Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Egzamin 70-687 Konfigurowanie Windows 8

Egzamin 70-687 Konfigurowanie Windows 8

98.70zł
74.03zł
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich 39.00zł
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

Tytuł: Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
Autor: Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański
ISBN: 978-83-246-7322-3
Ilość stron: 196
Data wydania: 08/2013
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł


Towar dobrze podany to towar sprzedany!

Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy narodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych. Dlaczego wtedy? Bo od tej chwili klient może stanąć przed regałem, zastanowić się, czy woli mąkę A czy B, i wybrać jedną z nich. Dziś, gdy konkurencja między producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy własnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce…

Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszę i portfel konsumenta. Uzbrojony w tę wiedzę, nauczysz się w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak „robią to” najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć się od mistrzów oraz na cudzych błędach. Zatem zacznij działać! Sięgnij po tę książkę. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazję, bo za chwilę już jej nie dostaniesz!

Spis treści:

Coś na kształt wstępu, czyli o czym jest ta książka (7)

Rozdział 1. Trochę niezbędnej teorii, zanim przejdziemy do praktyki, czyli wszechobecna istota merchandisingu (11)

  • Merczen... jak?, czyli co oznacza to zagadkowe pojęcie (11)
  • I rzekł on: "Niech stanie się merchandising!", czyli narodziny i ewolucja merchandisingu (15)
  • "Panie, a na co mi to?", czyli funkcje merchandisingu (24)
  • Zakupy w kosmosie, czyli co dalej z tym merchandisingiem (28)
  • Trochę o źródle w marketingu, czyli merchandising a marketing handlowy (35)

Rozdział 2. Jakimi prawami rządzi się robienie zakupów, czyli psychologia zachowań konsumenta (57)

  • Jak myślimy, gdy kupujemy, czyli proces podejmowania decyzji zakupowych (59)
  • Co nasza głowa wrzuca do koszyka, czyli psychologiczne czynniki kształtujące postępowanie klientów (70)
  • Bo sąsiad już kupił, brat polecił, a proboszcz pobłogosławił, czyli społeczne czynniki kształtujące zachowanie konsumentów (98)
  • Kluczowe ogniwo w handlu, czyli rola sprzedawcy (108)

Rozdział 3. Czym handlowiec w sklepie wojuje, czyli skrzynka narzędziowa merchandisera (117)

  • Gdzie startować z biznesem, czyli jak istotna jest lokalizacja (117)
  • Na prawo, na lewo, a może po prostu na środku, czyli lateralizacja (118)
  • Jak robią zakupy wygodniccy, czyli przyzwyczajenia i odruchy (123)
  • Czym można uzbroić swój sklep, czyli ogólne wrażenie (132)
  • Bo sklep to coś więcej niż cztery ściany, regały i produkty, czyli istotne miejsca w sklepie (152)
  • W jaki sposób produkty wojują, czyli ogólne wrażenie produktów (162)
  • Promowanie i umiejscowienie, czyli rozmieszczenie produktów na sali sprzedaży (172)

Rozdział 4. Jak to wygląda w prawdziwym świecie, czyli merchandising w praktyce (177)

  • Jak to działa w dużych firmach, czyli merchandising gigantów (177)
  • Zrób to sam, czyli mały merchandising (182)

Nieustępliwy głód wiedzy, czyli dalsze doskonalenie merchandisingowe (187)

Gdzie szukać pomocy dla swojego sklepu, czyli pogotowie merchandisingowe (189)

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich”, kupili także:

Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo Helion

Joga dla żółtodziobów, Joan Budilovsky, Eve Adamson, Carolyn Flynn, Wydawnictwo Rebis

Doświadczalne tłokowe silniki spalinowe, Jan A. Wajand, Wydawnictwo WNT
<b>Łatwe desery keto. Zbiór przepisów na każdą okazję</b>, <font color="navy">Carolyn Ketchum</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Łatwe desery keto. Zbiór przepisów na każdą okazję, Carolyn Ketchum, Wydawnictwo Sensus

Jestem gwiazdą, Robert Trojanowski, Wydawnictwo Septem

Poszukiwacze gatunków Bohaterowie, głupcy i szalony pościg, by zrozumieć życie na Ziemi, Richard Conniff, Wydawnictwo Prószyński

Rachunek kosztów i wyników w przedsiębiorstwie Zbiór zadań z rozwiązaniami, Jerzy Kuchmacz, Wydawnictwo Difin

Sygnały i systemy, Jacek M. Wojciechowski, Wydawnictwo WKiŁ

Piękne ciało w 6 tygodni, Lucy Wyndham-Read, Wydawnictwo Edipresse Polska

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami