Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Opel Astra III (od III 2004) i Zafira II (od VII 2005)

Opel Astra III (od III 2004) i Zafira II (od VII 2005)

67.00zł
50.25zł
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych 39.90zł 28.33zł
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Tytuł: Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Tytuł oryginalny The Art of Social Media: Power Tips for Power Users
Autor: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
ISBN: 978-83-283-1359-0
Ilość stron: 184
Data wydania: 11/2015
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych.

• Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
• Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
• Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”

Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych - zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek.

Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.

Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.

• Jak zoptymalizować swój profil
• Jak nakarmić Postowego Potwora
• Jak udoskonalić posty
• Jak odpowiadać na komentarze
• Jak zintegrować media społecznościowe z blogami
• Jak zgromadzić więcej czytelników
• Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo
• Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
• Jak poprowadzić czat na Twitterze
• Jak nie wyjść na dyletanta
• Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach
• Jak złożyć wszystko w całość

Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki.

Spis treści:
O autorach (7)
Zacznij czytać tutaj (9)
Podziękowania (11)
1. Jak zoptymalizować swój profil (13)
2. Jak nakarmić Postowego Potwora (27)
3. Jak udoskonalić posty (49)
4. Jak odpowiadać na komentarze (73)
5. Jak zintegrować media społecznościowe z blogami (81)
6. Jak zgromadzić więcej czytelników (99)
7. Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo (101)
8. Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo (109)
9. Jak poprowadzić czat na Twitterze (121)
10. Jak nie wyjść na dyletanta (127)
11. Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach (135)
12. Jak złożyć wszystko w całość (169)
Podsumowanie (173)
Spis aplikacji i serwisów internetowych (175)

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Tytuł książki: "Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych"
Autor: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych”, kupili także:
<b>Ruby Tao programowania w 400 przykładach</b>, <font color="navy">Hal Fulton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ruby Tao programowania w 400 przykładach, Hal Fulton, Wydawnictwo HELION
<b>Jednominutowy Negocjator Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów</b>, <font color="navy">Don Hutson , George Lucas , Ken Blanchard</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Jednominutowy Negocjator Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów, Don Hutson , George Lucas , Ken Blanchard, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Matematyka finansowa Podstawy teoretyczne, przykłady, zadania Wydanie 6</b>, <font color="navy">Mieczysław Sobczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PLACET</font>
Matematyka finansowa Podstawy teoretyczne, przykłady, zadania Wydanie 6, Mieczysław Sobczyk, Wydawnictwo PLACET
<b>Algebra</b>, <font color="navy">Andrzej Białynicki-Birula</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Algebra, Andrzej Białynicki-Birula, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Język SQL. Przyjazny podręcznik. Wydanie II</b>, <font color="navy">Larry Rockoff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Język SQL. Przyjazny podręcznik. Wydanie II, Larry Rockoff, Wydawnictwo HELION
<b>Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego</b>, <font color="navy">Peter Cheverton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego, Peter Cheverton, Wydawnictwo Onepress
<b>Hello Android Programowanie na platformę Google dla urządzeń mobilnych Wydanie III</b>, <font color="navy">Ed Burnette</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Hello Android Programowanie na platformę Google dla urządzeń mobilnych Wydanie III, Ed Burnette, Wydawnictwo HELION
<b>Fraktalne modelowanie kształtu</b>, <font color="navy">Wiesław Kotarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Fraktalne modelowanie kształtu, Wiesław Kotarski, Wydawnictwo EXIT
<b>Układy elektroniczne część 1. Układy analogowe liniowe</b>, <font color="navy">Z. Nosal, J. Baranowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Układy elektroniczne część 1. Układy analogowe liniowe, Z. Nosal, J. Baranowski, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

środa, 21 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami