Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Bezpieczeństwo i Higiena Pracy 2010

Bezpieczeństwo i Higiena Pracy 2010

189.00zł
160.65zł
Jak rozszyfrować każdego Nie daj się oszukać i zyskaj przewagę 32.90zł 27.64zł
Jak rozszyfrować każdego Nie daj się oszukać i zyskaj przewagę

Tytuł: Jak rozszyfrować każdego Nie daj się oszukać i zyskaj przewagę
Tytuł oryginalny YOU CAN READ ANYONE
Autor: David J. Lieberman
ISBN: 978-83-7818-889-6
Ilość stron: 200
Data wydania: 09/2016
Oprawa: Miękka
Format: 150x225
Wydawnictwo: Rebis
Cena: 32.90zł 27.64zł


To nie jest kolejna książka na temat mowy ciała. To zbiór konkretnych, praktycznych technik psychologicznych, które można wykorzystać w każdej życiowej sytuacji, żeby dowiedzieć się, co ktoś naprawdę myśli.

Doktor D.J. Lieberman, bazując na badaniach psychologicznych, opracował zestaw uniwersalnych metod, dzięki którym w krótkim czasie zdołasz się przekonać, czy ktoś:
• coś przed tobą ukrywa;
• naprawdę jest pewny swego czy tylko udaje;
• mówi prawdę;
• jest tobą zainteresowany czy tracisz czas.

Dowiedz się, jak umiejętnie zadawać pytania, wykorzystywać proste skojarzenia, określać profil emocjonalny i na jakie sygnały zwracać uwagę w kontaktach, aby nigdy więcej nie dać się zwieść pozorom w pracy i w relacjach osobistych.

David J. Lieberman, doktor psychologii i twórca analizy neurodynamicznej, to doskonały behawiorysta. Jest cenionym wykładowcą i konsultantem, a jego prace przełożono na kilkanaście języków.

Jak rozszyfrować każdego Nie daj się oszukać i zyskaj przewagę
Tytuł książki: "Jak rozszyfrować każdego Nie daj się oszukać i zyskaj przewagę"
Autor: David J. Lieberman
Wydawnictwo: Rebis
Cena: 32.90zł 27.64zł
Klienci, którzy kupili „Jak rozszyfrować każdego Nie daj się oszukać i zyskaj przewagę”, kupili także:
<b>Biznesowy savoir - vivre Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien</b>, <font color="navy">Barbara Pachter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biznesowy savoir - vivre Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien, Barbara Pachter, Wydawnictwo Onepress
<b>Zaburzenia psychiczne i rozwojowe dzieci a szkolna rzeczywistość</b>, <font color="navy">Marta Jerzak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zaburzenia psychiczne i rozwojowe dzieci a szkolna rzeczywistość, Marta Jerzak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Fotografia cyfrowa dla seniorów Seria praktyk</b>, <font color="navy">Nick Vandome</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia cyfrowa dla seniorów Seria praktyk, Nick Vandome, Wydawnictwo HELION
<b>Wybrane metody badania materiałów Badanie metali i stopów</b>, <font color="navy">Wiktor Kubiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wybrane metody badania materiałów Badanie metali i stopów, Wiktor Kubiński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivre'u. Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Adam Jarczyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivre'u. Wydanie II rozszerzone, Adam Jarczyński, Wydawnictwo Onepress
<b>Firma w Internecie Poradnik subiektywny</b>, <font color="navy">Tomasz Hipsz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Firma w Internecie Poradnik subiektywny, Tomasz Hipsz, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Rebis
 Kategoria:
 Energetyka
Energia Zasoby, procesy, technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju

Energia Zasoby, procesy, technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju

55.00zł
46.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

środa, 16 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami