Innowacje finansowe w przedsiębiorstwie Instrumenty, mechanizmy, efekty |
99.00zł 80.19zł |
|
|
Książka jest pierwszym kompleksowym opracowaniem na temat możliwości zastosowania innowacji finansowych w przedsiębiorstwie (niefinansowym) z uwzględnieniem analizy motywów i konsekwencji ich implementacji dla sytuacji finansowej przedsiębiorstwa oraz zdolności do kreacji wartości.
W książce przedstawiono: • przegląd definicji i klasyfikacji oraz funkcji innowacji finansowych, analizowanych z perspektywy przedsiębiorstwa niefinansowego użytkownika innowacyjnych rozwiązań finansowych; • obszary potencjalnego zastosowania innowacji finansowych w przedsiębiorstwie wraz z modelem podejmowania decyzji o ich implementacji; • płaszczyzny analizy konsekwencji zastosowania innowacji finansowych w przedsiębiorstwie w układzie koszty i zagrożenia – korzyści i szanse – zmiana poziomu ryzyka; • propozycję oceny wpływu zastosowania innowacji finansowych na zdolność przedsiębiorstwa do kreacji wartości na bazie rachunku ekonomicznej wartości dodanej; • charakterystykę wybranych innowacji finansowych wspierających proces zarządzania finansami w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem ich wielowymiarowych konsekwencji.
Publikacja dedykowana jest przede wszystkim badaczom zainteresowanym zgłębianiem problemu zastosowania innowacji finansowych w obszarach decyzyjnych finansów przedsiębiorstwa z uwzględnieniem ich wpływu na zdolność przedsiębiorstwa do kreacji wartości. Prezentowane treści mogą również stanowić źródło wiedzy dla środowiska praktyki na temat możliwości implementacji innowacji finansowych wspierających zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie. Publikacja spotka się również z zainteresowaniem tych studentów finansów, ekonomii i zarządzania, którzy pragną pogłębić wiedzę i kompetencje na temat zarządzania finansami przedsiębiorstwa w warunkach implementacji innowacji finansowych. Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 80,19zł
Innowacje finansowe w przedsiębiorstwie Instrumenty, mechanizmy, efekty
|
|
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Innowacje finansowe w przedsiębiorstwie Instrumenty, mechanizmy, efekty”, kupili także: |
Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo, Jarek Szczepański, Wydawnictwo Onepress |
Twoje okno tolerancji. Okiełznaj stres i zregeneruj się po urazach psychicznych, Elizabeth Stanley, PhD, Wydawnictwo Sensus |
Przewodnik po e-learningu Wydanie V, Marek Hyla, Wydawnictwo Wolters Kluwer |
Autoklawizowany beton komórkowy, Zapotoczna-Sytek Genowefa, Balkovic Svetozar, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Sześć tajemnic wszechświata od cyfr do czasu Przewodnik po niewidzialnym świecie, David Blatner, Wydawnictwo FOKSAL |
Teoria i praktyka rozwiązywania zadań optymalizacji z przykładami zastosowań technicznych, Jacek Stadnicki, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Dynamika emocji Teoria i praktyka, Doliński Dariusz, Błaszczak Wojciech, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Propagacja fal radiowych w telekomunikacji bezprzewodowej, Ryszard J. Katulski, Wydawnictwo WKiŁ |
|
|
|