Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Bioinformatyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Podstawy chromatografii i technik elektromigracyjnych Wydanie VI

Podstawy chromatografii i technik elektromigracyjnych Wydanie VI

99.00zł
74.25zł
Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3 19.95zł
Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3

Tytuł: Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3
Autor: Monika Łukasiewicz
ISBN: 978-83-7628-023-3
Ilość stron: 128
Data wydania: 02/2011 (wydanie 3)
Format: 13.5x21.0cm
Wydawnictwo: Videograf
Cena: 19.95zł


Poradnik umożliwi poznanie technik pamięciowych, które pomogą ci błyskawicznie zapamiętywać informacje, podwoić szybkość czytania po półgodzinnym treningu, skrócić każdą powtórkę materiału do paru minut dzięki wykorzystaniu map umysłowych, skutecznie przygotować się do sprawdzianów, egzaminów, klasówek. Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3”, kupili także:
<b>Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (wydanie ekskluzywne + CD)</b>, <font color="navy">Robert Maurer Ph.D.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (wydanie ekskluzywne + CD), Robert Maurer Ph.D., Wydawnictwo Onepress
<b>Plan pozytywnego działania</b>, <font color="navy">Napoleon Hill</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Emka</font>
Plan pozytywnego działania, Napoleon Hill, Wydawnictwo Emka
<b>Kryminalizacja manipulacji instrumentami finansowymi</b>, <font color="navy">Anna Błachnio-Parzych</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Kryminalizacja manipulacji instrumentami finansowymi, Anna Błachnio-Parzych, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3</b>, <font color="navy">Andrzej Stanisz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo StatSoft</font>
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3, Andrzej Stanisz, Wydawnictwo StatSoft
<b>Domeny internetowe Krótko i na temat</b>, <font color="navy">Maciej Dutko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Domeny internetowe Krótko i na temat, Maciej Dutko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Od pomysłu do zysku Jak zebrać owoce innowacji</b>, <font color="navy">James P. Andrew, Harold L. Sirkin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Od pomysłu do zysku Jak zebrać owoce innowacji, James P. Andrew, Harold L. Sirkin, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Kryptografia i bezpieczeństwo sieci komputerowych Matematyka szyfrów i techniki kryptologii</b>, <font color="navy">William Stallings</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kryptografia i bezpieczeństwo sieci komputerowych Matematyka szyfrów i techniki kryptologii, William Stallings, Wydawnictwo HELION
<b>Konstrukcja nadwozi samochodów osobowych i pochodnych</b>, <font color="navy">Andrzej Zieliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Konstrukcja nadwozi samochodów osobowych i pochodnych, Andrzej Zieliński, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych</b>, <font color="navy">Agnieszka Dejnaka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych, Agnieszka Dejnaka, Wydawnictwo CEDEWU
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Videograf
 Kategoria:
 Matematyka
Wstęp do matematyki współczesnej Wydanie 14

Wstęp do matematyki współczesnej Wydanie 14

34.90zł
26.18zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION

środa, 22 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami