Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012

Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012

48.30zł
43.47zł
Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0 59.00zł 48.38zł
Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0

Tytuł: Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0
Autor: Elżbieta Guzek
ISBN: 978-83-264-3815-8
Ilość stron: 224
Data wydania: 10/2012
Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł 48.38zł


Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0.

Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich duże znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie społecznej, aplikacyjnej i technologicznej.

Na podstawie obszernych źródeł bibliograficznych oraz licznych przykładów ze światowej i krajowej praktyki bankowej ukazują wpływ sukcesu rynkowego takich serwisów, jak Wikipedia, Google, Twitter, Facebook czy YouTube na proces transformacji modelu funkcjonowania współczesnej bankowości internetowej w wymiarze Banku Web 2.0.

Rozdziały:

1. Bankowość internetowa - istota i kierunki rozwoju
1.1. Koncepcja bankowości internetowej
1.2. Przesłanki rozwoju internetowych usług bankowych
1.3. Proces ewolucji bankowości internetowej
1.4. Modelowe etapy rozwoju bankowości internetowej

2.Determinanty popytowe bankowości internetowej
2.1. Uwarunkowania rozwoju bankowości internetowej na świecie
2.2. Determinanty socjologiczne
2.3. Determinanty behawioralne
2.4. Profil klienta bankowości internetowej w świetle badań empirycznych

3. Koncepcja Internetu w modelu Web 2. 0
3.1. Web 2. 0 jako nowy wymiar Internetu
3.2. Megatrendy w rozwoju Internetu
3.3. Uwarunkowania technologiczne Web 2. 0
3.4. Uwarunkowania ekonomiczne Web 2. 0
3.5. Uwarunkowania instytucjonalno-prawne Web 2. 0
3.6. Uwarunkowania społeczno-demograficzne Web 2. 0
3.6.1. Segmentacja behawioralna i psychograficzna
3.6.2. Profil prosumenta
3.6.3. Pokolenia X, Y i Z a klienci bankowości internetowej

4. Aplikacje Web 2. 0 w bankowości internetowej
4.1. Bankowość internetowa kreowana przez klientów (user-generated banking)
4.2. Aplikacje społecznościowe (social software) w bankowości internetowej
4.2.1. Istota aplikacji społecznościowych
4.2.2. Blog banking (bloggig)
4.2.3. Mikroblogi (mikroblogging)
4.2.4. Bankowe fora dyskusyjne (Internet forum)
4.2.5. Strony internetowe wiki
4.2.6. Serwisy otwartej innowacji (crowdsourcing)
4.2.7. Syndykacja internetowa (Web syndication)
4.2.8. Podkasty (podcasting)
4.2.9. Widżety (Web widgets)
4.2.10. Folksonomia i chmurki tagów (tag clouds)
4.2.11. Zakładki społecznościowe (social bookmarking)
4.2.12. Serwisy społecznościowe (Facebook, YouTube banking)
4.2.13. Pełna wirtualizacja banku Web 2. 0
4.3. Nowy paradygmat relacji banku z klientami - model diamentu

5. Bankowość internetowa Web 2. 0 - aspekty technologiczne
5.1. Istota "architektury uczestnictwa"
5.2. Hybrydowa witryna internetowa (mash-up)
5.3. Aplikacje RIA (Rich Internet Application)
5.4. Metody organizacji interfejsu użytkownika serwisu bankowego
5.4.1. Personalizacja serwisu obsługi
5.4.2. Agregacja kont (account aggregation)
5.4.3. Formularze interaktywne (Web application)
5.4.4. Komunikatory internetowe typu Skype
5.4.5. Internetowe serwisy rekomendujące
5.4.6. Serwisy finansów osobistych - PFM (Personal Finance Management)
5.5.Finanse społecznościowe dla pokoleń Y i Z
5.6.Usługi społecznościowe dla pokolenia baby boomers

Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0
Tytuł książki: "Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0"
Autor: Elżbieta Guzek
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł 48.38zł
Klienci, którzy kupili „Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0”, kupili także:
<b>Wielosinusoidalne procesy losowe Teoria i zastosowania</b>, <font color="navy">Jarosław Figwer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Wielosinusoidalne procesy losowe Teoria i zastosowania, Jarosław Figwer, Wydawnictwo EXIT
<b>Podróże matematyczne</b>, <font color="navy">Michał Szurek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Pazdro</font>
Podróże matematyczne, Michał Szurek, Wydawnictwo Pazdro
<b>Zarządzanie wiedzą projektową</b>, <font color="navy">Paweł Wyrozębski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zarządzanie wiedzą projektową, Paweł Wyrozębski, Wydawnictwo Difin
<b>Controlling + praktyczne pomoce controllingowe w Excelu na CD</b>, <font color="navy">Axel Mehlan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Controlling + praktyczne pomoce controllingowe w Excelu na CD, Axel Mehlan, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Zdjęcia z duszą. Jak zostać fotografem z wizją</b>, <font color="navy">David duChemin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zdjęcia z duszą. Jak zostać fotografem z wizją, David duChemin, Wydawnictwo HELION
<b>Gra w życie</b>, <font color="navy">Josef Kirschner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Gra w życie, Josef Kirschner, Wydawnictwo Onepress
<b>Wytrzymałość materiałów tom 1</b>, <font color="navy">Dyląg Zdzisław, Jakubowicz Antoni, Orłoś Zbigniew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wytrzymałość materiałów tom 1, Dyląg Zdzisław, Jakubowicz Antoni, Orłoś Zbigniew, Wydawnictwo WNT
<b>Praca 2.0. Nie ukryjesz się przed rewolucją rynku pracy</b>, <font color="navy">Sergiusz Prokurat</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Praca 2.0. Nie ukryjesz się przed rewolucją rynku pracy, Sergiusz Prokurat, Wydawnictwo Onepress
<b>Visual Basic 2005 Zapiski programisty</b>, <font color="navy">Matthew MacDonald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Visual Basic 2005 Zapiski programisty, Matthew MacDonald, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Chemia
Nowoczesne kompendium chemii

Nowoczesne kompendium chemii

99.00zł
73.26zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION

wtorek, 16 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami