Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3 |
19.95zł |
|
|
Tytuł: | Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3 | Autor: | Monika Łukasiewicz | ISBN: | 978-83-7628-023-3 | Ilość stron: | 128 | Data wydania: | 02/2011 (wydanie 3) | Format: | 13.5x21.0cm | Wydawnictwo: | Videograf | Cena: | 19.95zł |
Poradnik umożliwi poznanie technik pamięciowych, które pomogą ci błyskawicznie zapamiętywać informacje, podwoić szybkość czytania po półgodzinnym treningu, skrócić każdą powtórkę materiału do paru minut dzięki wykorzystaniu map umysłowych, skutecznie przygotować się do sprawdzianów, egzaminów, klasówek.
Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3 --- Pozycja niedostępna.---
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3”, kupili także: |
Skuteczne social media Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty, Anna Miotk, Wydawnictwo Onepress |
Kompendium zarządzania szkoleniami, Paweł Kopijer, Wydawnictwo SEDNO |
Sondowanie statyczne Metody i zastosowanie w geoinżynierii, Zbigniew Sikora, Wydawnictwo WNT |
Język wzorców Miasta budynki konstrukcja, Christopher Alexander, Sara Ishikawa, Murray Silverstein, Max Jacobson, Wydawnictwo GWP |
Microsoft Windows Server 2003 Organizacja usług sieciowych Resource kit, Microsoft, Wydawnictwo Microsoft Press |
Alchemia duchowego rozwoju. Inteligencja duchowa dla zaawansowanych, Jarosław Gibas, Wydawnictwo Sensus |
Bo ja tak mówię! Sprzeczki rodzinne i jak sobie z nimi radzić, Lauri Berkenkamp, Steven C. Atkins, Charlie Woglom, Wydawnictwo Onepress |
Kurs tworzenia storyboardów, Giuseppe Cristiano, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn |
Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek, Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątk, Wydawnictwo Onepress |
|
|
|