Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Adobe InDesign » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Opel Corsa C i Meriva Wydanie 4

Opel Corsa C i Meriva Wydanie 4

69.00zł
58.65zł
Jak to zrobić w InDesignie? Proste sposoby, szybkie efekty 59.00zł 44.25zł
Jak to zrobić w InDesignie? Proste sposoby, szybkie efekty

Tytuł: Jak to zrobić w InDesignie? Proste sposoby, szybkie efekty
Tytuł oryginalny How Do I Do That In InDesign?
Autor: Dave Clayton
ISBN: 9788328368040
Ilość stron: 282
Data wydania: 11/2020
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł


Adobe InDesign jest uznawany za jeden z najlepszych profesjonalnych programów do składu publikacji i tekstów. Znamienici projektanci używają go do tworzenia plakatów, ulotek, broszur, magazynów, prezentacji, e-booków. Podobnie jak inne produkty Adobe, InDesign oferuje prawdziwe bogactwo możliwości i ustawień.

I podobnie jak w przypadku innych produktów tej firmy, potrzebne narzędzia często są ukryte trochę zbyt głęboko. Być może zdarza się, że zanim cokolwiek zrobisz w InDesignie, zadajesz sobie pytanie o jakąś funkcję albo technikę uzyskania potrzebnego efektu. Czas płynie, terminy lecą, praca stoi w miejscu, a Ty... przeszukujesz kolejne menu.

Ta książka jest unikatowym przewodnikiem po InDesignie. Nie jest to imponujące rozmiarem dzieło, opisujące po kolei wszystkie możliwości tego programu. Zamiast tego zawiera odpowiedzi na pytania o konkretne ustawienia i funkcjonalności InDesigna, opracowane tak, aby w każdej chwili były pod ręką.

Pomysł jest bardzo prosty: jeśli podczas projektowania natrafisz na jakieś przeszkody, po prostu odszukasz stronę z określonym zagadnieniem i znajdziesz potrzebne wskazówki. Każdy problem opisano krótko, przystępnie i rzeczowo, tak abyś od razu wiedział, co i jak zrobić. Przy tym trudne kwestie i koncepcje przedstawiono w sposób, który sprawia, że stają się tak łatwe i zrozumiałe, że można natychmiast wykorzystać je w praktyce i osiągnąć spektakularny efekt!

W tej książce znajdziesz zwięzłe i jasne:
• porady dotyczące ustawień stron i konfiguracji interfejsu
• opisy metod posługiwania się ramkami i obiektami
• omówienia technik pracy z kolorami, próbkami i materiałami graficznymi
• wskazówki dotyczące między innymi bibliotek, skryptów, pluginów

Takiego przewodnika po InDesignie jeszcze nie było.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Jak to zrobić w InDesignie? Proste sposoby, szybkie efekty
Tytuł książki: "Jak to zrobić w InDesignie? Proste sposoby, szybkie efekty"
Autor: Dave Clayton
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Jak to zrobić w InDesignie? Proste sposoby, szybkie efekty”, kupili także:

Power BI i Power Pivot dla Excela. Analiza danych, Alberto Ferrari, Marco Russo, Wydawnictwo Helion

Zrozum mnie, proszę Charaktery i typy temperamentów, David Keirsey, Marilyn Bates, Wydawnictwo Onepress

Napęd hydrostatyczny Tom 1 + Tom 2 KOMPLET, Stefan Stryczek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie budową, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Poltext

Transport w gospodarce, Anita Fajczak-Kowalska, Wydawnictwo EXIT

Polsko-angielski słownik elektryczny z wymową terminów angielskich Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Równania różniczkowe zwyczajne Teoria i metody numeryczne z wykorzystaniem komputerowego systemu obliczeń symbolicznych, Andrzej Palczewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Architektura korporacyjna jako strategia, Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson, Wydawnictwo EMKA

Strategia zarządzania jakością, Stanisław Tkaczyk, Ewa Kowalska-Napora, Wydawnictwo Difin

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami