Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Inteligencja strategiczna Jak stworzyć mądrą firmę 44.90zł 33.68zł
Inteligencja strategiczna Jak stworzyć mądrą firmę

Tytuł: Inteligencja strategiczna Jak stworzyć mądrą firmę
Autor: John R. Wells
ISBN: 978-83-7818-512-3
Ilość stron: 360
Data wydania: 04/2014
Oprawa: Twarda
Format: 15.0x23.0cm
Wydawnictwo: Rebis
Cena: 44.90zł 33.68zł


Jak stworzyć mądrą firmę!

W dzisiejszych czasach przetrwają najmądrzejsi. Świat biznesu usiany jest grobami znanych firm, które odnosząc sukcesy i wypracowując wielkie zyski, nie dostrzegły w porę konieczności zmiany.

Umiejętność dostosowywania się do zmian jest miarą inteligencji, dlaczego więc przedsiębiorstwa wykazują się tak niską inteligencją strategiczną? Co jest przyczyną tego zabójczego bezwładu?

Inercja to niebezpieczna choroba, autor bada jej źródła i pokazuje, w jaki sposób diagnozować ją i leczyć, a przede wszystkim jak się zabezpieczyć przed zachorowaniem. Wskazuje i wyczerpująco omawia trzy komponenty biznesowego sukcesu: mądrą strategię, elastyczną strukturę i wartościowych pracowników, twórczych i zdolnych sprawnie adaptować się do zmian. Radzi, jak stać się cenionym pracodawcą, który przyciąga najlepszych ludzi, i organizacją kształtującą otoczenie konkurencyjne na swoją korzyść.

John Wells uczy firmy sprytu i osiągania trwałych ponadprzeciętnych wyników. Jego książka jest niczym zbawienny sygnał alarmowy dla przedsiębiorstw świetnie prosperujących i lina ratunkowa dla tych walczących o przetrwanie.

„Nie lada osiągnięcie! Książka omawia wszystkie kluczowe kwestie, zawiera wspaniałe przykłady i świetnie się ją czyta. Lektura obowiązkowa dla wszystkich przywódców. Wells daje nam do ręki najprostszy, najbardziej praktyczny i wyczerpujący podręcznik tworzenia i wdrażania strategii!” – Bruce Harreld, wykładowca w Harvard Business School, były szef działu strategicznego IBM

„John Wells w swojej książce połączył wiedzę na temat strategii biznesowej, kapitału ludzkiego i procesu zmiany oraz adaptacji wewnątrz wielkich organizacji” - Daniel Vasella, prezes Novartis

John R. Wells wykłada praktykę zarządzania w Harvard Business School i prowadzi zajęcia poświęcone strategii w ramach kursów MBA, jak również własne kursy na temat inteligencji strategicznej. W swojej karierze był już naukowcem, konsultantem, przedsiębiorcą, członkiem zarządu, dyrektorem generalnym i dyrektorem szkoły biznesu. Napisał ponad 50 studiów przypadków z dziedziny strategii i prowadzi wykłady na całym świecie.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,68zł

Inteligencja strategiczna Jak stworzyć mądrą firmę
Tytuł książki: "Inteligencja strategiczna Jak stworzyć mądrą firmę"
Autor: John R. Wells
Wydawnictwo: Rebis
Cena: 44.90zł 33.68zł
Klienci, którzy kupili „Inteligencja strategiczna Jak stworzyć mądrą firmę”, kupili także:

Fizyka przyszłości Nauka do 2100 roku, Kaku Michio, Wydawnictwo Prószyński

Metodologia badań psychologicznych, Jerzy M. Brzeziński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Łazienka 1001 pomysłów Wyposażenie akcesoria dekoracje, Jerri Farris, Wydawnictwo Arkady
<b>Prawdopodobieństwo i miara Wydanie II</b>, <font color="navy">Patric Billingsley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Prawdopodobieństwo i miara Wydanie II, Patric Billingsley, Wydawnictwo Naukowe PWN

Uwolnij wartość swojej firmy Klucz do skutecznego wyjścia z inwestycji, Les Nemethy, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Podstawy działalności gospodarczej w branży samochodowej, Urszula Jastrzębska, Wydawnictwo WKiŁ

Linux Server. Bezpieczeństwo i ochrona sieci, Chris Binnie, Wydawnictwo Helion
<b>Dendrologia Wydanie V</b>, <font color="navy">Włodzimierz Seneta , Jerzy Zieliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dendrologia Wydanie V, Włodzimierz Seneta , Jerzy Zieliński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Bootstrap. Tworzenie własnych stylów graficznych, Radosław Gryczan, Wydawnictwo Helion

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami