Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Motywacja Osobowość » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Motywacja Osobowość
  Mózg
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Stres
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Analiza matematyczna w zadaniach Część II

Analiza matematyczna w zadaniach Część II

49.00zł
36.75zł
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów 34.90zł 29.67zł
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Tytuł: Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
Tytuł oryginalny Got Your Attention?: How to Create Intrigue and Connect with Anyone
Autor: Sam Horn
ISBN: 978-83-8087-062-8
Ilość stron: 238
Data wydania: 06/2016
Oprawa: Miękka
Format: 14.1x21.8cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 34.90zł 29.67zł


Jak dotrzeć do ludzi, na których ci zależy?

Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę – nieważne, czy chodzi o bliską ci osobę, czy też o potencjalnego partnera biznesowego.

Ludzie nie chcą dziś kolejnych informacji – chcą być zaintrygowani. Problem w tym, że trzeba to zrobić szybko. Najlepiej w ciągu pierwszych ośmiu sekund rozmowy.

Dlaczego? Bo tak krótki jest nasz zakres uwagi. Dłuższy mają złote rybki.

Jak to zrobić? Odpowiedź zna Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek. Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE uczy, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią wystąpienia w spójną, przekonującą i skuteczną komunikacją dwustronną.

Dla kogo? Dla każdego, kto się komunikuje i chce nawiązywać relacje z innymi: dla przedsiębiorców, specjalistów sprzedaży i marketingu, ludzi wolnych zawodów, liderów i zwykłych ludzi.

Ale jeszcze raz, dlaczego? Jeżeli nie przykujesz uwagi swojego rozmówcy, to nigdy nie nawiążesz z nim głębszej relacji, a to oznacza, że nie otworzy przed tobą swojego serca… ani portfela.

Innowacyjne techniki opracowane przez Sam dowiodły swojej skuteczności, pomagając jej klientom zdobywać kontrakty i zarobić miliony dolarów. Teraz to może być także i twoja „tajemna metoda” zdobywania pieniędzy, pracy i awansu.

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
Tytuł książki: "Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów"
Autor: Sam Horn
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 34.90zł 29.67zł
Klienci, którzy kupili „Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów”, kupili także:
<b>E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji</b>, <font color="navy">Konrad Pankiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji, Konrad Pankiewicz, Wydawnictwo HELION
<b>Zaufanie 2.0 Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę</b>, <font color="navy">Chris Brogan, Julien Smith</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zaufanie 2.0 Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę, Chris Brogan, Julien Smith, Wydawnictwo Onepress
<b>BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!</b>, <font color="navy">Scott Stratten</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress
<b>70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie</b>, <font color="navy">Paweł Krzyworączka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie, Paweł Krzyworączka, Wydawnictwo Onepress
<b>Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność</b>, <font color="navy">Ewelina Koch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność, Ewelina Koch, Wydawnictwo Poltext
<b>Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II</b>, <font color="navy">Barbara Stawarz-García</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II, Barbara Stawarz-García, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Energetyka
Metodyka kształcenia kursowego Wybrane zagadnienia Wydanie 2

Metodyka kształcenia kursowego Wybrane zagadnienia Wydanie 2

39.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

sobota, 19 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami