Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka w szkole » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Crabby Office Lady biurowa szkoła przetrwania

Crabby Office Lady biurowa szkoła przetrwania

44.10zł
37.49zł
Informatyka to podstawa Podręcznik do szkół ponadgimnazjalnych Zakres podstawowy 29.90zł
Informatyka to podstawa Podręcznik do szkół ponadgimnazjalnych Zakres podstawowy

Tytuł: Informatyka to podstawa Podręcznik do szkół ponadgimnazjalnych Zakres podstawowy
Autor: Ewa Gurbiel, Grażyna Hardt-Olejniczak, Ewa Kołczyk, Helena Krupicka, M
ISBN: 9788302118982
Ilość stron: 184
Data wydania: 07/2012
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: WSiP
Cena: 29.90zł


Nowy podręcznik do zajęć z informatyki w zakresie podstawowym przygotowuje wszystkich uczniów do korzystania z możliwości współczesnej technologii komputerowej i internetowej. Znajomość tej technologii może się przydać podczas rozwiązywania problemów i podczas realizacji projektów w różnych obszarach zastosowań i aktywności, nie tylko informatycznych.

Podręcznik ma nietypową budowę i układ treści. Porusza zagadnienia informatyczne przewidziane przez program nauczania (podstawę programową), ale nie omawia ich wprost na kolejnych lekcjach. Wybrano natomiast pewną liczbę różnorodnych projektów, których realizacja jest okazją do poznania zagadnień programowych i nabycia związanych z nimi umiejętności oraz poszerzenia wiedzy z zakresu informatyki i jej zastosowań.

Projekty proponowane w podręczniku można wykonać zarówno indywidualnie, jak i zespołowo.

Z pewnością zainteresuje uczniów ich tematyka, m.in.:
• wybór własnego e-podręcznika
• budowanie witryny internetowej
• tworzenie e-portfolio
• zakładanie albumu zdjęć w internecie
• tworzenie graficznej prezentacji funkcji
• analiza wyników zawodów sportowych
 
Uzupełnieniem treści podręcznika są zasoby elektroniczne zgromadzone na platformie edukacyjnej WSiPnet.pl.

Informatyka to podstawa Podręcznik do szkół ponadgimnazjalnych Zakres podstawowy
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Informatyka to podstawa Podręcznik do szkół ponadgimnazjalnych Zakres podstawowy”, kupili także:

Zbuntowany nastolatek 10 kroków do rozwiązania problemów i odbudowy relacji, Russell A. Barkley, Arthur L. Robin, Wydawnictwo Sensus

Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?, Michał Protasiuk , Mateusz Galica , Michał Jan Lutostański, Wydawnictwo Naukowe PWN

Historia sztuki dla bystrzaków, Jesse Bryant Wilder, Wydawnictwo Onepress

Zbiór zadań z fizyki dla uczniów szkół średnich i kandydatów na studia Tom 1 + Tom 2 Wydanie XII, Jędrzejewski Jędrzej, Kruczek Witold, Kujawski Adam, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Projektowanie frameworków w .NET. Wytyczne, konwencje, idiomy i wzorce. Wydanie III</b>, <font color="navy">Krzysztof Cwalina, Jeremy Barton, Brad Abrams</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Projektowanie frameworków w .NET. Wytyczne, konwencje, idiomy i wzorce. Wydanie III, Krzysztof Cwalina, Jeremy Barton, Brad Abrams, Wydawnictwo Helion
<b>Matematyka dyskretna dla praktyków. Algorytmy i uczenie maszynowe w Pythonie</b>, <font color="navy">Ryan T. White, Archana Tikayat Ray</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Matematyka dyskretna dla praktyków. Algorytmy i uczenie maszynowe w Pythonie, Ryan T. White, Archana Tikayat Ray, Wydawnictwo Helion

Tworzenie gier internetowych Receptury, Evan Burchard, Wydawnictwo Helion

Rozmyślnik Jacka Walkiewicza. Zainspiruj się do działania!, Jacek Walkiewicz, Wydawnictwo Onepress

Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript, Mario Andres Pagella, Wydawnictwo Helion

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami