Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Inne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Nieoficjalny przewodnik konstruktora Lego Technic

Nieoficjalny przewodnik konstruktora Lego Technic

79.80zł
63.84zł
Inkscape Podstawowa obsługa programu 49.00zł 13.23zł
Inkscape Podstawowa obsługa programu

Tytuł: Inkscape Podstawowa obsługa programu
Autor: Krzysztof Cieśla
ISBN: 978-83-246-3674-7
Ilość stron: 280
Data wydania: 12/2012
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 13.23zł


Projekt logo? Mapa? Komiks? Doceń zalety grafiki wektorowej z programem Inkscape!

Pod nazwą Inkscape kryje się doskonały, a przy tym darmowy program do obróbki grafiki wektorowej. Dostępny w wielu wersjach językowych (w tym także polskiej) i opracowany pod kątem wymagań różnych platform sprzętowych (Windows, Linux, Mac OS X), idealnie nadaje się do pracy nad wykresami, schematami, a nawet komiksami. Jego ogromne możliwości doceniają twórcy i projektanci na całym świecie, a prężna społeczność skupiona wokół niego wciąż przyczynia się do powstawania nowych dodatków i funkcjonalności.

Jeśli chcesz zacząć korzystać z Inkscape, nie mogłeś trafić lepiej! Ta książka pomoże Ci przejść przez proces instalacji edytora, zapozna Cię z jego interfejsem oraz pokaże, jak wykonywać poszczególne operacje. Dzięki niej szybko nauczysz się osiągać takie efekty, jakie sobie zaplanowałeś. Dowiesz się, jak tworzyć obiekty i manipulować nimi, nauczysz się nakładać i zmieniać kolory, rysować kontury, sprytnie wykorzystywać warstwy. Kolejnym etapem będzie opanowanie trudniejszych zagadnień, choćby takich, jak tworzenie układu klonów i ich edycja, co jest kolejnym etapem na drodze tworzenia wspaniałych i nietuzinkowych projektów graficznych. Ściągnij program i baw się dobrze!

  • Wprowadzenie do Inkscape
  • Kolorystyka, kontury, warstwy
  • Narzędzia rysowania i modyfikacji obiektów
  • Klonowanie i edycja utworzonych klonów
  • Operacje na plikach, prymitywach i ścieżkach, czyli co koniecznie trzeba opanować

Wypróbuj Inkscape i twórz fascynujące projekty!

Spis treści:

Rozdział 1. Inkscape - wprowadzenie (9)

  • Czym jest Inkscape (9)
  • Instalacja programu (10)
  • Grafika wektorowa vs. grafika bitmapowa (12)
  • Interfejs programu (13)
    • Obszar roboczy - obszar płótna i obszar dokumentu (14)
    • Menu (16)
    • Listwa narzędziowa (Przybornik) (16)
    • Listwa kontroli narzędzia (17)
    • Listwa poleceń (17)
    • Listwa przyciągania (17)
    • Paleta kolorów (18)
    • Listwa statusu (19)
    • Dokowane okna dialogowe (19)
    • Menu podręczne (22)
  • Preferencje programu i właściwości dokumentu (22)
  • Podstawowe operacje (23)
    • Nanoszenie siatek (23)
    • Tworzenie prowadnic (24)
    • Zmiana wyglądu okna głównego (27)
    • Przechodzenie między oknami aplikacji (28)
    • Zmiana trybu wyświetlania (28)
    • Przesuwanie i skalowanie widoku - wykorzystanie narzędzia Zoom (29)
    • Historia operacji (33)
    • Kopiowanie, wklejanie, wycinanie (34)
    • Drukowanie (35)

Rozdział 2. Operacje plikowe (37)

  • Tworzenie nowego dokumentu (37)
    • Zapis i eksport dokumentu (39)
    • Otwieranie i import dokumentu (43)

Rozdział 3. Tworzenie i usuwanie obiektów (47)

  • Kształty regularne (47)
    • Rysowanie prostokątów i kwadratów (48)
    • Rysowanie elips i okręgów (51)
    • Rysowanie wielokątów i gwiazd (54)
    • Spirale (57)
  • Ścieżki (59)
    • Ołówek (59)
    • Pióro (63)
    • Kaligrafia (66)
    • Przekształcanie obiektu i konturu w ścieżkę (73)
    • Duplikowanie (Powielanie) (75)
  • Obiekty tekstowe (75)
    • Tworzenie obiektów tekstowych (77)
  • Rysowanie obiektów przestrzennych (90)
    • Perspektywa (90)
    • Wykorzystanie narzędzia Obiekt 3D (93)
  • Usuwanie obiektów (97)

Rozdział 4. Kolorystyka i kontur (99)

  • Podstawy teorii kolorów (99)
  • Kolory jednolite, gradienty i desenie w programie Inkscape (103)
    • Zagadnienia ogólne (103)
    • Styl obiektu i domyślny styl narzędzi (105)
    • Kolor jednolity (109)
    • Gradienty (121)
  • Deseń (135)
  • Styl konturu (139)
    • Szerokość konturu (139)
    • Styl połączenia narożników (141)
    • Styl zakończenia (142)
    • Styl kreski (143)
    • Znaczniki konturu (144)
  • Zasady wypełniania (146)

Rozdział 5. Warstwy (147)

  • Podstawowe właściwości (148)
  • Tworzenie i usuwanie warstw (149)
  • Położenie (150)
  • Modyfikacja i dodatkowe funkcje (150)

Rozdział 6. Operacje na obiektach (153)

  • Kolejność na stosie (kolejność wzdłuż osi z) (153)
  • Właściwości obiektów (154)
  • Ukrywanie i blokowanie (156)
  • Wyszukiwanie obiektów w dokumencie (157)
  • Grupowanie (159)
  • Zaznaczanie obiektów - narzędzie Wskaźnik (160)
  • Przekształcenia (165)
    • Układ współrzędnych i jednostki w programie Inkscape (167)
    • Przesuwanie (168)
    • Skalowanie (172)
    • Rotacja i odbicie lustrzane (175)
    • Pochylenie (177)
    • Przekształcanie za pomocą macierzy (179)
  • Rozmieszczanie i wyrównywanie obiektów (180)
    • Przyciąganie węzłów (180)
    • Rozmieszczanie za pomocą narzędzia Wiersze i kolumny... (184)
    • Wyrównywanie za pomocą narzędzia Wyrównaj i rozmieść... (186)
    • Użycie prowadnic i siatek (190)
  • Maskowanie i przycinanie (192)
    • Przycinanie (193)
    • Maskowanie (194)
  • Operacje na obrazkach (195)

Rozdział 7. Operacje na ścieżkach (199)

  • Typy węzłów (199)
  • Ścieżki pojedyncze i subścieżki (201)
  • Manualna edycja węzłów (202)
    • Edycja z wykorzystaniem myszy i klawiatury (202)
    • Wykorzystanie narzędzia Edycja węzłów (212)
  • Operacje logiczne na ścieżkach (214)
  • Operacje odsunięcia ścieżki (218)
  • Kolejność węzłów i pozycja początkowego węzła ścieżki (220)
  • Upraszczanie ścieżek (221)
  • Korzystanie z efektów ścieżki (ang. LPE - Live Path Effects) (222)
    • Opis wybranych efektów ścieżki (226)

Rozdział 8. Pozostałe narzędzia do rysowania i modyfikowania obiektów (239)

  • Ulepszanie (239)
    • Przekształcanie i duplikowanie (242)
    • Modyfikowanie węzłów ścieżek (243)
    • Zmiana stylu obiektów i rozmycie (244)
  • Wypełnianie (246)
  • Gumka (251)
  • Natryskiwanie (252)

Rozdział 9. Klonowanie (255)

  • Tworzenie pojedynczych klonów (255)
  • Tworzenie układu klonów (258)
    • Zakładka Przesunięcie (262)
    • Zakładka Skalowanie (265)
    • Zakładka Obrót (266)
    • Zakładka Rozmycie i krycie (267)
    • Zakładka Kolor (268)
    • Zakładka Śledzenie (269)
Inkscape Podstawowa obsługa programu
Tytuł książki: "Inkscape Podstawowa obsługa programu"
Autor: Krzysztof Cieśla
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 13.23zł
Klienci, którzy kupili „Inkscape Podstawowa obsługa programu”, kupili także:
<b>Facebook. Włącz się do gry</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Facebook. Włącz się do gry, Bartosz Danowski, Wydawnictwo HELION
<b>Scrum O zwinnym zarządzaniu projektami</b>, <font color="navy">Mariusz Chrapko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Scrum O zwinnym zarządzaniu projektami, Mariusz Chrapko, Wydawnictwo HELION
<b>GIMP Kreatywne techniki dla fotografów i grafików</b>, <font color="navy">Michael J. Hammel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
GIMP Kreatywne techniki dla fotografów i grafików, Michael J. Hammel, Wydawnictwo HELION
<b>Zwinne projekty w klasycznej organizacji. Scrum, Kanban, XP</b>, <font color="navy">Henning Wolf</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zwinne projekty w klasycznej organizacji. Scrum, Kanban, XP, Henning Wolf, Wydawnictwo HELION
<b>Zapory sieciowe w systemie Linux. Kompendium wiedzy o nftables. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Steve Suehring</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zapory sieciowe w systemie Linux. Kompendium wiedzy o nftables. Wydanie IV, Steve Suehring, Wydawnictwo HELION
<b>Tworzenie oprogramowania w 30 dni. Programuj zwinnie i szybko!</b>, <font color="navy">Ken Schwaber, Jeff Sutherland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie oprogramowania w 30 dni. Programuj zwinnie i szybko!, Ken Schwaber, Jeff Sutherland, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Wpraw to w ruch. Proste mechanizmy dla wynalazców, majsterkowiczów i artystów

Wpraw to w ruch. Proste mechanizmy dla wynalazców, majsterkowiczów i artystów

59.00zł
41.30zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Java Efektywne programowanie Wydanie II Joshua Bloch HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Zadania z mechaniki ogólnej Część 3 Dynamika Wydanie VI Jan Misiak Naukowe PWN

sobota, 18 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami