Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Biometria

Biometria

107.10zł
81.40zł
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich 39.00zł
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

Tytuł: Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
Autor: Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański
ISBN: 978-83-246-7322-3
Ilość stron: 196
Data wydania: 08/2013
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł


Towar dobrze podany to towar sprzedany!

Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy narodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych. Dlaczego wtedy? Bo od tej chwili klient może stanąć przed regałem, zastanowić się, czy woli mąkę A czy B, i wybrać jedną z nich. Dziś, gdy konkurencja między producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy własnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce…

Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszę i portfel konsumenta. Uzbrojony w tę wiedzę, nauczysz się w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak „robią to” najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć się od mistrzów oraz na cudzych błędach. Zatem zacznij działać! Sięgnij po tę książkę. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazję, bo za chwilę już jej nie dostaniesz!

Spis treści:

Coś na kształt wstępu, czyli o czym jest ta książka (7)

Rozdział 1. Trochę niezbędnej teorii, zanim przejdziemy do praktyki, czyli wszechobecna istota merchandisingu (11)

  • Merczen... jak?, czyli co oznacza to zagadkowe pojęcie (11)
  • I rzekł on: "Niech stanie się merchandising!", czyli narodziny i ewolucja merchandisingu (15)
  • "Panie, a na co mi to?", czyli funkcje merchandisingu (24)
  • Zakupy w kosmosie, czyli co dalej z tym merchandisingiem (28)
  • Trochę o źródle w marketingu, czyli merchandising a marketing handlowy (35)

Rozdział 2. Jakimi prawami rządzi się robienie zakupów, czyli psychologia zachowań konsumenta (57)

  • Jak myślimy, gdy kupujemy, czyli proces podejmowania decyzji zakupowych (59)
  • Co nasza głowa wrzuca do koszyka, czyli psychologiczne czynniki kształtujące postępowanie klientów (70)
  • Bo sąsiad już kupił, brat polecił, a proboszcz pobłogosławił, czyli społeczne czynniki kształtujące zachowanie konsumentów (98)
  • Kluczowe ogniwo w handlu, czyli rola sprzedawcy (108)

Rozdział 3. Czym handlowiec w sklepie wojuje, czyli skrzynka narzędziowa merchandisera (117)

  • Gdzie startować z biznesem, czyli jak istotna jest lokalizacja (117)
  • Na prawo, na lewo, a może po prostu na środku, czyli lateralizacja (118)
  • Jak robią zakupy wygodniccy, czyli przyzwyczajenia i odruchy (123)
  • Czym można uzbroić swój sklep, czyli ogólne wrażenie (132)
  • Bo sklep to coś więcej niż cztery ściany, regały i produkty, czyli istotne miejsca w sklepie (152)
  • W jaki sposób produkty wojują, czyli ogólne wrażenie produktów (162)
  • Promowanie i umiejscowienie, czyli rozmieszczenie produktów na sali sprzedaży (172)

Rozdział 4. Jak to wygląda w prawdziwym świecie, czyli merchandising w praktyce (177)

  • Jak to działa w dużych firmach, czyli merchandising gigantów (177)
  • Zrób to sam, czyli mały merchandising (182)

Nieustępliwy głód wiedzy, czyli dalsze doskonalenie merchandisingowe (187)

Gdzie szukać pomocy dla swojego sklepu, czyli pogotowie merchandisingowe (189)

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich”, kupili także:
<b>Matematyka w biologii</b>, <font color="navy">Urszula Foryś</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Matematyka w biologii, Urszula Foryś, Wydawnictwo WNT
<b>Biocybernetyka Metodologiczne podstawy dla inżynierii biomedycznej</b>, <font color="navy">Ryszard Tadeusiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Biocybernetyka Metodologiczne podstawy dla inżynierii biomedycznej, Ryszard Tadeusiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Metrologia elektryczna Wydanie 11</b>, <font color="navy">Augustyn Chwaleba, Maciej Poniński, Andrzej Siedlecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Metrologia elektryczna Wydanie 11, Augustyn Chwaleba, Maciej Poniński, Andrzej Siedlecki, Wydawnictwo WNT
<b>Matematyka Podręcznik dla studentów kierunków ekonomicznych</b>, <font color="navy">Krystyna Twardowska, Tomasz Michalski, Sławomir Dorosiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Matematyka Podręcznik dla studentów kierunków ekonomicznych, Krystyna Twardowska, Tomasz Michalski, Sławomir Dorosiewicz, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Poradnik frezera Wydanie 8</b>, <font color="navy">Eugeniusz Górski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Poradnik frezera Wydanie 8, Eugeniusz Górski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Współczesne metody naprawcze w obiektach budowlanych</b>, <font color="navy">Mieczysław Kamiński, Józef Jasiczak, Wiesław Buczkowski, Tomasz Błaszc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Współczesne metody naprawcze w obiektach budowlanych, Mieczysław Kamiński, Józef Jasiczak, Wiesław Buczkowski, Tomasz Błaszc, Wydawnictwo DWE
<b>Na zdrowie! Jak osiągnąć harmonię ciała, ducha i umysłu</b>, <font color="navy">Jan Pokrywka, Filip Żurakowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Na zdrowie! Jak osiągnąć harmonię ciała, ducha i umysłu, Jan Pokrywka, Filip Żurakowski, Wydawnictwo Sensus
<b>Kod doskonały Jak tworzyć oprogramowanie pozbawione błędów Wydanie II</b>, <font color="navy">Steve McConnell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kod doskonały Jak tworzyć oprogramowanie pozbawione błędów Wydanie II, Steve McConnell, Wydawnictwo HELION
<b>Kopuły drewniane</b>, <font color="navy">Barbara Misztal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kopuły drewniane, Barbara Misztal, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci

Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT

środa, 20 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami