Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wodór jako paliwo

Wodór jako paliwo

37.80zł
28.73zł
Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania 64.90zł
Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania

Autor: Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris

ISBN: 978-83-617-3237-2

Ilość stron: 242

Data wydania: 09/2010

Twarda oprawa

Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz. Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali? Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne.

Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą, że zdecydowanie rozszerzył się zakres używania danych w działalności biznesowej. Czołowe firmy nie poprzestają na gromadzeniu i przechowywaniu dużych ilości informacji. Budują swoje strategie konkurencyjne wokół obserwacji i wniosków uzyskiwanych dzięki danym, co przynosi imponujące wyniki biznesowe.

Jaka jest ich sekretna broń?
Analityka: wyrafinowana analiza statystyczna i ilościowa oraz modelowanie prognostyczne, wspierane przez zorientowanych w zagadnieniu menedżerów wyższego szczebla i zaawansowaną technologię informacyjną.

Dlaczego warto konkurować w oparciu o analitykę? W czasach, gdy firmy w wielu branżach oferują podobne produkty i używają podobnej technologii, odrębne procesy biznesowe zaliczają się do ostatnich pozostających jeszcze punktów różnicowania. Wiele wcześniejszych podstaw konkurencji – takich jak przewaga geograficzna lub przepisy ochronne – zostało podkopanych przez globalizację.

Jako podstawy konkurencji pozostają zatem trzy rzeczy: efektywna i skuteczna realizacja, mądre podejmowanie decyzji oraz zdolność do wyciśnięcia do ostatniej kropli wartości z procesów biznesowych – a wszystko to można osiągnąć poprzez odpowiednie wykorzystanie analityki.

Davenport i Harris pokazują, jak pewne wzorcowe organizacje – bardzo różnorodne, między innymi drużyna baseballowa Boston Red Sox oraz firmy Netflix, Amazon.com, CEMEX, Capital One, Harrah’s Entertainment, Procter & Gamble i Best Buy – stosują nowe narzędzia do przebicia rywali. Poprzez analitykę firmy te rozpoznają najbardziej dochodowych klientów, przyspieszają innowacje produktowe, optymalizują ceny i łańcuchy dostaw, a także efektywnie wykorzystują czynniki faktycznie mające wpływ na wyniki finansowe.

Inteligencja analityczna w biznesie to książka na czasie i bardzo potrzebne kompendium wiedzy, które może ukształtować na nowo rządzące konkurencją reguły.

Davenport i Harris pokazują liderom, czego potrzeba do zbudowania trwałej przewagi konkurencyjnej w oparciu o lepsze fakty i głębszą wiedzę. Konkurencja analityczna to książka pełna przykładów, będąca niezbędną mapą drogową dla firm, które chcą przetrwać w konkurencyjnym boju.

Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania”, kupili także:
<b>Jednominutowy Negocjator Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów</b>, <font color="navy">Don Hutson , George Lucas , Ken Blanchard</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Jednominutowy Negocjator Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów, Don Hutson , George Lucas , Ken Blanchard, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Bezkrwawe łowy Fotografia przyrodnicza okiem Ralpha Clevengera</b>, <font color="navy">Ralph A. Clevenger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bezkrwawe łowy Fotografia przyrodnicza okiem Ralpha Clevengera, Ralph A. Clevenger, Wydawnictwo HELION
<b>Przykłady obliczania konstrukcji żelbetowych Zeszyt 1 Budynek ze stropami płytowo-żebrowymi + CD</b>, <font color="navy">Michał Knauff, Agnieszka Golubińska, Piotr Knyziak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przykłady obliczania konstrukcji żelbetowych Zeszyt 1 Budynek ze stropami płytowo-żebrowymi + CD, Michał Knauff, Agnieszka Golubińska, Piotr Knyziak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mozaiki</b>, <font color="navy">Massey Peter, Slater Alison</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Mozaiki, Massey Peter, Slater Alison, Wydawnictwo RM
<b>Król Salomon najbogatszy człowiek wszech czasów Mądrości wybitnego biblijnego władcy</b>, <font color="navy">Steven K. Scott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Król Salomon najbogatszy człowiek wszech czasów Mądrości wybitnego biblijnego władcy, Steven K. Scott, Wydawnictwo Onepress
<b>Linux nagrywanie płyt CD i DVD</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Linux nagrywanie płyt CD i DVD, Bartosz Danowski, Wydawnictwo HELION
<b>Półmocna kontrola typów w językach programowania baz danych</b>, <font color="navy">Krzysztof Stencel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PJWSTK</font>
Półmocna kontrola typów w językach programowania baz danych, Krzysztof Stencel, Wydawnictwo PJWSTK
<b>C#. Praktyczny kurs. Wydanie III</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C#. Praktyczny kurs. Wydanie III, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
<b>Sztuka prezentacji w nauce, biznesie, polityce</b>, <font color="navy">Wiktor Niedzicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Sztuka prezentacji w nauce, biznesie, polityce, Wiktor Niedzicki, Wydawnictwo Poltext
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Ekonometria
Badania operacyjne w przykładach i zadaniach Wydanie 6

Badania operacyjne w przykładach i zadaniach Wydanie 6

54.90zł
40.63zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Jak się to robi Wydanie III Bartosz Danowski, Michał Makaruk HELION

poniedziałek, 21 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami