Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Podstawy matematyki

Podstawy matematyki

59.90zł
44.93zł
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych 39.90zł 28.33zł
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Tytuł: Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Tytuł oryginalny The Art of Social Media: Power Tips for Power Users
Autor: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
ISBN: 978-83-283-1359-0
Ilość stron: 184
Data wydania: 11/2015
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych.

• Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
• Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
• Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”

Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych - zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek.

Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.

Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.

• Jak zoptymalizować swój profil
• Jak nakarmić Postowego Potwora
• Jak udoskonalić posty
• Jak odpowiadać na komentarze
• Jak zintegrować media społecznościowe z blogami
• Jak zgromadzić więcej czytelników
• Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo
• Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
• Jak poprowadzić czat na Twitterze
• Jak nie wyjść na dyletanta
• Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach
• Jak złożyć wszystko w całość

Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki.

Spis treści:
O autorach (7)
Zacznij czytać tutaj (9)
Podziękowania (11)
1. Jak zoptymalizować swój profil (13)
2. Jak nakarmić Postowego Potwora (27)
3. Jak udoskonalić posty (49)
4. Jak odpowiadać na komentarze (73)
5. Jak zintegrować media społecznościowe z blogami (81)
6. Jak zgromadzić więcej czytelników (99)
7. Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo (101)
8. Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo (109)
9. Jak poprowadzić czat na Twitterze (121)
10. Jak nie wyjść na dyletanta (127)
11. Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach (135)
12. Jak złożyć wszystko w całość (169)
Podsumowanie (173)
Spis aplikacji i serwisów internetowych (175)

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Tytuł książki: "Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych"
Autor: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych”, kupili także:
<b>Jednopierwiastkowe struktury chemiczne</b>, <font color="navy">Zygmunt Gontarz, Andrzej Górski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Jednopierwiastkowe struktury chemiczne, Zygmunt Gontarz, Andrzej Górski, Wydawnictwo WNT
<b>Obliczenia biochemiczne</b>, <font color="navy">Alojzy Zgirski, Roman Gondko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Obliczenia biochemiczne, Alojzy Zgirski, Roman Gondko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Praktyczne aspekty sprawozdawczości przepływów pieniężnych + CD</b>, <font color="navy">Ewa Śnieżek, Michał Wiatr</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Praktyczne aspekty sprawozdawczości przepływów pieniężnych + CD, Ewa Śnieżek, Michał Wiatr, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Zbiór zadań z układów elektronicznych nieliniowych i impulsywnych</b>, <font color="navy">red. J.Baranowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Zbiór zadań z układów elektronicznych nieliniowych i impulsywnych, red. J.Baranowski, Wydawnictwo WNT
<b>Rejestr Windows XP praktyczne przykłady</b>, <font color="navy">Piotr Czarny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Rejestr Windows XP praktyczne przykłady, Piotr Czarny, Wydawnictwo HELION
<b>Chcę zostać informatykiem</b>, <font color="navy">Walery Susłow, Adam Słowik, Michał Statkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Chcę zostać informatykiem, Walery Susłow, Adam Słowik, Michał Statkiewicz, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy chemii nieorganicznej Tom 1 Wydanie 6</b>, <font color="navy">Adam Bielański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy chemii nieorganicznej Tom 1 Wydanie 6, Adam Bielański, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa</b>, <font color="navy">Joanna Świerk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK</font>
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa, Joanna Świerk, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK
<b>Kryminalistyka Wydanie 13</b>, <font color="navy">Brunon Hołyst</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Kryminalistyka Wydanie 13, Brunon Hołyst, Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-740: Windows Server 2016 - Instalacja, funkcje magazynowe i obliczeniowe

Egzamin 70-740: Windows Server 2016 - Instalacja, funkcje magazynowe i obliczeniowe

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Poradnik inżyniera elektryka Tom 1 Rozdziały 1-7 i 8-14 Wydanie III Pakiet Praca zbiorowa Naukowe PWN
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Sass. Nowoczesne arkusze stylów Bartosz Chucherko HELION

środa, 20 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami