Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Silverlight 4 w działaniu

Silverlight 4 w działaniu

92.40zł
73.92zł
Jak wywierać wpływ na ludzi 42.90zł
Jak wywierać wpływ na ludzi

Tytuł: Jak wywierać wpływ na ludzi
Autor: Philip Hesketh
ISBN: 978-83-246-3046-2
Ilość stron: 256
Data wydania: 07/2011
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 42.90zł


Zostań adeptem w szkole perswazji

  • Rola podświadomości w wywieraniu wpływu
  • Poprawianie wrażenia, jakie robisz na innych
  • Niezawodny sposób na zapamiętywanie imion
  • Umiejętne stosowanie konstruktywnej krytyki
  • Mówienie właściwych rzeczy i zadawanie odpowiednich pytań
  • Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu
  • Budowanie prawdziwej empatii
  • Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów
  • Lojalność i wynikające z niej zaangażowanie
  • Wykorzystywanie unikalności na swoją korzyść
  • Wywoływanie atrakcyjności emocjonalnej
  • Kreowanie zaufania na całe życie

Granie w przekonywanie

Kiedy podczas gry w bilard przyjmiesz prawidłową pozycję ciała, odpowiednio ułożysz kij i trafisz w to miejsce bili, które sobie upatrzyłeś, cała gra pójdzie po Twojej myśli. Bila wpadnie do odpowiedniej łuzy, trącając i przesuwając pozostałe tak, by ułatwić Ci kolejny ruch. Kolorowa mozaika sukcesu.

Czy nie byłoby wspaniale, gdyby podobnie dało się zrobić z ludźmi? Gdybyś zawsze mógł skłaniać innych do podejmowania odpowiednich decyzji na pokrytym suknem stole, na którym prowadzisz swoje interesy? Gdyby te decyzje pozwoliły Ci na wygranie każdej partii?

Trudno zajść daleko w świecie biznesu, jeśli nie umie się przekonać ludzi do swojego sposobu myślenia. To niemal niemożliwe bez umiejętności wzbudzania pozytywnych uczuć i skutecznego komunikowania się ze światem. Jednak by opanować sztukę perswazji, potrzebujesz odrobiny pomocy.

Oto kompletny przewodnik, pokazujący, jak stać się bardziej przekonującą i wpływową osobą. Zawiera nowe narzędzia, odkrywcze badania, analizy przypadków oraz mnóstwo praktycznych ćwiczeń, które pomogą Ci:

  • znaleźć idealny sposób na przekonanie do siebie ludzi;
  • stać się zwycięskim negocjatorem;
  • szanować punkt widzenia drugiej osoby;
  • zrozumieć, dlaczego ludzie kupują to, co kupują;
  • upewnić się, że inni pamiętają o tym, na czym Ci zależy;
  • budować długotrwałe zaufanie i wiarygodność.

Rozdziały:

Część I: Na początek - ludzie, przekonania oraz związki (9)
1. Miej odwagę zacząć (11)
2. Rola podświadomości w wywieraniu wpływu (15)
3. Jak sprawić, aby więcej ludzi bardziej Cię lubiło (22)
4. W jaki sposób zapamiętywać imiona (32)
5. Jak budować dobre relacje (35)

Część II: Perswazja i wywieranie wpływu (57)
6. Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu (59)
7. Jak budować prawdziwą empatię (70)
8. Zadawanie pytań i akceptowanie odpowiedzi (75)
9. Rozumienie implikacji i wpływu (81)
10. Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów (89)
11. Znaczenie przygotowań do wywierania wpływu (98)
12. Różne bodźce dla różnych ludzi (103)

Część III: Pokonanie obiekcji i negocjacje (107)
13. Techniki radzenia sobie z obiekcjami (109)
14. Cztery pierwsze kroki do negocjacji (117)
15. Cztery końcowe kroki w negocjacjach (127)
16. Jak sprawić, aby ludzie robili to, co zgodzili się zrobić (134)

Część IV: Powody, dla których ludzie kupują to, co kupują (143)
17. Psychologiczne powody, dla których ludzie kupują to, co kupują (145)
18. Rzadkość (152)
19. Empatia i ego (159)
20. Autorytet (161)
21. Specjalna okazja (163)
22. Obowiązek (169)
23. Nerwowość (174)
24. Silna presja społeczna (176)
25. W jaki sposób ludzie dokonują wyborów? (180)
26. Zestawienie wszystkich powodów (186)

Część V: Na czym polega zapamiętywanie, uczenie się i komunikacja (191)
27. Jak sprawić, aby ludzie pamiętali, co powiedziałeś (193)
28. Na czym polega uczenie się i dlaczego PowerPoint nie działa (196)
29. Jak stać się kimś, kto skutecznie komunikuje się z innymi (201)

Część VI: Zaufanie, motywacja i następny krok (205)
30. Siedem rzeczy, które mają naprawdę duże znaczenie w relacjach (207)
31. Jak zbudować zaufanie, które potrwa przez całe życie (214)
32. Motywacja (225)
33. Powiedz, co zamierzasz zrobić, i rób, co mówisz (235)
34. Wpływ, perswazja i cel życia (246)

Dodatek: Cel Philipa (253)
Dezyderaty Philipa (254)

Jak wywierać wpływ na ludzi
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak wywierać wpływ na ludzi”, kupili także:
<b>Co Cię blokuje? Odzyskaj pewność siebie</b>, <font color="navy">Robert Kelsey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Co Cię blokuje? Odzyskaj pewność siebie, Robert Kelsey, Wydawnictwo Sensus
<b>Mowa słowa Sztuka przekonywania przez telefon</b>, <font color="navy">Andrzej Stempa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Mowa słowa Sztuka przekonywania przez telefon, Andrzej Stempa, Wydawnictwo Onepress
<b>Wzorowe negocjacje Nie wpadaj w pułapki i osiągaj cel</b>, <font color="navy">Thomas Wieke</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wzorowe negocjacje Nie wpadaj w pułapki i osiągaj cel, Thomas Wieke, Wydawnictwo Onepress
<b>Zasługujesz na szacunek! Bądź pewny siebie i asertywny</b>, <font color="navy">Suzanne Potts, Conrad Potts</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zasługujesz na szacunek! Bądź pewny siebie i asertywny, Suzanne Potts, Conrad Potts, Wydawnictwo Onepress
<b>Logika zwyciężania sporów Broń przeciwko kłamcom i krętaczom</b>, <font color="navy">Madsen Pirie</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Logika zwyciężania sporów Broń przeciwko kłamcom i krętaczom, Madsen Pirie, Wydawnictwo Onepress
<b>Microsoft Windows Small Business Server 2008 poradnik administratora (SBS 2008)</b>, <font color="navy">Charlie Russel, Sharon Crawford</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Windows Small Business Server 2008 poradnik administratora (SBS 2008), Charlie Russel, Sharon Crawford, Wydawnictwo Microsoft Press
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka konkretna Wydanie 4

Matematyka konkretna Wydanie 4

79.00zł
58.46zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION

środa, 26 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami