Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Teoria doskonała Stulecie geniuszy i bitwa o ogólną teorię względności

Teoria doskonała Stulecie geniuszy i bitwa o ogólną teorię względności

39.90zł
31.92zł
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting 34.90zł 24.78zł
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Tytuł: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Autor: Artur Jabłoński
ISBN: 978-83-283-2461-9
Ilość stron: 168
Data wydania: 11/2017
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 24.78zł


Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:
• Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
• Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
• Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
• Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych.

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Tytuł książki: "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting"
Autor: Artur Jabłoński
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 24.78zł
Klienci, którzy kupili „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting”, kupili także:
<b>Socjologia dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Jay Gabler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Socjologia dla bystrzaków, Jay Gabler, Wydawnictwo Septem
<b>Mikroekonomia dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Lynne Pepall, Peter Antonioni, Manzur Rashid</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Mikroekonomia dla bystrzaków, Lynne Pepall, Peter Antonioni, Manzur Rashid, Wydawnictwo Septem
<b>Dom pod biegunem. Gorączka (ant)arktyczna</b>, <font color="navy">Dagmara Bożek-Andryszczak, Piotr Andryszczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Dom pod biegunem. Gorączka (ant)arktyczna, Dagmara Bożek-Andryszczak, Piotr Andryszczak, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Biologia Campbella Wydanie II</b>, <font color="navy">Jane B. Reece, Lisa A. Urry, Michael L. Cain, Steven A. Wasserman, Pet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Biologia Campbella Wydanie II, Jane B. Reece, Lisa A. Urry, Michael L. Cain, Steven A. Wasserman, Pet, Wydawnictwo Rebis
<b>Genetyka dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">Tara Rodden Robinson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Genetyka dla bystrzaków. Wydanie II, Tara Rodden Robinson, Wydawnictwo Septem
<b>Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi</b>, <font color="navy">Betsy Beyer, Chris Jones, Jennifer Petoff, Niall Richard Murphy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi, Betsy Beyer, Chris Jones, Jennifer Petoff, Niall Richard Murphy, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
STM32 Aplikacje i ćwiczenia w języku C

STM32 Aplikacje i ćwiczenia w języku C

79.00zł
63.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION

środa, 22 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami