Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Project 2021 Krok po kroku

Microsoft Project 2021 Krok po kroku

89.99zł
71.99zł
Jak pisać przenośny kod Wstęp do programowania wieloplatformowego 34.90zł 26.18zł
Jak pisać przenośny kod Wstęp do programowania wieloplatformowego

Autor: Brian Hook

ISBN: 83-246-0625-4

Ilość stron: 272

Data wydania: 12/2006

W branży informatycznej ogromny nacisk kładzie się na jak najszybsze ukończenie produktu dla konkretnej platformy. Jednak gdy produkt staje się popularny, a użytkownicy innych systemów operacyjnych oczekują od producenta wersji możliwej do uruchomienia na swoim sprzęcie, wiele firm staje przed poważnym problemem.

Kod źródłowy tworzony z myślą o określonym systemie operacyjnym lub procesorze zawiera elementy bardzo trudne do "przełożenia" na inną platformę. Istnieją jednak techniki programowania, których zastosowanie zdecydowanie ułatwia późniejszą konwersję, a odpowiednie wykorzystanie nie przedłuża czasu przygotowania innej wersji aplikacji.

Czytając książkę "Jak pisać przenośny kod. Wstęp do programowania wieloplatformowego", poznasz te techniki. Znajdziesz tu uniwersalne zasady tworzenia przenośnego oprogramowania. Dowiesz się, jak zaplanować nowy projekt tak, aby jego przeniesienie na inną platformę nie stanowiło problemu.

Nauczysz się przerabiać istniejący kod i dostosowywać go do specyfiki innych platform. Poznasz sposoby unikania błędów wynikających z różnic pomiędzy platformami. Znajdziesz w tej książce także przykłady i wzorce, dzięki którym będziesz w stanie tak pisać kod, aby przeniesienie go na inną platformę odbywało się szybko i bez kłopotów.

  • Planowanie procesu przenoszenia kodu
  • Techniki wykorzystywane podczas przenoszenia kodu
  • Systemy kontroli plików źródłowych
  • Różnice pomiędzy procesorami
  • Preprocesory i kompilatory
  • Tworzenie interfejsów użytkownika
  • Implementacja operacji sieciowych
  • Korzystanie z bibliotek dynamicznych
  • Operacje na systemie plików
  • Lokalizacja aplikacji

Przenieś swoje programy na inne platformy systemowe. Stwórz uniwersalne programy.

Rozdziały:

1. Koncepcje przenośności (23)

2. ANSI C i C++ (37)

3. Techniki stosowane podczas przenoszenia (43)

4. Edycja i kontrola plików źródłowych (81)

5. Różnice pomiędzy procesorami (97)

6. Operacje zmiennoprzecinkowe (113)

7. Preprocesor (131)

8. Kompilatory (141)

9. Interfejs użytkownika (165)

10. Obsługa sieci (173)

11. Systemy operacyjne (179)

12. Biblioteki dynamiczne (199)

13. Systemy plików (213)

14. Skalowalność (223)

15. Przenośność i dane (227)

16. Internacjonalizacja i lokalizacja (233)

17. Języki skryptowe (239)

18. Biblioteki i narzędzia międzyplatformowe (245)

Dodatki:

A. Biblioteka POSH (249)

B. Zasady stosowane podczas pisania przenośnego oprogramowania (255)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Jak pisać przenośny kod Wstęp do programowania wieloplatformowego
Tytuł książki: "Jak pisać przenośny kod Wstęp do programowania wieloplatformowego"
Autor: Brian Hook
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Jak pisać przenośny kod Wstęp do programowania wieloplatformowego”, kupili także:

Bieganie 80/20 Zwolnij na treningu, by przyspieszyć na zawodach, Matt Fitzgerald, Wydawnictwo AHA
<b>Deep learning i modelowanie generatywne. Jak nauczyć komputer malowania, pisania, komponowania i grania</b>, <font color="navy">David Foster</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Deep learning i modelowanie generatywne. Jak nauczyć komputer malowania, pisania, komponowania i grania, David Foster, Wydawnictwo Helion
<b>C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III</b>, <font color="navy">Mirosław J. Kubiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III, Mirosław J. Kubiak, Wydawnictwo Helion

Mit maszyny Tom 1 Technika a rozwój człowieka, Lewis Mumford, Wydawnictwo Naukowe PWN

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej, Andrzej Batko, Wydawnictwo Helion

Systemy radiokomunikacji ruchomej Wydanie III, Krzysztof Wesołowski, Wydawnictwo WKiŁ

Podstawy statystyki, Wacława Starzyńska, Wydawnictwo Difin

ActionScript 3.0 Szybki start, Derrick Ypenburg, Wydawnictwo Helion

Księżyc w nauce XVII wieku Od astronomii do fizyki, Jarosław Włodarczyk, Wydawnictwo WUW

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami