Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Bezpieczeństwo tożsamości i danych w projektach Web Najlepsze praktyki

Bezpieczeństwo tożsamości i danych w projektach Web Najlepsze praktyki

69.30zł
55.44zł
Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania 64.90zł
Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania

Autor: Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris

ISBN: 978-83-617-3237-2

Ilość stron: 242

Data wydania: 09/2010

Twarda oprawa

Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz. Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali? Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne.

Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą, że zdecydowanie rozszerzył się zakres używania danych w działalności biznesowej. Czołowe firmy nie poprzestają na gromadzeniu i przechowywaniu dużych ilości informacji. Budują swoje strategie konkurencyjne wokół obserwacji i wniosków uzyskiwanych dzięki danym, co przynosi imponujące wyniki biznesowe.

Jaka jest ich sekretna broń?
Analityka: wyrafinowana analiza statystyczna i ilościowa oraz modelowanie prognostyczne, wspierane przez zorientowanych w zagadnieniu menedżerów wyższego szczebla i zaawansowaną technologię informacyjną.

Dlaczego warto konkurować w oparciu o analitykę? W czasach, gdy firmy w wielu branżach oferują podobne produkty i używają podobnej technologii, odrębne procesy biznesowe zaliczają się do ostatnich pozostających jeszcze punktów różnicowania. Wiele wcześniejszych podstaw konkurencji – takich jak przewaga geograficzna lub przepisy ochronne – zostało podkopanych przez globalizację.

Jako podstawy konkurencji pozostają zatem trzy rzeczy: efektywna i skuteczna realizacja, mądre podejmowanie decyzji oraz zdolność do wyciśnięcia do ostatniej kropli wartości z procesów biznesowych – a wszystko to można osiągnąć poprzez odpowiednie wykorzystanie analityki.

Davenport i Harris pokazują, jak pewne wzorcowe organizacje – bardzo różnorodne, między innymi drużyna baseballowa Boston Red Sox oraz firmy Netflix, Amazon.com, CEMEX, Capital One, Harrah’s Entertainment, Procter & Gamble i Best Buy – stosują nowe narzędzia do przebicia rywali. Poprzez analitykę firmy te rozpoznają najbardziej dochodowych klientów, przyspieszają innowacje produktowe, optymalizują ceny i łańcuchy dostaw, a także efektywnie wykorzystują czynniki faktycznie mające wpływ na wyniki finansowe.

Inteligencja analityczna w biznesie to książka na czasie i bardzo potrzebne kompendium wiedzy, które może ukształtować na nowo rządzące konkurencją reguły.

Davenport i Harris pokazują liderom, czego potrzeba do zbudowania trwałej przewagi konkurencyjnej w oparciu o lepsze fakty i głębszą wiedzę. Konkurencja analityczna to książka pełna przykładów, będąca niezbędną mapą drogową dla firm, które chcą przetrwać w konkurencyjnym boju.

Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania”, kupili także:
<b>YouTube</b>, <font color="navy">Jean Burgess, Joshua Greek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
YouTube, Jean Burgess, Joshua Greek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Android w praktyce Projektowanie aplikacji</b>, <font color="navy">Roman Wantoch-Rekowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Android w praktyce Projektowanie aplikacji, Roman Wantoch-Rekowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Historia kolei Od lokomotyw parowych do kolei magnetycznej</b>, <font color="navy">Franco Tanel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Carta Blanca</font>
Historia kolei Od lokomotyw parowych do kolei magnetycznej, Franco Tanel, Wydawnictwo Carta Blanca
<b>Rysunek techniczny dla stolarza i technika technologii drewna</b>, <font color="navy">Lesław Giełdowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Rysunek techniczny dla stolarza i technika technologii drewna, Lesław Giełdowski, Wydawnictwo WSiP
<b>Odporne cyfrowe znaki wodne w obrazach Adaptacyjny dobór dziedziny osadzenia</b>, <font color="navy">Piotr Lipiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Odporne cyfrowe znaki wodne w obrazach Adaptacyjny dobór dziedziny osadzenia, Piotr Lipiński, Wydawnictwo EXIT
<b>Odżywianie dla zdrowia Tradycje wschodnie i nowoczesna wiedza o żywieniu</b>, <font color="navy">Paul Pitchford</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Odżywianie dla zdrowia Tradycje wschodnie i nowoczesna wiedza o żywieniu, Paul Pitchford, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Podstawy budowy i działania komputerów Wydanie IV</b>, <font color="navy">Andrzej Skorupski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Podstawy budowy i działania komputerów Wydanie IV, Andrzej Skorupski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Syntezery DDS Podstawy dla konstruktorów</b>, <font color="navy">Rafał Stępień</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Syntezery DDS Podstawy dla konstruktorów, Rafał Stępień, Wydawnictwo BTC
<b>ABC systemu Windows 7 PL</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC systemu Windows 7 PL, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Chemia
Chemia dla bystrzaków. Wydanie II

Chemia dla bystrzaków. Wydanie II

39.90zł
28.33zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
XML na poważnie Przemysław Kozienko, Krzysztof Gwiazda HELION
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION

niedziela, 25 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami