Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Cykl projektowania zabezpieczeń dla praktyków

Cykl projektowania zabezpieczeń dla praktyków

50.40zł
45.36zł
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną 39.90zł 29.93zł
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną

Tytuł: Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną
Autor: Dave Lakhani
ISBN: 978-83-246-7106-9
Ilość stron: 240
Data wydania: 03/2014
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Zyski z kryzysu

Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka popadła w stagnację, oznacza, że ludzie przestali kupować? Oczywiście, że nie! Po prostu dotychczasowy model oferowania im towarów i usług, szyty na miarę lat tłustych, okazał się nieefektywny w trudnej sytuacji rynkowej w dobie internetu.

Klienci mają dziś szybki dostęp do informacji, żądają natychmiastowej satysfakcji, a ich oczekiwania są coraz większe. Musisz zrozumieć ich potrzeby, zanim przedstawisz swoje produkty lub usługi. Musisz zacząć korzystać z narzędzi, które pomogą Ci zbudować więź z klientami, poszerzyć sieć kontaktów i stworzyć przekonujący komunikat, który dotrze do konsumentów.

Czasy kryzysu to okazja dla tych sprzedawców, którzy umieją myśleć kreatywnie. Lakhani daje Ci narzędzia i wiedzę potrzebne do tego, żebyś odzyskał pewność siebie, stworzył cenne sojusze, znalazł wspaniałych klientów i osiągnął niewiarygodne zyski. Nie ma znaczenia, czy pracujesz w handlu detalicznym, sprzedajesz swoje rozwiązania innym firmom, handlujesz nieruchomościami, oferujesz usługi, czy prowadzisz firmę.

Informacje, które znajdziesz w tej książce, pomogą Ci natychmiast zwiększyć sprzedaż, odnieść większy sukces i wykorzystać możliwości, jakie daje nowa sytuacja na rynku. Pamiętaj - kryzys się kiedyś skończy, a ci, którzy wyjdą z niego obronną ręką, będą pierwsi w kolejce po wielkie zyski w czasie prosperity!

Jesteś gotów zarabiać w kryzysie?

Spis treści:

Rozdział 0. Na początek: Jak zacząć sprzedawać więcej już dziś? (13)
Rozdział 1. Skoncentruj się i zacznij twardo stąpać po ziemi (23)

POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD ZE SCOTTEM MARKEREM (39)

Rozdział 2. Bądź widoczny: Musisz być widoczny, żeby sprzedawać (43)
Rozdział 3. Nawiązuj kontakty: Jak znaleźć klientów, którzy są gotowi kupić już teraz? (59)
Rozdział 4. Zapomnij o starych metodach i rozpocznij cyfrowe życie: Siedź przy własnym biurku i sprzedawaj klientom, którzy siedzą przy swoich biurkach (75)
Rozdział 5. Stań się kreatywny: Otwieraj nowe drzwi na nowe sposoby (87)

POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD Z TODDEM CARLSONEM (103)
Rozdział 6. Naucz się sztuki perswazji: Poznaj psychikę klienta, żeby jeszcze bardziej zwiększyć sprzedaż (107)

Rozdział 7. Zarabiaj: Jak zwiększyć zyski z każdej sprzedaży? (119)
Rozdział 8. Zyskaj przewagę: Sztuka masowego wpływu (129)
Rozdział 9. Spraw, żeby zaczęli sprzedawać: W czasach kryzysu najlepsi kierownicy sprzedaży zarabiają na swoje wynagrodzenie (139)
POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD Z DWAYNE'EM SPEAGLE'EM ADRESOWANY DO KIEROWNIKÓW SPRZEDAŻY I DYREKTORÓW GENERALNYCH FIRM (149)
Rozdział 10. Uwagi końcowe (153)
Posłowie (157)
Eseje współautorów książki (171)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną
Tytuł książki: "Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną"
Autor: Dave Lakhani
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną”, kupili także:

Nurkowanie w sprzęcie ABC Maska, fajka, płetwy, Heinz Kasinger, Paul W. Munzinger, Wydawnictwo Alma-Press

Dylematy ewolucji, Michał Heller, Józef Życiński, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Zwyciężyć znaczy przeżyć. Ćwierć wieku później, Aleksander Lwow, Wydawnictwo Bezdroża

Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II, David Thomas, Andrew Hunt, Wydawnictwo Helion
<b>Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach</b>, <font color="navy">Rafał Podraza</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach, Rafał Podraza, Wydawnictwo Helion

Rachunkowość finansowa Wydanie 3 C.H. Beck, Jan Turyna, Wydawnictwo C.H. BECK

Ślady palców bogów, Graham Hancock, Wydawnictwo Amber
<b>Excel 2021 PL. Kurs</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Excel 2021 PL. Kurs, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Sendmail Leksykon kieszonkowy, , Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami