Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Ford Fiesta (od III 2002 do VII 2008)

Ford Fiesta (od III 2002 do VII 2008)

74.55zł
63.37zł
J2ME tworzenie gier 39.00zł
J2ME tworzenie gier

Autor: Janusz Grzyb

ISBN: 978-83-246-1263-5

ilość stron: 272

Data wydania: 11/2007

Współczesne telefony komórkowe przestały być urządzeniami wykorzystywanymi wyłącznie do prowadzenia rozmów i wysyłania wiadomości SMS. Można je dziś stosować do wielu innych celów - pełnią rolę notatników, dyktafonów, aparatów fotograficznych, odtwarzaczy plików MP3 i przenośnych konsoli do gier.

Jednak największe możliwości telefony komórkowe uzyskały dzięki zaimplementowaniu w nich języka Java. Mobilna Java pozwala nie tylko na tworzenie dodatkowych narzędzi, ale także gier - zarówno prostych platformówek, jak i skomplikowanych gier wykorzystujących złożone algorytmy wyświetlania grafiki trójwymiarowej.

Książka "J2ME. Tworzenie gier" to podręcznik, dzięki któremu opanujesz technologię J2ME i wykorzystasz ją do napisania własnej gry do telefonu komórkowego. Czytając ją, poznasz podstawy mobilnej Javy, zainstalujesz narzędzia niezbędne do pracy i dowiesz się, jak zbudowana jest aplikacja przeznaczona do wykorzystania w tym urządzeniu. Zaprojektujesz interfejs użytkownika i zastosujesz podstawowe metody generowania grafiki 2D.

Poznasz także bibliotekę Java Mobile 3D i wykorzystasz ją do stworzenia prawdziwej gry z trójwymiarową grafiką, uwzględniającą tekstury obiektów, oświetlenie i cieniowanie. Dowiesz się również, jak budować gry dla wielu graczy łączących się ze sobą poprzez interfejs Bluetooth.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy (11)

Rozdział 2. Interfejs użytkownika (39)

Rozdział 3. Gry 3D w 2D - Wolfenstein (77)

Rozdział 4. Wprowadzenie do Java Mobile 3D (99)

Rozdział 5. Tryb Retained Java Mobile 3D (139)

Rozdział 6. Gry sieciowe poprzez łącza Bluetooth (175)

Rozdział 7. Gra 3D Multiplayer (203)

Dodatki:

Dodatek A. Odpowiedzi do pytań kontrolnych (235)

Dodatek B. Odpowiedzi i wskazówki do zadań (243)

J2ME tworzenie gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „J2ME tworzenie gier”, kupili także:

Tablice informatyczne Flash MX 2004 ActionScript, Krzysztof Pasek, Wydawnictwo Helion

Asembler Sztuka programowania Wydanie 2, Randall Hyde, Wydawnictwo Helion

Podstawy sieci komputerowych, Russell Bradford, Wydawnictwo WKiŁ

Blender Podstawy modelowania, Bogdan Bociek, Wydawnictwo Helion

Wprowadzenie do algorytmów, Thomas H. Cormen, Charles E. Leiserson, Ronald Rivest, Clifford Stein, Wydawnictwo Naukowe PWN

Inżynieria oprogramowania PWN, Krzysztof Sacha, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami