Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta 59.00zł
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta

Tytuł: Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Autor: Joanna Kos-Łabędowicz
ISBN: 978-83-255-6917-4
Ilość stron: 192
Data wydania: 03/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: C.H. BECK
Cena: 59.00zł


Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.

Tematyka książki jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowicz wychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom.

Spis treści:

Rozdział 1. Proces podejmowania decyzji nabywczych   9
1.1. Konsument jako podmiot decyzji nabywczych. 9
1.2. Proces decyzyjny – pojęcie, cechy i struktura 18
1.3. Decyzje nabywcze konsumenta – cechy i typologia. 22

Rozdział 2. Uwarunkowania decyzji nabywczych konsumenta   31
2.1. Czynniki wpływające na decyzje nabywcze konsumenta   31
2.2. Informacje w procesie decyzyjnym – pojęcie, rodzaje, funkcje 40

Rozdział 3. Podstawy informacyjne decyzji nabywczych konsumenta. 49
3.1. Tradycyjne i nowe źródła informacji konsumenta 49
3.2. Badanie procesu decyzyjnego konsumenta. 57

Rozdział 4. Informacje dostępne w Internecie  69
4.1. Rozwój internetowych źródeł informacji – diagnoza i perspektywy rozwoju. 69
4.2. Informacje w Internecie – jakość i selekcja. 74
4.3. Specyfika internetowych badań zachowań konsumenta 79

Rozdział 5. Komercyjne źródła informacji w Internecie – rodzaje, cechy, zalety i wady 87
5.1. Strony internetowe. 87
5.2. Reklamy internetowe. 92
5.3. Reklama w poczcie elektronicznej. 97

Rozdział 6. Niekomercyjne źródła informacji w Internecie – rodzaje, cechy, zalety i wady 101
6.1. Media społecznościowe  101
6.2. Fora dyskusyjne 108
6.3. Blogi. 110
6.3.1. Internetowi liderzy opinii – blogerzy. 110
6.3.2. Blogi korporacyjne. 114
6.4. Opinie i recenzje konsumentów   116

Rozdział 7. Proces zakupu wybranych dóbr konsumpcyjnych – studium przypadku   119
7.1. Metodyka badań zachowań konsumenta w Internecie 119
7.2. Wykorzystanie internetowych źródeł informacji – badania ankietowe 121
7.3. Wykorzystanie internetowych źródeł informacji – wywiady pogłębione 127

Rozdział 8. Internetowe źródła informacji – wykorzystanie, problemy i możliwość dalszego rozwoju   137
8.1. Miejsce internetowych źródeł informacji w procesie decyzyjnym konsumenta. 137
8.2. Propozycje usprawnienia wykorzystania internetowych źródeł informacji przez konsumentów. 144
8.3. Perspektywy rozwoju internetowych źródeł informacji  153

Zakończenie  157
ANEKS (Załączniki 1–10) 159
Bibliografia  181
Indeks

Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta”, kupili także:

CorelDRAW X7 PL Ćwiczenia praktyczne, Roland Zimek, Wydawnictwo Helion

Kanban Zobacz, jak skutecznie zarządzać pracą!, Marcus Hammarberg, Joakim Sunden, Wydawnictwo Helion

Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych, Kazimierz Wójs, Wydawnictwo Naukowe PWN

Niezwykłe początki znanych firm, Sergiusz Prokurat, Wydawnictwo Naukowe PWN

Czas odrodzony. Od kryzysu w fizyce do przyszłości Wszechświata, Lee Smolin, Wydawnictwo Prószyński

Teoria mnogości, Aleksander Błaszczyk, Sławomir Turek, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami