Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mikroelektronika w pojazdach samochodowych. Informatory techniczne Bosch

Mikroelektronika w pojazdach samochodowych. Informatory techniczne Bosch

52.50zł
44.63zł
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych 39.90zł 29.93zł
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Tytuł: Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Tytuł oryginalny The Art of Social Media: Power Tips for Power Users
Autor: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
ISBN: 978-83-283-1359-0
Ilość stron: 184
Data wydania: 11/2015
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych.

• Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
• Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
• Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”

Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych - zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek.

Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.

Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.

• Jak zoptymalizować swój profil
• Jak nakarmić Postowego Potwora
• Jak udoskonalić posty
• Jak odpowiadać na komentarze
• Jak zintegrować media społecznościowe z blogami
• Jak zgromadzić więcej czytelników
• Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo
• Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
• Jak poprowadzić czat na Twitterze
• Jak nie wyjść na dyletanta
• Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach
• Jak złożyć wszystko w całość

Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki.

Spis treści:
O autorach (7)
Zacznij czytać tutaj (9)
Podziękowania (11)
1. Jak zoptymalizować swój profil (13)
2. Jak nakarmić Postowego Potwora (27)
3. Jak udoskonalić posty (49)
4. Jak odpowiadać na komentarze (73)
5. Jak zintegrować media społecznościowe z blogami (81)
6. Jak zgromadzić więcej czytelników (99)
7. Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo (101)
8. Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo (109)
9. Jak poprowadzić czat na Twitterze (121)
10. Jak nie wyjść na dyletanta (127)
11. Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach (135)
12. Jak złożyć wszystko w całość (169)
Podsumowanie (173)
Spis aplikacji i serwisów internetowych (175)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Tytuł książki: "Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych"
Autor: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych”, kupili także:

Strategia ostra jak pepperoni Jak konstruktywnie ukierunkować naturalną agresję, Jens Weidner, Wydawnictwo Onepress

Kolor we wnętrzu Poradnik projektanta, Mola Francesc Zamora, Wydawnictwo Arkady

Skazany na trening 1 Zaprawa więzienna, Paul Wade, Wydawnictwo AHA

Zawód front-end developer. 11 kroków do zostania webmasterem, Maciej Rościszewski, Wydawnictwo Helion

Programowanie funkcyjne z JavaScriptem. Sposoby na lepszy kod, Luis Atencio, Wydawnictwo Helion
<b>Nowoczesne akwarium Rozwiązania trendy style</b>, <font color="navy">Paweł Zarzyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nowoczesne akwarium Rozwiązania trendy style, Paweł Zarzyński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Microsoft Excel 2019 Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych, Bill Jelen , Michael Alexander, Wydawnictwo Promise

Kurs rysunku architektonicznego, Mo Zell, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

UX i analiza ruchu w sieci Praktyczny poradnik, Michael Beasley, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami