Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Słownik naukowo-techniczny polsko-francuski

Słownik naukowo-techniczny polsko-francuski

155.93zł
118.51zł
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta 59.00zł 50.15zł
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta

Tytuł: Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Autor: Joanna Kos-Łabędowicz
ISBN: 978-83-255-6917-4
Ilość stron: 192
Data wydania: 03/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: C.H. BECK
Cena: 59.00zł 50.15zł


Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.

Tematyka książki jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowicz wychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom.

Spis treści:

Rozdział 1. Proces podejmowania decyzji nabywczych   9
1.1. Konsument jako podmiot decyzji nabywczych. 9
1.2. Proces decyzyjny – pojęcie, cechy i struktura 18
1.3. Decyzje nabywcze konsumenta – cechy i typologia. 22

Rozdział 2. Uwarunkowania decyzji nabywczych konsumenta   31
2.1. Czynniki wpływające na decyzje nabywcze konsumenta   31
2.2. Informacje w procesie decyzyjnym – pojęcie, rodzaje, funkcje 40

Rozdział 3. Podstawy informacyjne decyzji nabywczych konsumenta. 49
3.1. Tradycyjne i nowe źródła informacji konsumenta 49
3.2. Badanie procesu decyzyjnego konsumenta. 57

Rozdział 4. Informacje dostępne w Internecie  69
4.1. Rozwój internetowych źródeł informacji – diagnoza i perspektywy rozwoju. 69
4.2. Informacje w Internecie – jakość i selekcja. 74
4.3. Specyfika internetowych badań zachowań konsumenta 79

Rozdział 5. Komercyjne źródła informacji w Internecie – rodzaje, cechy, zalety i wady 87
5.1. Strony internetowe. 87
5.2. Reklamy internetowe. 92
5.3. Reklama w poczcie elektronicznej. 97

Rozdział 6. Niekomercyjne źródła informacji w Internecie – rodzaje, cechy, zalety i wady 101
6.1. Media społecznościowe  101
6.2. Fora dyskusyjne 108
6.3. Blogi. 110
6.3.1. Internetowi liderzy opinii – blogerzy. 110
6.3.2. Blogi korporacyjne. 114
6.4. Opinie i recenzje konsumentów   116

Rozdział 7. Proces zakupu wybranych dóbr konsumpcyjnych – studium przypadku   119
7.1. Metodyka badań zachowań konsumenta w Internecie 119
7.2. Wykorzystanie internetowych źródeł informacji – badania ankietowe 121
7.3. Wykorzystanie internetowych źródeł informacji – wywiady pogłębione 127

Rozdział 8. Internetowe źródła informacji – wykorzystanie, problemy i możliwość dalszego rozwoju   137
8.1. Miejsce internetowych źródeł informacji w procesie decyzyjnym konsumenta. 137
8.2. Propozycje usprawnienia wykorzystania internetowych źródeł informacji przez konsumentów. 144
8.3. Perspektywy rozwoju internetowych źródeł informacji  153

Zakończenie  157
ANEKS (Załączniki 1–10) 159
Bibliografia  181
Indeks

Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Tytuł książki: "Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta"
Autor: Joanna Kos-Łabędowicz
Wydawnictwo: C.H. BECK
Cena: 59.00zł 50.15zł
Klienci, którzy kupili „Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta”, kupili także:
<b>CorelDRAW X7 PL Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Roland Zimek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CorelDRAW X7 PL Ćwiczenia praktyczne, Roland Zimek, Wydawnictwo HELION
<b>Kanban Zobacz, jak skutecznie zarządzać pracą!</b>, <font color="navy">Marcus Hammarberg, Joakim Sunden</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kanban Zobacz, jak skutecznie zarządzać pracą!, Marcus Hammarberg, Joakim Sunden, Wydawnictwo HELION
<b>Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych</b>, <font color="navy">Kazimierz Wójs</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych, Kazimierz Wójs, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Niezwykłe początki znanych firm</b>, <font color="navy">Sergiusz Prokurat</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Niezwykłe początki znanych firm, Sergiusz Prokurat, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Czas odrodzony. Od kryzysu w fizyce do przyszłości Wszechświata</b>, <font color="navy">Lee Smolin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Czas odrodzony. Od kryzysu w fizyce do przyszłości Wszechświata, Lee Smolin, Wydawnictwo Prószyński
<b>Teoria mnogości</b>, <font color="navy">Aleksander Błaszczyk, Sławomir Turek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Teoria mnogości, Aleksander Błaszczyk, Sławomir Turek, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo C.H. BECK
 Kategoria:
 Matematyka
Logika ogólna Wydanie 3

Logika ogólna Wydanie 3

39.00zł
29.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT

wtorek, 11 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami