Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Giełda Inwestycje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Podstawy języka T-SQL Microsoft SQL Server 2016 i Azure SQL Database

Podstawy języka T-SQL Microsoft SQL Server 2016 i Azure SQL Database

98.70zł
78.96zł
Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami 49.00zł 41.65zł
Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami

Tytuł: Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami
Autor: Katarzyna Mamcarz
ISBN: 978-83-255-4203-0
Ilość stron: 320
Data wydania: 11/2012
Format: 16.5x23.8cm
Wydawnictwo: C.H. BECK
Cena: 49.00zł 41.65zł


Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji.

Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji:
• niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej,
• ogłoszenia podziału akcji,
• ogłoszenia programu skupów akcji,
• ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykładzie GPW w Warszawie.

Do najważniejszych zalet publikacji należą:
• interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego),
• tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego,
• porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar,
• przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach,
• oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej.

Książka Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej – dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 41,65zł

Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami
Tytuł książki: "Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami"
Autor: Katarzyna Mamcarz
Wydawnictwo: C.H. BECK
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami”, kupili także:

Dieta dla aktywnych Paleodieta Wydanie 2, Loren Cordain, Joe Friel, Wydawnictwo Buk Rower

Technologia informacyjna w usługach bankowości elektronicznej, Sylwia Wojciechowska-Filipek, Wydawnictwo Difin

Pojazdy Ludowego Wojska Polskiego, Tomasz Szczerbicki, Wydawnictwo Vesper
<b>Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów</b>, <font color="navy">Ryan Holiday</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress

Unity i C#. Praktyka programowania gier, Jacek Ross, Wydawnictwo Helion

Kreatywna fotografia bez tajemnic Design, kolor i kompozycja w fotografii Wydanie uaktualnione, Bryan Peterson, Wydawnictwo GALAKTYKA

Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług, Harry Beckwith, Wydawnictwo Onepress

Harvard Business Review Zarządzanie marką, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

Geologia i surowce mineralne oceanów, Włodzimierz Mizerski, Krzysztof Szamałek, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami