Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania 64.90zł
Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania

Autor: Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris

ISBN: 978-83-617-3237-2

Ilość stron: 242

Data wydania: 09/2010

Twarda oprawa

Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz. Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali? Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne.

Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą, że zdecydowanie rozszerzył się zakres używania danych w działalności biznesowej. Czołowe firmy nie poprzestają na gromadzeniu i przechowywaniu dużych ilości informacji. Budują swoje strategie konkurencyjne wokół obserwacji i wniosków uzyskiwanych dzięki danym, co przynosi imponujące wyniki biznesowe.

Jaka jest ich sekretna broń?
Analityka: wyrafinowana analiza statystyczna i ilościowa oraz modelowanie prognostyczne, wspierane przez zorientowanych w zagadnieniu menedżerów wyższego szczebla i zaawansowaną technologię informacyjną.

Dlaczego warto konkurować w oparciu o analitykę? W czasach, gdy firmy w wielu branżach oferują podobne produkty i używają podobnej technologii, odrębne procesy biznesowe zaliczają się do ostatnich pozostających jeszcze punktów różnicowania. Wiele wcześniejszych podstaw konkurencji – takich jak przewaga geograficzna lub przepisy ochronne – zostało podkopanych przez globalizację.

Jako podstawy konkurencji pozostają zatem trzy rzeczy: efektywna i skuteczna realizacja, mądre podejmowanie decyzji oraz zdolność do wyciśnięcia do ostatniej kropli wartości z procesów biznesowych – a wszystko to można osiągnąć poprzez odpowiednie wykorzystanie analityki.

Davenport i Harris pokazują, jak pewne wzorcowe organizacje – bardzo różnorodne, między innymi drużyna baseballowa Boston Red Sox oraz firmy Netflix, Amazon.com, CEMEX, Capital One, Harrah’s Entertainment, Procter & Gamble i Best Buy – stosują nowe narzędzia do przebicia rywali. Poprzez analitykę firmy te rozpoznają najbardziej dochodowych klientów, przyspieszają innowacje produktowe, optymalizują ceny i łańcuchy dostaw, a także efektywnie wykorzystują czynniki faktycznie mające wpływ na wyniki finansowe.

Inteligencja analityczna w biznesie to książka na czasie i bardzo potrzebne kompendium wiedzy, które może ukształtować na nowo rządzące konkurencją reguły.

Davenport i Harris pokazują liderom, czego potrzeba do zbudowania trwałej przewagi konkurencyjnej w oparciu o lepsze fakty i głębszą wiedzę. Konkurencja analityczna to książka pełna przykładów, będąca niezbędną mapą drogową dla firm, które chcą przetrwać w konkurencyjnym boju.

Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania”, kupili także:

Podstawy projektowania jachtów, Lars Larsson , Rolf Eliasson , Michal Orych (Author), Wydawnictwo Alma-Press

Obsesja liczb pierwszych Bernhard Riemann i największy nierozwiązany problem w matematyce, John Derbyshire, Wydawnictwo NAKOM
<b>Sztuka świadomego życia</b>, <font color="navy">Bob Proctor, Sandra Gallagher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka świadomego życia, Bob Proctor, Sandra Gallagher, Wydawnictwo Onepress
<b>Radioaktywni Znane i mniej znane przypadki napromieniowania</b>, <font color="navy">Alan Perkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Radioaktywni Znane i mniej znane przypadki napromieniowania, Alan Perkins, Wydawnictwo Naukowe PWN

PHP, MySQL i JavaScript. Wprowadzenie. Wydanie V, Robin Nixon, Wydawnictwo Helion

Operator koparko-ładowarki, Jerzy Tomaszewski, Wydawnictwo Liwona

Serwisy społecznościowe Projektowanie, Joshua Porter, Wydawnictwo Helion

Duchy K2. Epicka historia zdobycia szczytu, Mick Conefrey, Wydawnictwo Bezdroża

Milion lat w jeden dzień. Fascynująca historia życia codziennego od jaskini do globalnej wioski, Greg Jenner, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami