Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Bioinformatyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Intuicja Inteligencja nieświadomości 39.90zł
Intuicja Inteligencja nieświadomości

Autor: Gerd Gigerenzer

ISBN: 978-83-7648-084-8

Ilość stron: 304

Data wydania: 04/2009

Jak działa intuicja? Skąd bierze się poczucie moralności? Dlaczego proste reguły „dla opornych” pomagają amatorom odnieść sukces? Co powoduje, że dobrze wybieramy w miłości, szkole, pracy?

Gerd Gigerenzer opisuje w swojej książce mechanizmy umysłowe, które sprawiają, że przeczucia są wiarygodne. W istocie stoją za nimi rozumowania dokonywane spontanicznie i nieświadomie.

Główna teza autora brzmi, że ich ogromna przewaga nad rozumowaniem świadomym polega na tym, że biorą one pod uwagę tylko te fragmenty informacji, które są najbardziej użyteczne, a nie wszystkie możliwe opcje.

Praca została oparta na eksperymentach, jakie Gigerenzer prowadził przez wiele lat w Max-Planck- Institut für Bildungsforschung i na innych najnowszych wynikach badań.

Intuicja Inteligencja nieświadomości
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Intuicja Inteligencja nieświadomości”, kupili także:

Umysł fotografa Myślenie kreatywne w fotografii cyfrowej, Michael Freeman, Wydawnictwo G+J RBA

Android Studio. Podstawy tworzenia aplikacji, Andrzej Stasiewicz, Wydawnictwo Helion

Trzydzieści sześć strategii starożytnych Chin, Stefan H. Verstappen, Wydawnictwo Onepress

Angielsko-polski słownik budowlany z wymową terminów angielskich Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Termodynamika Wydanie 7, Jan Szargut, Wydawnictwo Naukowe PWN

Dodatkowe źródło dochodu w 27 dni, Chris Guillebeau, Wydawnictwo Onepress

System pomiaru dokonań w przedsiębiorstwach, Andrzej Niemiec, Wydawnictwo CEDEWU

Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie, Al Ries, Jack Trout, Wydawnictwo Onepress

Web Analytics 2.0 Świadome rozwijanie witryn internetowych, Avinash Kaushik, Wydawnictwo Helion

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami