Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Giełda Inwestycje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Ile lat ma Wszechświat

Ile lat ma Wszechświat

43.00zł
34.40zł
Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami 49.00zł 41.65zł
Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami

Tytuł: Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami
Autor: Katarzyna Mamcarz
ISBN: 978-83-255-4203-0
Ilość stron: 320
Data wydania: 11/2012
Format: 16.5x23.8cm
Wydawnictwo: C.H. BECK
Cena: 49.00zł 41.65zł


Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji.

Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji:
• niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej,
• ogłoszenia podziału akcji,
• ogłoszenia programu skupów akcji,
• ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykładzie GPW w Warszawie.

Do najważniejszych zalet publikacji należą:
• interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego),
• tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego,
• porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar,
• przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach,
• oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej.

Książka Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej – dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 41,65zł

Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami
Tytuł książki: "Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami"
Autor: Katarzyna Mamcarz
Wydawnictwo: C.H. BECK
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami”, kupili także:

Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego, Alison Williams,Roddy Mullin, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Polsko-angielski słownik informatyczny z wymową Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN

CSS bez tajemnic. 47 sekretów kreatywnego projektanta, Lea Verou, Wydawnictwo Helion

Gry karciane dla bystrzaków, Barry Rigal, Wydawnictwo Onepress

Oświetlenie portretowe w praktyce, Christopher Grey, Wydawnictwo GALAKTYKA

Large-Scale Scrum. Zwinne zarządzanie dużym projektem z LeSS, Craig Larman, Bas Vodde, Wydawnictwo Helion

Jak napisać i wydać książkę, Grace Grażyna Tallar, Wydawnictwo Poligraf

Programiści i tłumacze. Wprowadzenie do lokalizacji oprogramowania, Agenor Hofmann-Delbor, Marta Bartnicka, Wydawnictwo Helion

Biologia dla bystrzaków. Wydanie II, René Fester Kratz, Donna Rae Siegfried, Wydawnictwo Septem

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami