Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Giełda Inwestycje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

149.00zł
126.65zł
Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami 49.00zł 41.65zł
Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami

Tytuł: Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami
Autor: Katarzyna Mamcarz
ISBN: 978-83-255-4203-0
Ilość stron: 320
Data wydania: 11/2012
Format: 16.5x23.8cm
Wydawnictwo: C.H. BECK
Cena: 49.00zł 41.65zł


Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji.

Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji:
• niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej,
• ogłoszenia podziału akcji,
• ogłoszenia programu skupów akcji,
• ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykładzie GPW w Warszawie.

Do najważniejszych zalet publikacji należą:
• interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego),
• tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego,
• porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar,
• przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach,
• oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej.

Książka Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej – dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 41,65zł

Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami
Tytuł książki: "Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami"
Autor: Katarzyna Mamcarz
Wydawnictwo: C.H. BECK
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami”, kupili także:

Krajobrazy Naucz się dobrze fotografować 100 rad i pomysłów, Guy Edwardes, Wydawnictwo ZonerPress

Mieszanki mineralno asfaltowe Wykonawstwo i badania, Bogusław Stefańczyk, Paweł Mieczkowski, Wydawnictwo WKiŁ

Wielokryterialne podejmowanie decyzji Obliczenia miękkie dla złożonych problemów decyzyjnych, Ignacy Kaliszewski, Wydawnictwo WNT
<b>Nauka i zachowanie człowieka</b>, <font color="navy">Burrhus F. Skinner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nauka i zachowanie człowieka, Burrhus F. Skinner, Wydawnictwo Naukowe PWN

Reguły giełdy Żelazne zasady największych inwestorów, John F. Mauldin, Wydawnictwo Onepress

Magento. Przewodnik dla programistów PHP, Allan MacGregor, Wydawnictwo Helion

Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki, Jacek Kall, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Smartfony dla seniorów Prostsze życie ze smartfonem, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Królowie innowacji w usługach finansowych, Krzysztof Rybiński, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami