Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Bioinformatyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3 19.95zł
Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3

Tytuł: Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3
Autor: Monika Łukasiewicz
ISBN: 978-83-7628-023-3
Ilość stron: 128
Data wydania: 02/2011 (wydanie 3)
Format: 13.5x21.0cm
Wydawnictwo: Videograf
Cena: 19.95zł


Poradnik umożliwi poznanie technik pamięciowych, które pomogą ci błyskawicznie zapamiętywać informacje, podwoić szybkość czytania po półgodzinnym treningu, skrócić każdą powtórkę materiału do paru minut dzięki wykorzystaniu map umysłowych, skutecznie przygotować się do sprawdzianów, egzaminów, klasówek. Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3”, kupili także:

Matematyka Matura 2014 Zbiór zadań maturalnych Poziom podstawowy i rozszerzony, Stachnik Witold, Wydawnictwo Omega
<b>JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika</b>, <font color="navy">Urszula Piechota, Jacek Piechota</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika, Urszula Piechota, Jacek Piechota, Wydawnictwo Helion
<b>Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Jo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II, Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Jo, Wydawnictwo Helion

Efektywność systemu dystrybucji, Marzena Frankowska, Mariusz Jedliński, Wydawnictwo PWE

Nie tłumacz się, działaj! Odkryj moc samodyscypliny, Brian Tracy, Wydawnictwo Onepress

Sztuczne systemy skojarzeniowe i asocjacyjna sztuczna inteligencja, Adrian Horzyk, Wydawnictwo EXIT

Księga matematycznych tajemnic, Ian Stewart, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie

Witryny internetowe Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.14.1, Małgorzata Łokińska, Wydawnictwo WSiP
<b>Django. Tworzenie nowoczesnych aplikacji internetowych w Pythonie</b>, <font color="navy">Ben Shaw, Saurabh Badhwar, Andrew Bird, Bharath Chandra K S, Chris Gue</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Django. Tworzenie nowoczesnych aplikacji internetowych w Pythonie, Ben Shaw, Saurabh Badhwar, Andrew Bird, Bharath Chandra K S, Chris Gue, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami