Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Podstawy skrawania materiałów konstrukcyjnych Wydanie III zmienione i uaktualnione

Podstawy skrawania materiałów konstrukcyjnych Wydanie III zmienione i uaktualnione

69.00zł
51.75zł
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta 59.00zł 50.15zł
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta

Tytuł: Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Autor: Joanna Kos-Łabędowicz
ISBN: 978-83-255-6917-4
Ilość stron: 192
Data wydania: 03/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: C.H. BECK
Cena: 59.00zł 50.15zł


Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.

Tematyka książki jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowicz wychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom.

Spis treści:

Rozdział 1. Proces podejmowania decyzji nabywczych   9
1.1. Konsument jako podmiot decyzji nabywczych. 9
1.2. Proces decyzyjny – pojęcie, cechy i struktura 18
1.3. Decyzje nabywcze konsumenta – cechy i typologia. 22

Rozdział 2. Uwarunkowania decyzji nabywczych konsumenta   31
2.1. Czynniki wpływające na decyzje nabywcze konsumenta   31
2.2. Informacje w procesie decyzyjnym – pojęcie, rodzaje, funkcje 40

Rozdział 3. Podstawy informacyjne decyzji nabywczych konsumenta. 49
3.1. Tradycyjne i nowe źródła informacji konsumenta 49
3.2. Badanie procesu decyzyjnego konsumenta. 57

Rozdział 4. Informacje dostępne w Internecie  69
4.1. Rozwój internetowych źródeł informacji – diagnoza i perspektywy rozwoju. 69
4.2. Informacje w Internecie – jakość i selekcja. 74
4.3. Specyfika internetowych badań zachowań konsumenta 79

Rozdział 5. Komercyjne źródła informacji w Internecie – rodzaje, cechy, zalety i wady 87
5.1. Strony internetowe. 87
5.2. Reklamy internetowe. 92
5.3. Reklama w poczcie elektronicznej. 97

Rozdział 6. Niekomercyjne źródła informacji w Internecie – rodzaje, cechy, zalety i wady 101
6.1. Media społecznościowe  101
6.2. Fora dyskusyjne 108
6.3. Blogi. 110
6.3.1. Internetowi liderzy opinii – blogerzy. 110
6.3.2. Blogi korporacyjne. 114
6.4. Opinie i recenzje konsumentów   116

Rozdział 7. Proces zakupu wybranych dóbr konsumpcyjnych – studium przypadku   119
7.1. Metodyka badań zachowań konsumenta w Internecie 119
7.2. Wykorzystanie internetowych źródeł informacji – badania ankietowe 121
7.3. Wykorzystanie internetowych źródeł informacji – wywiady pogłębione 127

Rozdział 8. Internetowe źródła informacji – wykorzystanie, problemy i możliwość dalszego rozwoju   137
8.1. Miejsce internetowych źródeł informacji w procesie decyzyjnym konsumenta. 137
8.2. Propozycje usprawnienia wykorzystania internetowych źródeł informacji przez konsumentów. 144
8.3. Perspektywy rozwoju internetowych źródeł informacji  153

Zakończenie  157
ANEKS (Załączniki 1–10) 159
Bibliografia  181
Indeks

Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Tytuł książki: "Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta"
Autor: Joanna Kos-Łabędowicz
Wydawnictwo: C.H. BECK
Cena: 59.00zł 50.15zł
Klienci, którzy kupili „Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta”, kupili także:
<b>CorelDRAW X7 PL Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Roland Zimek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CorelDRAW X7 PL Ćwiczenia praktyczne, Roland Zimek, Wydawnictwo HELION
<b>Kanban Zobacz, jak skutecznie zarządzać pracą!</b>, <font color="navy">Marcus Hammarberg, Joakim Sunden</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kanban Zobacz, jak skutecznie zarządzać pracą!, Marcus Hammarberg, Joakim Sunden, Wydawnictwo HELION
<b>Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych</b>, <font color="navy">Kazimierz Wójs</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych, Kazimierz Wójs, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Niezwykłe początki znanych firm</b>, <font color="navy">Sergiusz Prokurat</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Niezwykłe początki znanych firm, Sergiusz Prokurat, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Czas odrodzony. Od kryzysu w fizyce do przyszłości Wszechświata</b>, <font color="navy">Lee Smolin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Czas odrodzony. Od kryzysu w fizyce do przyszłości Wszechświata, Lee Smolin, Wydawnictwo Prószyński
<b>Teoria mnogości</b>, <font color="navy">Aleksander Błaszczyk, Sławomir Turek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Teoria mnogości, Aleksander Błaszczyk, Sławomir Turek, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo C.H. BECK
 Kategoria:
 Energetyka
Marketing w elektroenergetyce

Marketing w elektroenergetyce

55.00zł
46.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION

niedziela, 26 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami