Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich |
39.00zł |
|
|
Tytuł: | Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich | Autor: | Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański | ISBN: | 978-83-246-7322-3 | Ilość stron: | 196 | Data wydania: | 08/2013 | Format: | 140x208 | Wydawnictwo: | Onepress | Cena: | 39.00zł |
Towar dobrze podany to towar sprzedany!
Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy narodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych. Dlaczego wtedy? Bo od tej chwili klient może stanąć przed regałem, zastanowić się, czy woli mąkę A czy B, i wybrać jedną z nich. Dziś, gdy konkurencja między producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy własnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce…
Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszę i portfel konsumenta. Uzbrojony w tę wiedzę, nauczysz się w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak „robią to” najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć się od mistrzów oraz na cudzych błędach. Zatem zacznij działać! Sięgnij po tę książkę. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazję, bo za chwilę już jej nie dostaniesz!
Spis treści:
Coś na kształt wstępu, czyli o czym jest ta książka (7)
Rozdział 1. Trochę niezbędnej teorii, zanim przejdziemy do praktyki, czyli wszechobecna istota merchandisingu (11)
- Merczen... jak?, czyli co oznacza to zagadkowe pojęcie (11)
- I rzekł on: "Niech stanie się merchandising!", czyli narodziny i ewolucja merchandisingu (15)
- "Panie, a na co mi to?", czyli funkcje merchandisingu (24)
- Zakupy w kosmosie, czyli co dalej z tym merchandisingiem (28)
- Trochę o źródle w marketingu, czyli merchandising a marketing handlowy (35)
Rozdział 2. Jakimi prawami rządzi się robienie zakupów, czyli psychologia zachowań konsumenta (57)
- Jak myślimy, gdy kupujemy, czyli proces podejmowania decyzji zakupowych (59)
- Co nasza głowa wrzuca do koszyka, czyli psychologiczne czynniki kształtujące postępowanie klientów (70)
- Bo sąsiad już kupił, brat polecił, a proboszcz pobłogosławił, czyli społeczne czynniki kształtujące zachowanie konsumentów (98)
- Kluczowe ogniwo w handlu, czyli rola sprzedawcy (108)
Rozdział 3. Czym handlowiec w sklepie wojuje, czyli skrzynka narzędziowa merchandisera (117)
- Gdzie startować z biznesem, czyli jak istotna jest lokalizacja (117)
- Na prawo, na lewo, a może po prostu na środku, czyli lateralizacja (118)
- Jak robią zakupy wygodniccy, czyli przyzwyczajenia i odruchy (123)
- Czym można uzbroić swój sklep, czyli ogólne wrażenie (132)
- Bo sklep to coś więcej niż cztery ściany, regały i produkty, czyli istotne miejsca w sklepie (152)
- W jaki sposób produkty wojują, czyli ogólne wrażenie produktów (162)
- Promowanie i umiejscowienie, czyli rozmieszczenie produktów na sali sprzedaży (172)
Rozdział 4. Jak to wygląda w prawdziwym świecie, czyli merchandising w praktyce (177)
- Jak to działa w dużych firmach, czyli merchandising gigantów (177)
- Zrób to sam, czyli mały merchandising (182)
Nieustępliwy głód wiedzy, czyli dalsze doskonalenie merchandisingowe (187)
Gdzie szukać pomocy dla swojego sklepu, czyli pogotowie merchandisingowe (189)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich --- Pozycja niedostępna.---
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich”, kupili także: |
Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone, Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz, Wydawnictwo Onepress |
Informatyka w globalnym świecie, Praca zbiorowa Redakcja naukowa Jerzy Kisielnicki, Wydawnictwo PJWSTK |
Sztuka słyszenia bicia serca, Jan-Philipp Sendker, Wydawnictwo Amber |
Wstrętne kobiety Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu, Jay Carter, Wydawnictwo Sensus |
Jak zarabiać pieniądze nie pracując na etacie, Paulina Górnicka, Wydawnictwo Gornhold |
Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki, Natalie Angier, Wydawnictwo Prószyński |
Zarządzanie kapitałem ludzkim W warunkach zrównoważonego rozwoju, Agnieszka Wojtczuk-Turek, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Krav Maga Podręcznik zawierający 230 technik ataku i obrony, Darren Levine, John Whitman, Wydawnictwo Purana |
Enneagram a typy osobowości Dowiedz się kim jesteś, Don Richard Riso, Russ Hudson, Wydawnictwo Onepress |
|
|
|