Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego
  • Newslettery, mailingi i programy motywacyjne
  • Segmentacja klientów i marketing e-mailowy
  • Wysyłka i magazyny
  • Obsługa po sprzedaży
  • Sprzedaż sklepu

Rozdziały:

Część I: Analizujemy (9)
Rozdział 1. Dlaczego kupujemy w sieci? (11)
Rozdział 2. W jaką branżę zainwestować? (15)
Rozdział 3. Sklep internetowy a asortyment (19)
Rozdział 4. Jak nazwać sklep? (23)
Rozdział 5. Analiza konkurencji: jak mocni są nasi konkurenci? (25)

Część II: Tworzymy (29)
Rozdział 6. Dobieramy oprogramowanie sklepowe (31)
Rozdział 7. Użyteczność (39)
Rozdział 8. Jak powstaje sklep internetowy? (49)
Rozdział 9. Grafika w sklepie internetowym (53)
Rozdział 10. Wersja mobilna (57)
Rozdział 11. Copywriting (59)
Rozdział 12. Podłączamy Google Analytics (63)

Część III: Promocja (69)
Rozdział 13. SEO (71)
Rozdział 14. SEM (77)
Rozdział 15. Porównywarki (81)
Rozdział 16. Programy partnerskie (83)
Rozdział 17. Dodatkowe sposoby promocji (85)
Rozdział 18. Promocja sprzedaży (89)
Rozdział 19. Gdy osiągniesz szczyt (91)
Rozdział 20. O dywersyfikacji promocji (97)
Rozdział 21. Planujemy kampanię reklamową (101)

Część IV: Działania na klientach (105)
Rozdział 22. Społeczność wokół sklepu internetowego (107)
Rozdział 23. Newslettery i mailingi (111)
Rozdział 24. Programy motywacyjne (115)
Rozdział 25. Segmentacja klientów w sklepie internetowym (121)
Rozdział 26. E-mail marketing w sklepie internetowym (125)

Część V: Logistyka (129)
Rozdział 27. Poczta Polska (131)
Rozdział 28. Firmy kurierskie (135)
Rozdział 29. Gospodarka magazynowa (141)
Rozdział 30. Proces wysyłki (145)
Rozdział 31. Przesyłki pobraniowe - bolączka e-sprzedawców (149)
Rozdział 32. Obsługa po sprzedaży (153)
Rozdział 33. Poszerzamy kanały dystrybucji - call center (155)
Rozdział 34. Zmiana nazwy - czy i kiedy zmienić? (159)
Rozdział 35. Szukamy inwestora i sprzedajemy sklep (163)

Dodatek A: Prawo w kontekście sklepu internetowego (169)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Kolejna odsłona
Tytuł książki: "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Kolejna odsłona"
Autor: Wojciech Kyciak
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Kolejna odsłona”, kupili także:
<b>Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym. Wydanie II</b>, <font color="navy">Anna Walewicz-Kuc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym. Wydanie II, Anna Walewicz-Kuc, Wydawnictwo Onepress

Fotochemia polimerów Teoria i zastosowanie, Jerzy Pączkowski, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

Architektura - wizje niezrealizowane, Philip Wilkinson, Wydawnictwo Rebis

Sekrety mistrza fotografii cyfrowej 195 ujęć Scotta Kelbyego, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

Dzieciństwo w cieniu rózgi. Historia i oblicza przemocy wobec dzieci, Anna Golus, Wydawnictwo Editio

Linux w systemach i.MX 6 series, Marcin Bis, Wydawnictwo BTC

Po człowieku, Rosi Braidotti, Wydawnictwo Naukowe PWN

Windows XP Porady & metody, Walter Glenn, Rowena White, Wydawnictwo NAKOM

Repetytorium z matematyki dla uczniów gimnazjum i kandydatów do liceum, Kowalska Maria, Kurczab Marcin, Wydawnictwo WNT

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami