Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Analizy i projektowanie konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych

Analizy i projektowanie konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych

98.00zł
73.50zł
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich 39.00zł
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

Tytuł: Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
Autor: Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański
ISBN: 978-83-246-7322-3
Ilość stron: 196
Data wydania: 08/2013
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł


Towar dobrze podany to towar sprzedany!

Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy narodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych. Dlaczego wtedy? Bo od tej chwili klient może stanąć przed regałem, zastanowić się, czy woli mąkę A czy B, i wybrać jedną z nich. Dziś, gdy konkurencja między producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy własnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce…

Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszę i portfel konsumenta. Uzbrojony w tę wiedzę, nauczysz się w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak „robią to” najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć się od mistrzów oraz na cudzych błędach. Zatem zacznij działać! Sięgnij po tę książkę. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazję, bo za chwilę już jej nie dostaniesz!

Spis treści:

Coś na kształt wstępu, czyli o czym jest ta książka (7)

Rozdział 1. Trochę niezbędnej teorii, zanim przejdziemy do praktyki, czyli wszechobecna istota merchandisingu (11)

  • Merczen... jak?, czyli co oznacza to zagadkowe pojęcie (11)
  • I rzekł on: "Niech stanie się merchandising!", czyli narodziny i ewolucja merchandisingu (15)
  • "Panie, a na co mi to?", czyli funkcje merchandisingu (24)
  • Zakupy w kosmosie, czyli co dalej z tym merchandisingiem (28)
  • Trochę o źródle w marketingu, czyli merchandising a marketing handlowy (35)

Rozdział 2. Jakimi prawami rządzi się robienie zakupów, czyli psychologia zachowań konsumenta (57)

  • Jak myślimy, gdy kupujemy, czyli proces podejmowania decyzji zakupowych (59)
  • Co nasza głowa wrzuca do koszyka, czyli psychologiczne czynniki kształtujące postępowanie klientów (70)
  • Bo sąsiad już kupił, brat polecił, a proboszcz pobłogosławił, czyli społeczne czynniki kształtujące zachowanie konsumentów (98)
  • Kluczowe ogniwo w handlu, czyli rola sprzedawcy (108)

Rozdział 3. Czym handlowiec w sklepie wojuje, czyli skrzynka narzędziowa merchandisera (117)

  • Gdzie startować z biznesem, czyli jak istotna jest lokalizacja (117)
  • Na prawo, na lewo, a może po prostu na środku, czyli lateralizacja (118)
  • Jak robią zakupy wygodniccy, czyli przyzwyczajenia i odruchy (123)
  • Czym można uzbroić swój sklep, czyli ogólne wrażenie (132)
  • Bo sklep to coś więcej niż cztery ściany, regały i produkty, czyli istotne miejsca w sklepie (152)
  • W jaki sposób produkty wojują, czyli ogólne wrażenie produktów (162)
  • Promowanie i umiejscowienie, czyli rozmieszczenie produktów na sali sprzedaży (172)

Rozdział 4. Jak to wygląda w prawdziwym świecie, czyli merchandising w praktyce (177)

  • Jak to działa w dużych firmach, czyli merchandising gigantów (177)
  • Zrób to sam, czyli mały merchandising (182)

Nieustępliwy głód wiedzy, czyli dalsze doskonalenie merchandisingowe (187)

Gdzie szukać pomocy dla swojego sklepu, czyli pogotowie merchandisingowe (189)

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich”, kupili także:
<b>Uwaga</b>, <font color="navy">Jacek Janowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Uwaga, Jacek Janowski, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Matrioszka Rosja i Jastrząb</b>, <font color="navy">Maciej Jastrzębski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Matrioszka Rosja i Jastrząb, Maciej Jastrzębski, Wydawnictwo Onepress
<b>Word 2007 PL Seria praktyk</b>, <font color="navy">Scott Basham</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Word 2007 PL Seria praktyk, Scott Basham, Wydawnictwo HELION
<b>Wiarygodność Jak ją zdobyć i utrzymać</b>, <font color="navy">James M. Kouzes, Barry Z. Posner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wiarygodność Jak ją zdobyć i utrzymać, James M. Kouzes, Barry Z. Posner, Wydawnictwo Onepress
<b>Bezpieczeństwo współczesnej firmy. Wywiad, szpiegostwo, ochrona tajemnic</b>, <font color="navy">Ciecierski Marek, Nogacki Robert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EMKA</font>
Bezpieczeństwo współczesnej firmy. Wywiad, szpiegostwo, ochrona tajemnic, Ciecierski Marek, Nogacki Robert, Wydawnictwo EMKA
<b>Tajniki przetrwania firmy rodzinnej Jak uniknąć siedmiu grzechów głównych niszczących firmy</b>, <font color="navy">Quentin J. Fleming</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Tajniki przetrwania firmy rodzinnej Jak uniknąć siedmiu grzechów głównych niszczących firmy, Quentin J. Fleming, Wydawnictwo Onepress
<b>Największa tajemnica życia Jak rozszyfrowano kod genetyczny</b>, <font color="navy">Matthew Cobb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Największa tajemnica życia Jak rozszyfrowano kod genetyczny, Matthew Cobb, Wydawnictwo Prószyński
<b>Modelowanie i symulacja 3D obiektów magazynowych</b>, <font color="navy">Marianna Jacyna , Andrzej Bobiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Modelowanie i symulacja 3D obiektów magazynowych, Marianna Jacyna , Andrzej Bobiński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Programowalny sterownik SIMATIC S7-300 w praktyce inżynierskiej</b>, <font color="navy">Janusz Kwaśniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Programowalny sterownik SIMATIC S7-300 w praktyce inżynierskiej, Janusz Kwaśniewski, Wydawnictwo BTC
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Projektowanie stalowych słupów linii elektroenergetycznych

Projektowanie stalowych słupów linii elektroenergetycznych

69.00zł
51.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowan Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION

poniedziałek, 21 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami