Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programy inżynierskie » Autodesk Inventor » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
  ArchiCAD
  AutoCAD
  Autodesk Inventor
  Catia
  EdgeCAM
  Solid Edge SolidWorks
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Neandertalczyk Odkryty na nowo. Współczesna nauka pisze nową historię neandertalczyków

Neandertalczyk Odkryty na nowo. Współczesna nauka pisze nową historię neandertalczyków

55.00zł
46.75zł
Inventor Podstawy projektowania 79.00zł
Inventor Podstawy projektowania

Tytuł: Inventor Podstawy projektowania
Autor: Bogdan Noga
ISBN: 978-83-246-2740-0
Ilość stron: 464
Data wydania: 01/2011
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 79.00zł


Inventor to jedno z najczęściej używanych środowisk do wspomaganego komputerowo projektowania części i zespołów mechanicznych. Rosnąca popularność aplikacji, duże możliwości w zakresie tworzenia dokumentacji, cyfrowego prototypowania, symulacji działania mechanizmów i wymiany danych projektowych oraz wsparcie zapewniane przez producenta programu gwarantują, że czas poświęcony na jego naukę okaże się doskonałą inwestycją w przyszłość.

Rozpoczęcie przygody z Inventorem znakomicie ułatwi książka "Inventor 2011 PL. Pierwsze kroki ". Podręcznik "za rękę" poprowadzi początkującego użytkownika przez świat projektowania technicznego, przedstawiając podstawowe informacje o programie i sposobach jego stosowania.

Czytelnik dowie się, do czego służą poszczególne narzędzia i jak skonfigurować interfejs aplikacji. Pozna metody tworzenia i edytowania płaskich rysunków, brył trójwymiarowych i całych zespołów. Zagadnienia związane z symulowaniem działania mechanizmów oraz animowaniem procesów ich montażu i demontażu nie będą stanowiły już żadnego problemu.

Poszczególne tematy przedstawiane są w bardzo praktyczny sposób, dzięki czemu podręcznik doskonale nadaje się do samodzielnej nauki korzystania z najnowszej wersji środowiska Inventor, stanowiąc jednocześnie świetny materiał pomocniczy na kursach i szkoleniach z obsługi tego programu.

  • Elementy interfejsu programu Inventor i sposoby ich używania
  • Tworzenie szkiców w oparciu o wiązania geometryczne i wymiarowe
  • Generowanie trójwymiarowych brył, przekształcanie ich i łączenie
  • Korzystanie z biblioteki elementów znormalizowanych
  • Symulacja ruchu oraz animowanie montażu i demontażu zespołów
  • Tworzenie dokumentacji technicznej części i złożeń
  • Praktyczne przykłady różnorodnych zastosowań Inventora

Z przyjemnością rozpocznij praktyczną naukę obsługi jednego z najpopularniejszych środowisk do trójwymiarowego projektowania układów mechanicznych!

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie do programu Autodesk Inventor (7)

  • 1.1. Uruchamianie programu (7)
  • 1.2. Interfejs użytkownika (9)
    • 1.2.1. Okno programu Inventor (9)
    • 1.2.2. Podpowiedzi systemu (11)
    • 1.2.3. Przeglądarka menu (11)
    • 1.2.4. Pasek szybkiego dostępu (13)
    • 1.2.5. Karty wstążek (13)
    • 1.2.6. Panele wstążki (14)
  • 1.3. Praca z programem Autodesk Inventor (15)
    • 1.3.1. Tworzenie szkicu (15)
    • 1.3.2. Generowanie brył (17)
  • 1.4. Oglądanie modeli (19)
    • 1.4.1. Przesuwanie (19)
    • 1.4.2. Powiększanie i pomniejszanie modeli (20)
    • 1.4.3. Obracanie (22)
  • 1.5. Wyświetlanie modeli (23)
    • 1.5.1. Styl wizualny (23)
    • 1.5.2. Wyświetlanie cieni (25)
    • 1.5.3. Odbicia (26)
    • 1.5.4. Oświetlenie (26)
    • 1.5.5. Widoki kamery (27)
    • 1.5.6. Wyświetlanie tekstury (28)
    • 1.5.7. Właściwości fizyczne (29)
  • 1.6. Modyfikacja modeli (30)
    • 1.6.1. Edycja elementu (30)
    • 1.6.2. Edycja szkicu (31)
    • 1.6.3. Uchwyty 3D (33)
    • 1.6.4. Minipaski narzędzi (34)
  • 1.7. Otwieranie i zapisywanie plików (34)
    • 1.7.1. Uruchamianie nowego szablonu (34)
    • 1.7.2. Uruchamianie istniejącego pliku (35)
    • 1.7.3. Zapisywanie plików modeli (37)
    • 1.7.4. Eksportowanie danych (37)
  • 1.8. Idea pracy w programie Autodesk Inventor (39)
    • 1.8.1. Praca modułowa (39)
    • 1.8.2. Definiowanie projektu (41)

Rozdział 2. Wykreślanie szkiców (47)

  • 2.1. Praca ze szkicem (47)
    • 2.1.1. Uruchamianie środowiska szkicu (47)
    • 2.1.2. Narzędzia do wykreślania szkicu (48)
    • 2.1.3. Metodyka wykreślania geometrii szkicu (51)
    • 2.1.4. Podpowiedzi w belce statusowej (51)
    • 2.1.4. Linie śledzenia (52)
    • 2.1.5. Wskazywanie obiektów (53)
    • 2.1.6. Usuwanie obiektów (53)
    • 2.1.7. Układ współrzędnych (54)
  • 2.2. Wiązania geometryczne (55)
    • 2.2.1. Czym są wiązania geometryczne (55)
    • 2.2.2. Tryby lokalizacji (56)
    • 2.2.3. Wiązanie poziome (57)
    • 2.2.4. Wiązanie pionowe (58)
    • 2.2.5. Wiązanie współliniowości (58)
    • 2.2.6. Wiązanie zgodności (60)
    • 2.2.7. Wiązanie symetryczności (61)
    • 2.2.8. Wiązanie prostopadłości (62)
    • 2.2.9. Wiązanie równoległości (63)
    • 2.2.10. Wiązanie równości (64)
    • 2.2.11. Wiązanie koncentryczności (65)
    • 2.2.12. Wiązanie styczności (66)
    • 2.2.13. Wiązanie mocujące (67)
  • 2.3. Edycja wiązań geometrycznych (68)
    • 2.3.1. Kontrola zdefiniowanych wiązań (68)
    • 2.3.2. Wyświetlanie zdefiniowanych wiązań (68)
    • 2.3.3. Usuwanie wiązań (69)
    • 2.3.4. Ukrywanie wyświetlonych wiązań (69)
    • 2.3.5. Widoczność wiązań (69)
    • 2.3.6. Wyświetlanie stopni swobody (70)
    • 2.3.7. Automatyczne tworzenie wiązań (72)
  • 2.4. Wiązania wymiarowe (73)
    • 2.4.1. Czym są wiązania wymiarowe (73)
    • 2.4.2. Wymiarowanie liniowe (74)
    • 2.4.3. Przewymiarowanie geometrii (75)
    • 2.4.4. Wymiar sterowany (75)
    • 2.4.5. Edycja wymiarowania (75)
    • 2.4.6. Tworzenie wyrażeń (76)
  • 2.5. Wykreślanie obiektów graficznych (81)
    • 2.5.1. Linia (81)
    • 2.5.2. Łuk styczny (84)
    • 2.5.3. Okrąg (87)
    • 2.5.4. Prostokąt (89)
    • 2.5.5. Łuk (92)
    • 2.5.6. Elipsa (95)
    • 2.5.7. Wielobok (96)
    • 2.5.8. Tekst (96)
  • 2.6. Edycja obiektów graficznych (97)
    • 2.6.1. Zaokrąglanie (97)
    • 2.6.2. Fazowanie (99)
    • 2.6.3. Lustrzane odbicie (103)
    • 2.6.4. Szyk prostokątny (105)
    • 2.6.5. Szyk kołowy (110)
    • 2.6.6. Ucinanie (113)
    • 2.6.7. Kopiowanie (117)
    • 2.6.8. Odsunięcie (121)

Rozdział 3. Generowanie modeli bryłowych (127)

  • 3.1. Wprowadzenie (127)
  • 3.2. Narzędzia do modelowania części (128)
  • 3.3. Elementy szkicowane (130)
    • 3.3.1. Wyciągnięcie proste (131)
    • 3.3.2. Obrót (155)
    • 3.3.3. Przeciągnięcie (164)
    • 3.3.4. Płaszczyzna konstrukcyjna (172)
    • 3.3.5. Oś konstrukcyjna (175)
    • 3.3.6. Punkt konstrukcyjny (176)
    • 3.3.7. Wyciągnięcie złożone (177)
    • 3.3.8. Zwój (184)
    • 3.3.9. Żebro (186)
    • 3.3.10. Podziel (192)
    • 3.3.11. Pochylenie ściany (194)
    • 3.3.12. Współdzielenie szkicu (200)
  • 3.4. Elementy wstawiane (205)
    • 3.4.1. Zaokrąglanie elementów (205)
    • 3.4.2. Fazowanie elementów (215)
    • 3.4.3. Gwint (219)
    • 3.4.4. Otwór (226)
    • 3.4.5. Szyk kołowy elementów (243)
    • 3.4.6. Szyk prostokątny elementów (247)
    • 3.4.7. Odbicie lustrzane elementów (251)
    • 3.4.8. Skorupa (253)

Rozdział 4. Tworzenie zespołów (257)

  • 4.1. Wprowadzenie do środowiska zespołu (257)
    • 4.1.1. Uruchamianie środowiska (257)
    • 4.1.2. Narzędzia do tworzenia zespołów (258)
  • 4.2. Techniki tworzenia zespołów (260)
    • 4.2.1. Technika "od dołu do góry" (260)
    • 4.2.2. Technika "od góry do dołu" (270)
    • 4.2.3. Technika mieszana (279)
  • 4.3. Edycja zespołu (290)
    • 4.3.1. Modyfikacja komponentów (290)
    • 4.3.2. Widoczność komponentów (291)
    • 4.3.3. Utwierdzanie komponentów (292)
    • 4.3.4. Edycja wiązań dla komponentów (293)
  • 4.4. Wiązania zespołu (294)
    • 4.4.1. Wiązania zestawiające (296)
    • 4.4.2. Sterowanie wiązaniami (308)
    • 4.4.3. Wiązania kątowe (314)
    • 4.4.4. Wiązania styczności (323)
    • 4.4.5. Wiązania wstawiające (327)
  • 4.5. Wiązania ruchu (332)
    • 4.5.1. Wiązania obrotowe (334)
    • 4.5.2. Zespół kontaktowy dwóch kół zębatych (342)
    • 4.5.3. Wiązania obrotowo-przesuwne (345)

Rozdział 5. Prezentacja zespołu (351)

  • 5.1. Uruchamianie szablonu prezentacji (351)
  • 5.2. Projekt zespołu połączenia śrubowego (352)
  • 5.3. Automatyczne tworzenie prezentacji (358)
  • 5.4. Ręczne tworzenie prezentacji (360)
  • 5.5. Edycja prezentacji zespołu (366)
  • 5.6. Precyzyjne obracanie widoku prezentacji (367)
  • 5.7. Animacja prezentacji zespołu (368)

Rozdział 6. Dokumentacja techniczna (369)

  • 6.1. Narzędzia do tworzenia dokumentacji płaskiej (369)
  • 6.2. Arkusz, ramka i tabelka rysunkowa (371)
    • 6.2.1. Tworzenie i edycja arkusza (371)
    • 6.2.2. Tworzenie i edycja ramki rysunkowej (373)
    • 6.2.3. Tworzenie i edycja tabelki rysunkowej (374)
  • 6.3. Tworzenie widoków rysunków (378)
    • 6.3.1. Widok bazowy (383)
    • 6.3.2. Rzut (385)
    • 6.3.3. Szczegół (386)
    • 6.3.4. Przerwanie (387)
  • 6.4. Tworzenie przekrojów na rysunkach (390)
    • 6.4.1. Przekrój (390)
    • 6.4.2. Tworzenie półprzekroju (397)
    • 6.4.3. Wyrwanie (401)
  • 6.5. Narzędzia do opisu rysunków (410)
  • 6.6. Wymiarowanie (411)
    • 6.6.1. Wymiar (412)
    • 6.6.2. Edycja wymiarowania (413)
    • 6.6.3. Wymiarowanie średnic i promieni (417)
    • 6.6.4. Wymiarowanie od bazy (417)
  • 6.7. Opisywanie rysunków (420)
    • 6.7.1. Linia środkowa (420)
    • 6.7.2. Dwusieczna linii środkowej (420)
    • 6.7.3. Szyk wyśrodkowany (421)
    • 6.7.4. Znacznik środka (421)
    • 6.7.5. Opis otworu i gwintu (422)
    • 6.7.6. Tabela otworów (422)
  • 6.8. Dodawanie symboli (424)
    • 6.8.1. Symbol chropowatości powierzchni (424)
    • 6.8.2. Tolerancja kształtu i położenia (426)
    • 6.8.3. Symbol identyfikatora bazy (429)
  • 6.9. Opis rysunku złożeniowego (430)
    • 6.9.1. Przygotowanie złożenia (430)
    • 6.9.2. Widoki i przekroje złożenia (436)
    • 6.9.3. Numerowanie pozycji (442)
    • 6.9.4. Edycja numerowania pozycji (442)
    • 6.9.5. Lista części (445)
    • 6.9.6. Edycja listy części (446)
Inventor Podstawy projektowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inventor Podstawy projektowania”, kupili także:

Zadania z analizy matematycznej Tom 2 Funkcje jednej zmiennej – rachunek różniczkowy, Wiesława J. Kaczor, Maria T. Nowak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jesteś wszechświatem. Odkryj swoją kosmiczną tożsamość, Deepak Chopra , Menas C. Kafatos Ph.D., Wydawnictwo Editio

Zarządzanie środowiskowe, Edward Kowal, Aneta Kucińska-Landwójtowicz, Andrzej Misiołek, Wydawnictwo PWE

Projekt 100 wulkanów. Przewodnik trekkingowy TOP 15, Grzegorz Gawlik, Wydawnictwo Bezdroża

50 teorii psychologii, które powinieneś znać, Adrian Furnham, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ty postaw na zmianę, my pokażemy Ci, jak jej dokonać, Brian Tracy, Sebastian Kotow, Wydawnictwo Onepress

Metody teorii grup w chemii, Władimir Starodub, Artur Michalik, Wydawnictwo WNT
<b>Sztuka wojny dla kobiet. Jak wygrywać bez walki</b>, <font color="navy">Catherine Huang, A.D. Rosenberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka wojny dla kobiet. Jak wygrywać bez walki, Catherine Huang, A.D. Rosenberg, Wydawnictwo Onepress

111 zadań z chemii ogólnej i nieorganicznej z pełnymi rozwiązaniami krok po kroku, Tomasz Rak, Wydawnictwo Bila

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami