Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Giełda Inwestycje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

36.75zł
Jak inwestować w produkty strukturyzowane 129.00zł
Jak inwestować w produkty strukturyzowane

Tytuł: Jak inwestować w produkty strukturyzowane
Autor: Andreas Blumke
ISBN: 978-83-264-1180-9
Ilość stron: 472
Data wydania: 05/2011
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 129.00zł


Jak inwestować w produkty strukturyzowane stanowi przewodnik inwestowania i zarządzania ryzykiem w odniesieniu do produktów strukturyzowanych przeznaczony dla inwestorów i osób zarządzających aktywami. Autor przedstawia wykresy dochodowości i warunki inwestycyjne, dokonuje oceny formuły wypłaty oraz opisuje najważniejsze klasy aktywów.

Porusza także bardziej zaawansowane tematy, takie jak budowanie produktów strukturyzowanych oraz sposoby unikania pułapek kryjących się w produktach wszystkich klas aktywów. Wyczerpująco omawia zagadnienia związane z ryzykiem kontrahenta, upadkiem banku Lehman Brothers oraz inne kluczowe aspekty kryzysu finansowego odnoszące się do produktów strukturyzowanych.

Publikacja zawiera między innymi:
• kompleksowy wykaz czynników, jakie inwestor powinien wziąć pod uwagę przed przystąpieniem do inwestowania,
• porady w zakresie inwestycji w produkty z różnych klas aktywów: akcji, instrumentów o stałym dochodzie, walut i towarów,
• wskazówki na temat wdrażania produktów strukturyzowanych w kontekście portfela inwestycyjnego,
• kwestionariusz pomagający inwestorom określić własne preferencje inwestycyjne oraz uzyskać większą precyzję w obliczu decyzji inwestycyjnych.

Książka zapewnia cenną pomoc każdemu nabywcy produktów strukturyzowanych, ułatwiając zrozumienie zastosowania tych produktów w bankowości, a także umożliwiając dokonanie analizy produktów i oceny ich dopasowania do preferencji poszczególnych klientów.

Rozdziały:

Część I. Indywidualne produkty strukturyzowane

Rozdział 1. Wprowadzenie

Rozdział 2. Informacje ogólne na temat produktów strukturyzowanych.
2.1. Definicja przez analogię
2.2. Nabywcy, sprzedawcy i powody inwestowania w produkty strukturyzowane
2.3. Odczyt wykresu dochodowości
2.4. Odczyt formuły wypłaty
2.5. Odczyt warunków inwestycyjnych

Rozdział 3. Kategorie produktów strukturyzowanych
3.1. Produkty z gwarancją kapitału
3.2. Produkty powiększania dochodu
3.3. Produkty partycypacyjne

Rozdział 4. Zachowanie się produktów strukturyzowanych w okresie ich życia
4.1. Główne miary wyceny i ryzyka
4.2. Produkty z gwarancją kapitału
4.3. Produkty powiększania dochodu
4.4. Produkty partycypacyjne
4.5. Inne produkty partycypacyjne

Rozdział 5. Szczególne cechy wspólne produktów strukturyzowanych
5.1. Opcje quanto
5.2. Opcje barierowe
5.3. Opcje z automatycznym wykupem oraz wykupem na żądanie
5.4. Produkty rolowane oraz produkty bez ustalonego terminu zapadalności
5.5. Kupony warunkowe i kumulacyjne

Rozdział 6. Opcje funkcjonalne produktów strukturyzowanych
6.1. Rozliczenie fizyczne lub gotówkowe produktów opartych na papierach wartościowych
6.2. Cena "czysta" i cena "brudna"
6.3. Wartość pożyczkowa
6.4. Minimalna/maksymalna wielkość emisji i płynność
6.5. Stopy finansowania i ryzyko kontrahenta/kredytowe

Rozdział 7. Produkty walutowe, towarowe i o stałym dochodzie
7.1. Struktury oparte na walutach
7.2. Struktury o stałym dochodzie
7.3. Struktury towarowe

Rozdział 8. Nowe rozwiązania
8.1. Dostosowane produkty indeksowe
8.2. Certyfikaty aktywnie zarządzane
8.3. Elektroniczne platformy transakcyjne

Część II. Produkty strukturyzowane w ujęci u portfelowym

Rozdział 9. Wprowadzenie do części II.

Rozdział 10. Teoria klasyczna a produkty strukturyzowane
10.1. Kształty rozkładu zwrotów
10.2. Klasyczne teorie zarządzania portfelem
10.3. Teoria klasyczna a produkty strukturyzowane
10.4. Podsumowanie

Rozdział 11. Propozycja rozwiązania strukturalnego
11.1. Preferowany rozkład inwestycyjny dla rozkładu zwrotów
11.2. Klasy rozkładu: sześcian rozkładu zwrotów
11.3. Krzywa użyteczności (wartości) inwestora
11.4. Kwestionariusz

Rozdział 12. Rozkłady zwrotów produktów strukturyzowanych
12.1. Procedura i dane
12.2. Produkty z gwarancją kapitału.
12.3. Produkty powiększania dochodu
12.4. Produkty partycypacyje
12.5. Podsumowanie: klasyfikacja produktów

Rozdział 13. Konstrukcja portfela strukturyzowanego
13.1. Proces budowy portfela
13.2. Budowanie portfela produktów strukturyzowanych w teorii
13.3. Proces preferowanego rozkładu zwrotów a klasyczne zarządzanie
13.4. Portfele inwestorów

Rozdział 14. Słowo na zakończenie

Załączniki
Załącznik A. Słownik pojęć
Załącznik B. Rozkład zwrotów: wyjaśnienie intuicyjne
Załącznik C. Kwestionariusz
Załącznik D. Spis ilustracji
Załącznik E. Spis tabel
Załącznik F. Informacje o indeksach
Załącznik G. Strony internetowe emitentów oraz związane z produktami

Jak inwestować w produkty strukturyzowane
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak inwestować w produkty strukturyzowane”, kupili także:

Co tylko zechcesz 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena, Derek Sivers, Wydawnictwo Onepress

Windows Vista PL Pierwsza pomoc, Adam Józefiok, Wydawnictwo Helion

Relacyjne bazy danych Wykłady i ćwiczenia Wydanie II, Lech Banachowski, Agnieszka Chądzyńska, Krzysztof Matejewski, Wydawnictwo PJWSTK

Doskonalenie zarządzania organizacją w praktyce, Jerzy Kowalczyk, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Alibaba. Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon</b>, <font color="navy">Duncan Clark</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Alibaba. Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon, Duncan Clark, Wydawnictwo Onepress

ASP.NET MVC 4. Programowanie aplikacji webowych, Zbigniew Fryźlewicz, Ewa Bukowska, Daniel Nikończuk, Wydawnictwo Helion

Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!, Jeffrey Gitomer, Wydawnictwo Onepress

Współczesna synteza organiczna Wybór eksperymentów, Jacek Gawroński, Krystyna Gawrońska, Karol Kacprzak, Marcin Kwit, Wydawnictwo Naukowe PWN

Gotowanie dla Geeków Nauka stosowana, niezłe sztuczki i wyżerka, Jeff Potter, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami