Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Jak upadają giganci. I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają 49.90zł 41.92zł
Jak upadają giganci. I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają

Tytuł: Jak upadają giganci. I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają
Autor: Jim Collins
ISBN: 978-83-7746-914-9
Ilość stron: 224
Data wydania: 11/2015
Oprawa: Twarda
Format: 16.0x24.0cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 49.90zł 41.92zł


Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec.

Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś wielkich, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins zaczyna się zastanawiać: Jak to się dzieje, że giganci upadają? Czy upadek można przewidzieć i czy można go uniknąć? Jak nisko musi upaść firma, żeby znaleźć się na drodze prowadzącej nieuchronnie do katastrofy? W jaki sposób może zmienić kurs, na którym się znajduje?

W książce „Jak upadają giganci” Collins szuka odpowiedzi na te pytania, dając przywódcom firm opartą na solidnych podstawach nadzieję, że mogą się nauczyć zapobiegać upadkom i odwracać niekorzystny bieg zdarzeń.

W czasie projektu badawczego realizowanego przez cztery lata Collins odkrył pięć etapów zbliżania się do upadku:
• Etap pierwszy: Pycha będąca wynikiem sukcesu.
• Etap drugi: Chaotyczne sięganie po więcej.
• Etap trzeci: Negowanie ryzyka i zagrożenia.
• Etap czwarty: Rozpaczliwe szukanie ratunku.
• Etap piąty: Odejście w niebyt lub nieistotność.

Dzięki zrozumieniu poszczególnych etapów liderzy firm mogą znacznie ograniczyć ryzyko upadku na samo dno.

Wybitne firmy potrafią się podnieść nawet po najdotkliwszym upadku.

Każda instytucja bez względu na jej wielkość jest narażona na upadek. W przyrodzie nie ma żadnego prawa mówiącego o tym, że najsilniejsi będą tkwili na szczycie w nieskończoność. Każdy może upaść i nieuchronnie do tego dojdzie. Z badań prowadzonych przez Collinsa wynika jednak, że niektóre firmy nawet po osiągnięciu etapu czwartego potrafią się odrodzić, a w pewnych przypadkach stać się nawet silniejsze niż przedtem.

Okazuje się, że upadek jest w dużej mierze krzywdą, którą firmy same sobie wyrządzają, a klucz do odrodzenia znajduje się w naszych rękach. Nie jesteśmy zakładnikami okoliczności, historii ani nawet dotkliwych porażek poniesionych w drodze na szczyt. Nadzieja nie gaśnie, dopóki ostatecznie nie wypadniemy z gry. Giganci upadają, ale też często udaje im się powstać z kolan.

Jim Collins jest badaczem przedsiębiorstw – wielkich, dobrych, słabych i upadłych – zarówno tych dopiero rozpoczynających działalność, jak i tych chlubiących się stupięćdziesięcioletnią tradycją. Jest autorem bestsellera „Od dobrego do wielkiego” oraz współautorem „Wizjonerskich organizacji”. Naucza przywódców z sektora korporacyjnego i społecznego. O jego dokonaniach pisano w „Fortune”, „BusinessWeek”, „The Economist”, „USA Today” i „Harvard Business Review”.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 41,92zł

Jak upadają giganci. I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają
Tytuł książki: "Jak upadają giganci. I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają"
Autor: Jim Collins
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 49.90zł 41.92zł
Klienci, którzy kupili „Jak upadają giganci. I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają”, kupili także:

Lean CEO. W drodze do doskonałości, Jacob Stoller, Wydawnictwo MT Biznes

Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta, Roger Dooley, Wydawnictwo Naukowe PWN

Informacja jest piękna, David McCandless, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wyzwalacze. Nowe zachowania, trwałe nawyki, lepsze życie, Marshall Goldsmith, Mark Reiter, Wydawnictwo Onepress

Głowa do liczb, Barbara Oakley, Wydawnictwo Helion

Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II, David Allen, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami