Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows Server 2008 Ochrona dostępu do sieci (NAP)

Windows Server 2008 Ochrona dostępu do sieci (NAP)

156.45zł
117.34zł
Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania 64.90zł
Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania

Autor: Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris

ISBN: 978-83-617-3237-2

Ilość stron: 242

Data wydania: 09/2010

Twarda oprawa

Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz. Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali? Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne.

Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą, że zdecydowanie rozszerzył się zakres używania danych w działalności biznesowej. Czołowe firmy nie poprzestają na gromadzeniu i przechowywaniu dużych ilości informacji. Budują swoje strategie konkurencyjne wokół obserwacji i wniosków uzyskiwanych dzięki danym, co przynosi imponujące wyniki biznesowe.

Jaka jest ich sekretna broń?
Analityka: wyrafinowana analiza statystyczna i ilościowa oraz modelowanie prognostyczne, wspierane przez zorientowanych w zagadnieniu menedżerów wyższego szczebla i zaawansowaną technologię informacyjną.

Dlaczego warto konkurować w oparciu o analitykę? W czasach, gdy firmy w wielu branżach oferują podobne produkty i używają podobnej technologii, odrębne procesy biznesowe zaliczają się do ostatnich pozostających jeszcze punktów różnicowania. Wiele wcześniejszych podstaw konkurencji – takich jak przewaga geograficzna lub przepisy ochronne – zostało podkopanych przez globalizację.

Jako podstawy konkurencji pozostają zatem trzy rzeczy: efektywna i skuteczna realizacja, mądre podejmowanie decyzji oraz zdolność do wyciśnięcia do ostatniej kropli wartości z procesów biznesowych – a wszystko to można osiągnąć poprzez odpowiednie wykorzystanie analityki.

Davenport i Harris pokazują, jak pewne wzorcowe organizacje – bardzo różnorodne, między innymi drużyna baseballowa Boston Red Sox oraz firmy Netflix, Amazon.com, CEMEX, Capital One, Harrah’s Entertainment, Procter & Gamble i Best Buy – stosują nowe narzędzia do przebicia rywali. Poprzez analitykę firmy te rozpoznają najbardziej dochodowych klientów, przyspieszają innowacje produktowe, optymalizują ceny i łańcuchy dostaw, a także efektywnie wykorzystują czynniki faktycznie mające wpływ na wyniki finansowe.

Inteligencja analityczna w biznesie to książka na czasie i bardzo potrzebne kompendium wiedzy, które może ukształtować na nowo rządzące konkurencją reguły.

Davenport i Harris pokazują liderom, czego potrzeba do zbudowania trwałej przewagi konkurencyjnej w oparciu o lepsze fakty i głębszą wiedzę. Konkurencja analityczna to książka pełna przykładów, będąca niezbędną mapą drogową dla firm, które chcą przetrwać w konkurencyjnym boju.

Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania”, kupili także:
<b>Krew bogów</b>, <font color="navy">Nicholas Redfern</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Krew bogów, Nicholas Redfern, Wydawnictwo Amber
<b>Nowoczesny JavaScript. Poznaj ES6 i praktyczne zastosowania nowych rozwiązań</b>, <font color="navy">Nicolas Bevacqua</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Nowoczesny JavaScript. Poznaj ES6 i praktyczne zastosowania nowych rozwiązań, Nicolas Bevacqua, Wydawnictwo HELION
<b>Redesign The Web Smashing Magazine</b>, <font color="navy">Smashing Magazine</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Redesign The Web Smashing Magazine, Smashing Magazine, Wydawnictwo HELION
<b>Windows PowerShell Przewodnik po skryptach</b>, <font color="navy">Ed Wilson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Windows PowerShell Przewodnik po skryptach, Ed Wilson, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Internet rzeczy. Budowa sieci z wykorzystaniem technologii webowych i Raspberry Pi</b>, <font color="navy">Dominique Guinard, Vlad Trifa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Internet rzeczy. Budowa sieci z wykorzystaniem technologii webowych i Raspberry Pi, Dominique Guinard, Vlad Trifa, Wydawnictwo HELION
<b>Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania</b>, <font color="navy">Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania, Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Oblubienice wojny</b>, <font color="navy">Helen Bryan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Oblubienice wojny, Helen Bryan, Wydawnictwo Editio
<b>SQL receptury</b>, <font color="navy">Anthony Molinaro</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SQL receptury, Anthony Molinaro, Wydawnictwo HELION
<b>Obsługa informatyczna w hotelarstwie</b>, <font color="navy">Marcin Lichota, Paweł Zięba, Anna Witkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Obsługa informatyczna w hotelarstwie, Marcin Lichota, Paweł Zięba, Anna Witkowska, Wydawnictwo REA
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Mikrokontrolery dla początkujących Łagodne wprowadzenie w świat mikrokontrolerów

Mikrokontrolery dla początkujących Łagodne wprowadzenie w świat mikrokontrolerów

73.00zł
58.40zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION

czwartek, 15 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami