Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Historia Ziemi Od gwiezdnego pyłu do żyjącej planety

Historia Ziemi Od gwiezdnego pyłu do żyjącej planety

39.90zł
31.92zł
Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania 64.90zł
Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania

Autor: Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris

ISBN: 978-83-617-3237-2

Ilość stron: 242

Data wydania: 09/2010

Twarda oprawa

Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz. Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali? Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne.

Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą, że zdecydowanie rozszerzył się zakres używania danych w działalności biznesowej. Czołowe firmy nie poprzestają na gromadzeniu i przechowywaniu dużych ilości informacji. Budują swoje strategie konkurencyjne wokół obserwacji i wniosków uzyskiwanych dzięki danym, co przynosi imponujące wyniki biznesowe.

Jaka jest ich sekretna broń?
Analityka: wyrafinowana analiza statystyczna i ilościowa oraz modelowanie prognostyczne, wspierane przez zorientowanych w zagadnieniu menedżerów wyższego szczebla i zaawansowaną technologię informacyjną.

Dlaczego warto konkurować w oparciu o analitykę? W czasach, gdy firmy w wielu branżach oferują podobne produkty i używają podobnej technologii, odrębne procesy biznesowe zaliczają się do ostatnich pozostających jeszcze punktów różnicowania. Wiele wcześniejszych podstaw konkurencji – takich jak przewaga geograficzna lub przepisy ochronne – zostało podkopanych przez globalizację.

Jako podstawy konkurencji pozostają zatem trzy rzeczy: efektywna i skuteczna realizacja, mądre podejmowanie decyzji oraz zdolność do wyciśnięcia do ostatniej kropli wartości z procesów biznesowych – a wszystko to można osiągnąć poprzez odpowiednie wykorzystanie analityki.

Davenport i Harris pokazują, jak pewne wzorcowe organizacje – bardzo różnorodne, między innymi drużyna baseballowa Boston Red Sox oraz firmy Netflix, Amazon.com, CEMEX, Capital One, Harrah’s Entertainment, Procter & Gamble i Best Buy – stosują nowe narzędzia do przebicia rywali. Poprzez analitykę firmy te rozpoznają najbardziej dochodowych klientów, przyspieszają innowacje produktowe, optymalizują ceny i łańcuchy dostaw, a także efektywnie wykorzystują czynniki faktycznie mające wpływ na wyniki finansowe.

Inteligencja analityczna w biznesie to książka na czasie i bardzo potrzebne kompendium wiedzy, które może ukształtować na nowo rządzące konkurencją reguły.

Davenport i Harris pokazują liderom, czego potrzeba do zbudowania trwałej przewagi konkurencyjnej w oparciu o lepsze fakty i głębszą wiedzę. Konkurencja analityczna to książka pełna przykładów, będąca niezbędną mapą drogową dla firm, które chcą przetrwać w konkurencyjnym boju.

Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania”, kupili także:
<b>Jak zaoszczędzić godzinę dziennie? Sprawne zarządzanie czasem</b>, <font color="navy">Michael Heppell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak zaoszczędzić godzinę dziennie? Sprawne zarządzanie czasem, Michael Heppell, Wydawnictwo Onepress
<b>Ogólnopolskie Wystawy Znaków Graficznych</b>, <font color="navy">Wawrzkiewicz Rene, Hardziej Patryk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Karakter</font>
Ogólnopolskie Wystawy Znaków Graficznych, Wawrzkiewicz Rene, Hardziej Patryk, Wydawnictwo Karakter
<b>Potęga i piękno Ekstremalne zjawiska w kosmosie</b>, <font color="navy">Bryan Gaensler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Potęga i piękno Ekstremalne zjawiska w kosmosie, Bryan Gaensler, Wydawnictwo Prószyński
<b>Metody numeryczne w Delphi 4</b>, <font color="navy">Bernard Baron</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Metody numeryczne w Delphi 4, Bernard Baron, Wydawnictwo HELION
<b>Java Servlet i JavaServer Pages Tom 1 Wydanie II</b>, <font color="navy">Marty Hall, Larry Brown</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Servlet i JavaServer Pages Tom 1 Wydanie II, Marty Hall, Larry Brown, Wydawnictwo HELION
<b>Odpowiedzialny biznes w gospodarce sieciowej</b>, <font color="navy">Justyna Szumniak-Samolej</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Odpowiedzialny biznes w gospodarce sieciowej, Justyna Szumniak-Samolej, Wydawnictwo Poltext
<b>Teraz małe jest wielkie Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe</b>, <font color="navy">Seth Godin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Teraz małe jest wielkie Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe, Seth Godin, Wydawnictwo Onepress
<b>Twarzą w twarz z obiektywem Sztuka fotografowania ludzi</b>, <font color="navy">Rick Sammon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Twarzą w twarz z obiektywem Sztuka fotografowania ludzi, Rick Sammon, Wydawnictwo HELION
<b>Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę</b>, <font color="navy">Joanna Wrycza-Bekier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę, Joanna Wrycza-Bekier, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka z komputerem dla gimnazjum

Fizyka z komputerem dla gimnazjum

24.90zł
17.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION

niedziela, 19 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami