Zyski z kryzysu
Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka popadła w stagnację, oznacza, że ludzie przestali kupować? Oczywiście, że nie! Po prostu dotychczasowy model oferowania im towarów i usług, szyty na miarę lat tłustych, okazał się nieefektywny w trudnej sytuacji rynkowej w dobie internetu.
Klienci mają dziś szybki dostęp do informacji, żądają natychmiastowej satysfakcji, a ich oczekiwania są coraz większe. Musisz zrozumieć ich potrzeby, zanim przedstawisz swoje produkty lub usługi. Musisz zacząć korzystać z narzędzi, które pomogą Ci zbudować więź z klientami, poszerzyć sieć kontaktów i stworzyć przekonujący komunikat, który dotrze do konsumentów.
Czasy kryzysu to okazja dla tych sprzedawców, którzy umieją myśleć kreatywnie. Lakhani daje Ci narzędzia i wiedzę potrzebne do tego, żebyś odzyskał pewność siebie, stworzył cenne sojusze, znalazł wspaniałych klientów i osiągnął niewiarygodne zyski. Nie ma znaczenia, czy pracujesz w handlu detalicznym, sprzedajesz swoje rozwiązania innym firmom, handlujesz nieruchomościami, oferujesz usługi, czy prowadzisz firmę.
Informacje, które znajdziesz w tej książce, pomogą Ci natychmiast zwiększyć sprzedaż, odnieść większy sukces i wykorzystać możliwości, jakie daje nowa sytuacja na rynku. Pamiętaj - kryzys się kiedyś skończy, a ci, którzy wyjdą z niego obronną ręką, będą pierwsi w kolejce po wielkie zyski w czasie prosperity!
Jesteś gotów zarabiać w kryzysie?
Spis treści:
Rozdział 0. Na początek: Jak zacząć sprzedawać więcej już dziś? (13) Rozdział 1. Skoncentruj się i zacznij twardo stąpać po ziemi (23)
POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD ZE SCOTTEM MARKEREM (39)
Rozdział 2. Bądź widoczny: Musisz być widoczny, żeby sprzedawać (43) Rozdział 3. Nawiązuj kontakty: Jak znaleźć klientów, którzy są gotowi kupić już teraz? (59) Rozdział 4. Zapomnij o starych metodach i rozpocznij cyfrowe życie: Siedź przy własnym biurku i sprzedawaj klientom, którzy siedzą przy swoich biurkach (75) Rozdział 5. Stań się kreatywny: Otwieraj nowe drzwi na nowe sposoby (87)
POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD Z TODDEM CARLSONEM (103) Rozdział 6. Naucz się sztuki perswazji: Poznaj psychikę klienta, żeby jeszcze bardziej zwiększyć sprzedaż (107)
Rozdział 7. Zarabiaj: Jak zwiększyć zyski z każdej sprzedaży? (119) Rozdział 8. Zyskaj przewagę: Sztuka masowego wpływu (129) Rozdział 9. Spraw, żeby zaczęli sprzedawać: W czasach kryzysu najlepsi kierownicy sprzedaży zarabiają na swoje wynagrodzenie (139) POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD Z DWAYNE'EM SPEAGLE'EM ADRESOWANY DO KIEROWNIKÓW SPRZEDAŻY I DYREKTORÓW GENERALNYCH FIRM (149) Rozdział 10. Uwagi końcowe (153) Posłowie (157) Eseje współautorów książki (171) Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną
|