Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Fizyka Leksykon ucznia

Fizyka Leksykon ucznia

5.00zł
3.80zł
Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0 59.00zł 48.38zł
Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0

Tytuł: Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0
Autor: Elżbieta Guzek
ISBN: 978-83-264-3815-8
Ilość stron: 224
Data wydania: 10/2012
Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł 48.38zł


Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0.

Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich duże znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie społecznej, aplikacyjnej i technologicznej.

Na podstawie obszernych źródeł bibliograficznych oraz licznych przykładów ze światowej i krajowej praktyki bankowej ukazują wpływ sukcesu rynkowego takich serwisów, jak Wikipedia, Google, Twitter, Facebook czy YouTube na proces transformacji modelu funkcjonowania współczesnej bankowości internetowej w wymiarze Banku Web 2.0.

Rozdziały:

1. Bankowość internetowa - istota i kierunki rozwoju
1.1. Koncepcja bankowości internetowej
1.2. Przesłanki rozwoju internetowych usług bankowych
1.3. Proces ewolucji bankowości internetowej
1.4. Modelowe etapy rozwoju bankowości internetowej

2.Determinanty popytowe bankowości internetowej
2.1. Uwarunkowania rozwoju bankowości internetowej na świecie
2.2. Determinanty socjologiczne
2.3. Determinanty behawioralne
2.4. Profil klienta bankowości internetowej w świetle badań empirycznych

3. Koncepcja Internetu w modelu Web 2. 0
3.1. Web 2. 0 jako nowy wymiar Internetu
3.2. Megatrendy w rozwoju Internetu
3.3. Uwarunkowania technologiczne Web 2. 0
3.4. Uwarunkowania ekonomiczne Web 2. 0
3.5. Uwarunkowania instytucjonalno-prawne Web 2. 0
3.6. Uwarunkowania społeczno-demograficzne Web 2. 0
3.6.1. Segmentacja behawioralna i psychograficzna
3.6.2. Profil prosumenta
3.6.3. Pokolenia X, Y i Z a klienci bankowości internetowej

4. Aplikacje Web 2. 0 w bankowości internetowej
4.1. Bankowość internetowa kreowana przez klientów (user-generated banking)
4.2. Aplikacje społecznościowe (social software) w bankowości internetowej
4.2.1. Istota aplikacji społecznościowych
4.2.2. Blog banking (bloggig)
4.2.3. Mikroblogi (mikroblogging)
4.2.4. Bankowe fora dyskusyjne (Internet forum)
4.2.5. Strony internetowe wiki
4.2.6. Serwisy otwartej innowacji (crowdsourcing)
4.2.7. Syndykacja internetowa (Web syndication)
4.2.8. Podkasty (podcasting)
4.2.9. Widżety (Web widgets)
4.2.10. Folksonomia i chmurki tagów (tag clouds)
4.2.11. Zakładki społecznościowe (social bookmarking)
4.2.12. Serwisy społecznościowe (Facebook, YouTube banking)
4.2.13. Pełna wirtualizacja banku Web 2. 0
4.3. Nowy paradygmat relacji banku z klientami - model diamentu

5. Bankowość internetowa Web 2. 0 - aspekty technologiczne
5.1. Istota "architektury uczestnictwa"
5.2. Hybrydowa witryna internetowa (mash-up)
5.3. Aplikacje RIA (Rich Internet Application)
5.4. Metody organizacji interfejsu użytkownika serwisu bankowego
5.4.1. Personalizacja serwisu obsługi
5.4.2. Agregacja kont (account aggregation)
5.4.3. Formularze interaktywne (Web application)
5.4.4. Komunikatory internetowe typu Skype
5.4.5. Internetowe serwisy rekomendujące
5.4.6. Serwisy finansów osobistych - PFM (Personal Finance Management)
5.5.Finanse społecznościowe dla pokoleń Y i Z
5.6.Usługi społecznościowe dla pokolenia baby boomers

Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0
Tytuł książki: "Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0"
Autor: Elżbieta Guzek
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł 48.38zł
Klienci, którzy kupili „Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0”, kupili także:
<b>Programowanie w języku C Ćwiczenia praktyczne Wydanie II</b>, <font color="navy">Marek Tłuczek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie w języku C Ćwiczenia praktyczne Wydanie II, Marek Tłuczek, Wydawnictwo HELION
<b>Artystyczna fotografia ślubna</b>, <font color="navy">Jose Villa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Artystyczna fotografia ślubna, Jose Villa, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2</b>, <font color="navy">Adam Drozdek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2, Adam Drozdek, Wydawnictwo WNT
<b>Algorytmy pomiarowe i decyzyjne cyfrowej automatyki elektroenergetycznej</b>, <font color="navy">Szafran Janusz, Wiszniewski Andrzej</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Algorytmy pomiarowe i decyzyjne cyfrowej automatyki elektroenergetycznej, Szafran Janusz, Wiszniewski Andrzej, Wydawnictwo WNT
<b>Biblia NLP 210 wzorców, metod i strategii programowania neurolingwistycznego</b>, <font color="navy">Shlomo Vaknin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biblia NLP 210 wzorców, metod i strategii programowania neurolingwistycznego, Shlomo Vaknin, Wydawnictwo Onepress
<b>Microsoft 2007 Office System Microsoft Official Academic Course tom I/II</b>, <font color="navy">Microsoft Official Academic Course</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft 2007 Office System Microsoft Official Academic Course tom I/II, Microsoft Official Academic Course, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>10-procentowy przedsiębiorca. Stwórz swój mikrobiznes bez rezygnacji z etatu</b>, <font color="navy">Patrick J. McGinnis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
10-procentowy przedsiębiorca. Stwórz swój mikrobiznes bez rezygnacji z etatu, Patrick J. McGinnis, Wydawnictwo Onepress
<b>Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji</b>, <font color="navy">Jarosław Kordziński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji, Jarosław Kordziński, Wydawnictwo Onepress
<b>Mierz wysoko Manifest</b>, <font color="navy">Michael Port, Mina Samuels</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Mierz wysoko Manifest, Michael Port, Mina Samuels, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Chemia
Chemia bionieorganiczna

Chemia bionieorganiczna

59.90zł
44.33zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki atomu Zofia Leś Naukowe PWN
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION

piątek, 20 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami