Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft SQL Server 2012 Vademecum Administratora

Microsoft SQL Server 2012 Vademecum Administratora

81.90zł
65.52zł
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich 39.00zł
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

Tytuł: Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
Autor: Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański
ISBN: 978-83-246-7322-3
Ilość stron: 196
Data wydania: 08/2013
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł


Towar dobrze podany to towar sprzedany!

Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy narodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych. Dlaczego wtedy? Bo od tej chwili klient może stanąć przed regałem, zastanowić się, czy woli mąkę A czy B, i wybrać jedną z nich. Dziś, gdy konkurencja między producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy własnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce…

Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszę i portfel konsumenta. Uzbrojony w tę wiedzę, nauczysz się w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak „robią to” najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć się od mistrzów oraz na cudzych błędach. Zatem zacznij działać! Sięgnij po tę książkę. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazję, bo za chwilę już jej nie dostaniesz!

Spis treści:

Coś na kształt wstępu, czyli o czym jest ta książka (7)

Rozdział 1. Trochę niezbędnej teorii, zanim przejdziemy do praktyki, czyli wszechobecna istota merchandisingu (11)

  • Merczen... jak?, czyli co oznacza to zagadkowe pojęcie (11)
  • I rzekł on: "Niech stanie się merchandising!", czyli narodziny i ewolucja merchandisingu (15)
  • "Panie, a na co mi to?", czyli funkcje merchandisingu (24)
  • Zakupy w kosmosie, czyli co dalej z tym merchandisingiem (28)
  • Trochę o źródle w marketingu, czyli merchandising a marketing handlowy (35)

Rozdział 2. Jakimi prawami rządzi się robienie zakupów, czyli psychologia zachowań konsumenta (57)

  • Jak myślimy, gdy kupujemy, czyli proces podejmowania decyzji zakupowych (59)
  • Co nasza głowa wrzuca do koszyka, czyli psychologiczne czynniki kształtujące postępowanie klientów (70)
  • Bo sąsiad już kupił, brat polecił, a proboszcz pobłogosławił, czyli społeczne czynniki kształtujące zachowanie konsumentów (98)
  • Kluczowe ogniwo w handlu, czyli rola sprzedawcy (108)

Rozdział 3. Czym handlowiec w sklepie wojuje, czyli skrzynka narzędziowa merchandisera (117)

  • Gdzie startować z biznesem, czyli jak istotna jest lokalizacja (117)
  • Na prawo, na lewo, a może po prostu na środku, czyli lateralizacja (118)
  • Jak robią zakupy wygodniccy, czyli przyzwyczajenia i odruchy (123)
  • Czym można uzbroić swój sklep, czyli ogólne wrażenie (132)
  • Bo sklep to coś więcej niż cztery ściany, regały i produkty, czyli istotne miejsca w sklepie (152)
  • W jaki sposób produkty wojują, czyli ogólne wrażenie produktów (162)
  • Promowanie i umiejscowienie, czyli rozmieszczenie produktów na sali sprzedaży (172)

Rozdział 4. Jak to wygląda w prawdziwym świecie, czyli merchandising w praktyce (177)

  • Jak to działa w dużych firmach, czyli merchandising gigantów (177)
  • Zrób to sam, czyli mały merchandising (182)

Nieustępliwy głód wiedzy, czyli dalsze doskonalenie merchandisingowe (187)

Gdzie szukać pomocy dla swojego sklepu, czyli pogotowie merchandisingowe (189)

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich”, kupili także:
<b>Zarządzanie w energetyce Koncepcje, zasoby, strategie, struktury, procesy i technologie energetyki odnawialnej</b>, <font color="navy">Andrzej Chochowski, Franciszek Krawiec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zarządzanie w energetyce Koncepcje, zasoby, strategie, struktury, procesy i technologie energetyki odnawialnej, Andrzej Chochowski, Franciszek Krawiec, Wydawnictwo Difin
<b>Przepisy ruchu drogowego i technika kierowania pojazdami kategorii B</b>, <font color="navy">Krzysztof Wiśniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Przepisy ruchu drogowego i technika kierowania pojazdami kategorii B, Krzysztof Wiśniewski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Pierwszy rok dziecka dla bystrzaków</b>, <font color="navy">James Gaylord, Michelle Hagan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Pierwszy rok dziecka dla bystrzaków, James Gaylord, Michelle Hagan, Wydawnictwo Onepress
<b>Android Flash Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych</b>, <font color="navy">Stephen Chin, Dean Iverson, Oswald Campesato, Paul Trani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Flash Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych, Stephen Chin, Dean Iverson, Oswald Campesato, Paul Trani, Wydawnictwo HELION
<b>Stalowe budynki halowe</b>, <font color="navy">Antoni Biegus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Stalowe budynki halowe, Antoni Biegus, Wydawnictwo Arkady
<b>Statystyka w zadaniach Część 2 Statystyka matematyczna</b>, <font color="navy">Iwona Bąk, Iwona Markowicz, Magdalena Mojsiewicz, Katarzyna Wawrzyniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Statystyka w zadaniach Część 2 Statystyka matematyczna, Iwona Bąk, Iwona Markowicz, Magdalena Mojsiewicz, Katarzyna Wawrzyniak, Wydawnictwo WNT
<b>Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania</b>, <font color="navy">Al Sweigart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania, Al Sweigart, Wydawnictwo HELION
<b>Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?</b>, <font color="navy">Michał Osiej</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?, Michał Osiej, Wydawnictwo Onepress
<b>Psychologia Tajemnice ludzkich uczuć Poradnik bez kantów</b>, <font color="navy">Lynda L. Warwick, Lesley Bolton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Psychologia Tajemnice ludzkich uczuć Poradnik bez kantów, Lynda L. Warwick, Lesley Bolton, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka wokół nas Wydanie 4

Fizyka wokół nas Wydanie 4

169.00zł
125.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION

środa, 26 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami