Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Multimedia » Fotografia cyfrowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
  Adobe After Effects
  Adobe Premiere
  Cubase Dźwięk MP3
  Cyfrowe filmy wideo
  Fotografia cyfrowa
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II 59.00zł 44.25zł
Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II

Tytuł: Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II
Tytuł oryginalny How Do I Do That In Lightroom Classic?: The Quickest Ways to Do the Things You Want to Do, Right No
Autor: Scott Kelby
ISBN: 978-83-283-5349-7
Ilość stron: 296
Data wydania: 02/2019 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł


Adobe Lightroom, ukochane narzędzie pracy fotografów, ma wielki potencjał i daje ogromne możliwości. Niekiedy jednak ich bogactwo sprawia, że trudno ruszyć z miejsca.

Potrzebne w danej chwili funkcje są... no właśnie, nie wiadomo gdzie. Czas upływa, efektów brak, a przeszukiwanie kolejnych menu i podmenu wywołuje jedynie frustrację i zniechęcenie.

Brzmi znajomo? Jeśli tak, to masz w ręku właściwą książkę - drugie, uzupełnione wydanie praktycznego poradnika dla artystów pracujących w Lightroomie. Od teraz będzie prościej: jeśli chcesz szybko rozwiązać konkretny problem, zaglądasz do odpowiedniego rozdziału, wyszukujesz interesujące Cię zagadnienie i stosujesz wskazane techniki.

I to wszystko. Bez teoretyzowania, za to szybko, przystępnie i bardzo konkretnie dowiesz się, który przycisk kliknąć, którą opcję wybrać, a także w jakiej sytuacji należy to zrobić. Autor przyjął, że jednorazowo, aby rozwiązać problem, wystarczy spędzić z tą książką jakąś minutę. Po prostu: podczas pracy z Lightroomem miej ten poradnik w zasięgu ręki!

W tej książce znajdziesz zwięzłe podpowiedzi dotyczące:
• konfiguracji Lightrooma, importowania i porządkowania zdjęć
• edycji zdjęć, dokonywania miejscowych poprawek i retuszu
• przygotowywania pokazów slajdów i albumów
• tworzenia efektów specjalnych i pracy z wariantami zdjęć
• korzystania z Lightrooma na urządzeniach mobilnych
• ...i wiele innych

Lightroom już Cię nie zaskoczy. Teraz potrzebujesz tylko pomysłów.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II
Tytuł książki: "Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II"
Autor: Scott Kelby
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II”, kupili także:

Kompozycja Warsztaty fotograficzne, Blue Fier, Wydawnictwo Helion

Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3, Ed Wilson, Wydawnictwo Microsoft Press

Termodynamika procesowa, Stanisław Michałowski, Kazimierz Wańkowicz, Wydawnictwo WNT

Android 6 dla programistów. Techniki tworzenia aplikacji. Wydanie III, Paul Deitel, Harvey Deitel, Alexander Wald, Wydawnictwo Helion

Google+ dla biznesu Opanuj nowy kanał kontaktu z klientami!, Chris Brogan, Wydawnictwo Helion

Procedura zgłoszenia robót budowlanych, Bartosz Majchrzak, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Dobry nawyk, zły nawyk Potwierdzone naukowo sposoby wprowadzania pozytywnych i trwałych zmian w życiu</b>, <font color="navy">Wendy Wood</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dobry nawyk, zły nawyk Potwierdzone naukowo sposoby wprowadzania pozytywnych i trwałych zmian w życiu, Wendy Wood, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów, Alina Wheeler, Wydawnictwo Naukowe PWN

Filozofia dowcipu. Humor jako siła napędowa umysłu, Daniel C. Dennett, Matthew M. Hurley, Reginald B. Adams Jr., Wydawnictwo Copernicus Center Press

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami