Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Giełda Inwestycje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku

Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku

58.80zł
47.04zł
Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami 49.00zł 41.65zł
Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami

Tytuł: Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami
Autor: Katarzyna Mamcarz
ISBN: 978-83-255-4203-0
Ilość stron: 320
Data wydania: 11/2012
Format: 16.5x23.8cm
Wydawnictwo: C.H. BECK
Cena: 49.00zł 41.65zł


Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji.

Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji:
• niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej,
• ogłoszenia podziału akcji,
• ogłoszenia programu skupów akcji,
• ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykładzie GPW w Warszawie.

Do najważniejszych zalet publikacji należą:
• interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego),
• tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego,
• porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar,
• przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach,
• oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej.

Książka Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej – dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 41,65zł

Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami
Tytuł książki: "Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami"
Autor: Katarzyna Mamcarz
Wydawnictwo: C.H. BECK
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami”, kupili także:

Murarstwo i tynkarstwo Roboty tynkarskie, Włodzimierz Martinek, Nabi Ibadov, Wydawnictwo WSiP

Tajniki języka JavaScript. ECMAScript 6 i dalej, Kyle Simpson, Wydawnictwo Helion

Zagadnienia stateczności konstrukcji metalowych, Kazimierz Rykaluk, Wydawnictwo DWE

Nawierzchnie asfaltowe, Jerzy Piłat, Piotr Radziszewski, Wydawnictwo WKiŁ

Sprzedaż i krótka sprzedaż Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie na spadkach, Alexander Elder, Wydawnictwo Wolters Kluwer

House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana, J. Edward Hackett , William Irwin, Wydawnictwo Editio

Wyjaśnić umysł Struktura teorii neurokognitywnych Wydanie II, Mateusz Hohol, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Blockchain Zaawansowane zastosowania łańcucha bloków. Wydanie II, Imran Bashir, Wydawnictwo Helion

Programiści i tłumacze. Wprowadzenie do lokalizacji oprogramowania, Agenor Hofmann-Delbor, Marta Bartnicka, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami