Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Zaawansowany Python Przejrzyste zwięzłe i efektywne programowanie Wydanie II

Zaawansowany Python Przejrzyste zwięzłe i efektywne programowanie Wydanie II

199.00zł
169.15zł
Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan 38.00zł
Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan

Tytuł: Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan
Autor: Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik
ISBN: 978-83-7556-466-2
Ilość stron: 188
Data wydania: 12/2012 (wydanie 3)
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 38.00zł


Do osiągnięcia sukcesu w biznesie potrzebny jest zarówno dobry pomysł, jak i skuteczny plan jego realizacji. Biznesplan dostarcza strategii, którą kierują się firmy w swojej działalności. Jest on dla przedsiębiorcy tym, czym dla pilota samolotu jest mapa lotu.

Napisanie biznesplanu nie jest rzeczą łatwą i prostą, gdyż wymaga znajomści wielu dziedzin wchodzących w skład nauk ekonomicznych, ale również dużych umiejętności analitycznych, wiedzy i intuicji dotyczącej funkcjonowania przedsiębiorstwa w przyszłości.

Biznesplan jest zestawem dokumentów, analiz i programów, w których na podstawie aktualnej sytuacji finansowej i danych historycznych oraz przewidywanych zmian w otoczeniu przedsiębiorstwa zawarta jest projekcja celów firmy i sposobów ich osiągania przy wszelkich istniejących uwarunkowaniach natury finansowej, rynkowej, marketingowej, organizacyjnej, prawnej, kadrowej, technologicznej, ekologicznej, a czasem również geograficznej i politycznej. Przygotowanie dobrego biznesplanu ma ogromne znaczenie w wielu sytuacjach, m.in. przy ubieganiu się o kredyt czy dofinansowanie ze środków unijnych.

Biznesplan jest konkretyzacją zamierzeń, bazującą na realistycznej ocenie dotychczasowych wyników, potencjału przedsiębiorstwa, warunków konkurencji oraz tendencji rozwojowych rynku i postępu techniczno-organizacyjnego, mającą przyczynić się do realizacji zamierzonych celów, a w konsekwencji do wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstwa.

Głównym celem książki jest przedstawienie metodologii sporządzania profesjonalnego biznesplanu, a także przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, oraz wskazanie kryteriów formalnej i merytorycznej oceny biznesplanu. Publikacja ta może być wykorzystana przez wszystkich, którzy zamierzają samodzielnie, prawidłowo opracować biznesplan.

Spis treści:

Rozdział 1. Rola planowania w działalności przedsiębiorstwa - Andrzej Tokarski
1.1. Definicja planowania 7
1.2. Cechy charakterystyczne planowania - rodzaje planów 8
1.3. Podstawowe zasady planowania 15

Rozdział 2. Podstawy metodyczne sporządzania biznesplanu - Andrzej Tokarski
2.1. Pojęcie i cechy charakterystyczne skutecznego biznesplanu 19
2.1.1. Korzyści z opracowania biznesplanu 30
2.2. Typowe zastosowanie biznesplanu 32
2.3. Funkcje biznesplanu 40
2.4. Błędy i zagrożenia w sporządzaniu i realizacji biznesplanów
2.5. Kryteria oceny biznesplanu i związana z nim odpowiedzialność 49
2.6. Procedura tworzenia biznesplanu 55

Rozdział 3. Części składowe biznesplanu - Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
3.1. Elementy składowe biznesplanu 65
3.2. Zawartość biznesplanu 68
3.3. Struktura biznesplanu 77

Rozdział 4. Część wstępna biznesplanu - Maciej Tokarski, Jacek Wójcik
4.1. Streszczenie biznesplanu - podsumowanie wykonawcze 95
4.2. Charakterystyka firmy 98
4.3. Charakterystyka planowanego przedsięwzięcia 100

Rozdział 5. Część merytoryczna biznesplanu - Maciej Tokarski
5.1. Analiza rynku i branży 103
5.2. Charakterystyka produktu i procesu produkcyjnego 108
5.3. Analiza strategiczna 113
5.4. Plan marketingowy 133
5.5. Plan finansowy 146

Rozdział 6. Część końcowa biznesplanu - Jacek Wójcik
6.1. Wnioski - plan wdrożeń 167
6.2. Aneks - załączniki 168

Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan”, kupili także:

Android w praktyce, Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler, Wydawnictwo Helion

Układy logiki programowalnej Podstawy syntezy i sposoby odwzorowania technologicznego, Dariusz Kania, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzenie gier na platformę Android 4, J. F. DiMarzio, Wydawnictwo Helion

Największe wynalazki ewolucji, Nick Lane, Wydawnictwo Prószyński

Wprowadzenie do teorii automatów języków i obliczeń, John E. Hopcroft, Rajeev Motwani, Jeffrey D. Ullman, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzenie nowoczesnych aplikacji graficznych w WPF, Cisek Jarosław, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami