Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Bioinformatyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Opel Astra III (od III 2004) i Zafira II (od VII 2005)

Opel Astra III (od III 2004) i Zafira II (od VII 2005)

67.00zł
56.95zł
Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3 19.95zł
Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3

Tytuł: Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3
Autor: Monika Łukasiewicz
ISBN: 978-83-7628-023-3
Ilość stron: 128
Data wydania: 02/2011 (wydanie 3)
Format: 13.5x21.0cm
Wydawnictwo: Videograf
Cena: 19.95zł


Poradnik umożliwi poznanie technik pamięciowych, które pomogą ci błyskawicznie zapamiętywać informacje, podwoić szybkość czytania po półgodzinnym treningu, skrócić każdą powtórkę materiału do paru minut dzięki wykorzystaniu map umysłowych, skutecznie przygotować się do sprawdzianów, egzaminów, klasówek. Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3”, kupili także:

Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności, C. Todd Lombardo, Bruce McCarthy, Evan Ryan, Michael Connors, Wydawnictwo Onepress
<b>Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy</b>, <font color="navy">Tomasz Sędzimir</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy, Tomasz Sędzimir, Wydawnictwo Onepress

Skuteczny nowoczesny C++ 42 sposoby lepszego posługiwania się językami C++11 i C++14, Scott Meyers, Wydawnictwo Promise

Podstawy fizyki Tom 1-5 Wydanie 2 KOMPLET, David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker, Wydawnictwo Naukowe PWN

Metoda Lean Enterprise. W poszukiwaniu innowacji, Jez Humble, Joanne Molesky, Barry O'Reilly, Wydawnictwo Onepress

Tester oprogramowania Przygotowanie do egzaminu z testowania oprogramowania Certyfikowany specjalista IT, Karolina Zmitrowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej</b>, <font color="navy">Vlad Khononov</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej, Vlad Khononov, Wydawnictwo Helion

Koncesja na roboty budowlane lub usługi Partnerstwo publiczno-prawne Komentarz, Andrzej Panasiuk, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Zarządzanie kapitałem ludzkim W warunkach zrównoważonego rozwoju</b>, <font color="navy">Agnieszka Wojtczuk-Turek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarządzanie kapitałem ludzkim W warunkach zrównoważonego rozwoju, Agnieszka Wojtczuk-Turek, Wydawnictwo Naukowe PWN

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami