Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Angielsko-polski słownik elektryczny Słownik podręczny

Angielsko-polski słownik elektryczny Słownik podręczny

29.40zł
22.34zł
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych 39.90zł 28.33zł
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Tytuł: Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Tytuł oryginalny The Art of Social Media: Power Tips for Power Users
Autor: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
ISBN: 978-83-283-1359-0
Ilość stron: 184
Data wydania: 11/2015
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych.

• Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
• Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
• Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”

Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych - zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek.

Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.

Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.

• Jak zoptymalizować swój profil
• Jak nakarmić Postowego Potwora
• Jak udoskonalić posty
• Jak odpowiadać na komentarze
• Jak zintegrować media społecznościowe z blogami
• Jak zgromadzić więcej czytelników
• Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo
• Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
• Jak poprowadzić czat na Twitterze
• Jak nie wyjść na dyletanta
• Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach
• Jak złożyć wszystko w całość

Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki.

Spis treści:
O autorach (7)
Zacznij czytać tutaj (9)
Podziękowania (11)
1. Jak zoptymalizować swój profil (13)
2. Jak nakarmić Postowego Potwora (27)
3. Jak udoskonalić posty (49)
4. Jak odpowiadać na komentarze (73)
5. Jak zintegrować media społecznościowe z blogami (81)
6. Jak zgromadzić więcej czytelników (99)
7. Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo (101)
8. Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo (109)
9. Jak poprowadzić czat na Twitterze (121)
10. Jak nie wyjść na dyletanta (127)
11. Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach (135)
12. Jak złożyć wszystko w całość (169)
Podsumowanie (173)
Spis aplikacji i serwisów internetowych (175)

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Tytuł książki: "Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych"
Autor: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych”, kupili także:
<b>Pożegnanie z Afryką Jak człowiek zaludnił świat</b>, <font color="navy">Stephen Oppenheimer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Pożegnanie z Afryką Jak człowiek zaludnił świat, Stephen Oppenheimer, Wydawnictwo Prószyński
<b>Kwalitologia wiedza o różnych dziedzinach jakości</b>, <font color="navy">Romuald Kolman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PLACET</font>
Kwalitologia wiedza o różnych dziedzinach jakości, Romuald Kolman, Wydawnictwo PLACET
<b>ABC MAC OS X Lion</b>, <font color="navy">Piotr Wróblewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC MAC OS X Lion, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo HELION
<b>Droga Toyoty do Lean Leadership Osiągniecie i utrzymanie doskonałości dzięki kształtowaniu przywódców</b>, <font color="navy">Jeffrey K. Liker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Droga Toyoty do Lean Leadership Osiągniecie i utrzymanie doskonałości dzięki kształtowaniu przywódców, Jeffrey K. Liker, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku</b>, <font color="navy">Krystyna Mazurek-Łopacińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Gupi muzg W co tak naprawdę pogrywa twoja głowa?</b>, <font color="navy">Dean Burnett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Feeria</font>
Gupi muzg W co tak naprawdę pogrywa twoja głowa?, Dean Burnett, Wydawnictwo Feeria
<b>Termodynamika techniczna Wydanie V</b>, <font color="navy">Stefan Wiśniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Termodynamika techniczna Wydanie V, Stefan Wiśniewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Elektroniczny obrót prawny</b>, <font color="navy">Jacek Jankowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Elektroniczny obrót prawny, Jacek Jankowski, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Strategie produktu Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową</b>, <font color="navy">Ireneusz P. Rutkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Strategie produktu Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową, Ireneusz P. Rutkowski, Wydawnictwo PWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
Wprowadzenie do badań operacyjnych z komputerem Wydanie 2

Wprowadzenie do badań operacyjnych z komputerem Wydanie 2

62.90zł
53.47zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION

poniedziałek, 24 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami