Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Programowanie aplikacji dla Sklepu Windows w C#. Projektowanie innowacyjnych aplikacji sklepu Windows przy użyciu WinRT

Programowanie aplikacji dla Sklepu Windows w C#. Projektowanie innowacyjnych aplikacji sklepu Windows przy użyciu WinRT

92.40zł
69.30zł
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną 39.90zł 28.33zł
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną

Tytuł: Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną
Autor: Dave Lakhani
ISBN: 978-83-246-7106-9
Ilość stron: 240
Data wydania: 03/2014
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Zyski z kryzysu

Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka popadła w stagnację, oznacza, że ludzie przestali kupować? Oczywiście, że nie! Po prostu dotychczasowy model oferowania im towarów i usług, szyty na miarę lat tłustych, okazał się nieefektywny w trudnej sytuacji rynkowej w dobie internetu.

Klienci mają dziś szybki dostęp do informacji, żądają natychmiastowej satysfakcji, a ich oczekiwania są coraz większe. Musisz zrozumieć ich potrzeby, zanim przedstawisz swoje produkty lub usługi. Musisz zacząć korzystać z narzędzi, które pomogą Ci zbudować więź z klientami, poszerzyć sieć kontaktów i stworzyć przekonujący komunikat, który dotrze do konsumentów.

Czasy kryzysu to okazja dla tych sprzedawców, którzy umieją myśleć kreatywnie. Lakhani daje Ci narzędzia i wiedzę potrzebne do tego, żebyś odzyskał pewność siebie, stworzył cenne sojusze, znalazł wspaniałych klientów i osiągnął niewiarygodne zyski. Nie ma znaczenia, czy pracujesz w handlu detalicznym, sprzedajesz swoje rozwiązania innym firmom, handlujesz nieruchomościami, oferujesz usługi, czy prowadzisz firmę.

Informacje, które znajdziesz w tej książce, pomogą Ci natychmiast zwiększyć sprzedaż, odnieść większy sukces i wykorzystać możliwości, jakie daje nowa sytuacja na rynku. Pamiętaj - kryzys się kiedyś skończy, a ci, którzy wyjdą z niego obronną ręką, będą pierwsi w kolejce po wielkie zyski w czasie prosperity!

Jesteś gotów zarabiać w kryzysie?

Spis treści:

Rozdział 0. Na początek: Jak zacząć sprzedawać więcej już dziś? (13)
Rozdział 1. Skoncentruj się i zacznij twardo stąpać po ziemi (23)

POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD ZE SCOTTEM MARKEREM (39)

Rozdział 2. Bądź widoczny: Musisz być widoczny, żeby sprzedawać (43)
Rozdział 3. Nawiązuj kontakty: Jak znaleźć klientów, którzy są gotowi kupić już teraz? (59)
Rozdział 4. Zapomnij o starych metodach i rozpocznij cyfrowe życie: Siedź przy własnym biurku i sprzedawaj klientom, którzy siedzą przy swoich biurkach (75)
Rozdział 5. Stań się kreatywny: Otwieraj nowe drzwi na nowe sposoby (87)

POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD Z TODDEM CARLSONEM (103)
Rozdział 6. Naucz się sztuki perswazji: Poznaj psychikę klienta, żeby jeszcze bardziej zwiększyć sprzedaż (107)

Rozdział 7. Zarabiaj: Jak zwiększyć zyski z każdej sprzedaży? (119)
Rozdział 8. Zyskaj przewagę: Sztuka masowego wpływu (129)
Rozdział 9. Spraw, żeby zaczęli sprzedawać: W czasach kryzysu najlepsi kierownicy sprzedaży zarabiają na swoje wynagrodzenie (139)
POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD Z DWAYNE'EM SPEAGLE'EM ADRESOWANY DO KIEROWNIKÓW SPRZEDAŻY I DYREKTORÓW GENERALNYCH FIRM (149)
Rozdział 10. Uwagi końcowe (153)
Posłowie (157)
Eseje współautorów książki (171)

Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną
Tytuł książki: "Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną"
Autor: Dave Lakhani
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną”, kupili także:
<b>W drodze do wyzdrowienia Jak pomóc sobie w walce z poważną chorobą</b>, <font color="navy">Alicja Grzesiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
W drodze do wyzdrowienia Jak pomóc sobie w walce z poważną chorobą, Alicja Grzesiak, Wydawnictwo Sensus
<b>Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy</b>, <font color="navy">Kazimierz Tarchalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy, Kazimierz Tarchalski, Wydawnictwo WNT
<b>TDD Sztuka tworzenia dobrego kodu</b>, <font color="navy">Kent Beck</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
TDD Sztuka tworzenia dobrego kodu, Kent Beck, Wydawnictwo HELION
<b>Krystalografia + CD</b>, <font color="navy">Zbigniew Bojarski, Marek Gigla, Kazimierz Stróż, Marian Surowiec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Krystalografia + CD, Zbigniew Bojarski, Marek Gigla, Kazimierz Stróż, Marian Surowiec, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Atlas rozbioru tusz zwierząt rzeźnych</b>, <font color="navy">Adam Olszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Atlas rozbioru tusz zwierząt rzeźnych, Adam Olszewski, Wydawnictwo WNT
<b>Vademecum Administratora Windows Server 2012 R2 Przechowywanie danych, bezpieczeństwo i sieci</b>, <font color="navy">William Stanek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Vademecum Administratora Windows Server 2012 R2 Przechowywanie danych, bezpieczeństwo i sieci, William Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
60.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION

poniedziałek, 19 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami