Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Opel Astra III (od III 2004) i Zafira II (od VII 2005)

Opel Astra III (od III 2004) i Zafira II (od VII 2005)

67.00zł
56.95zł
Infografika Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści 39.90zł
Infografika Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści

Tytuł: Infografika Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści
Autor: Małgorzata Zimniak-Rucińska
ISBN: 978-83-283-4282-8
Ilość stron: 176
Data wydania: 05/2019
Oprawa: Miękka
Format: 240x190
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł


Siła obrazu

Jedna, dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc słów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaśnieniami, a pełnię osiąga, gdy odbiorcy prezentowany jest cały zbiór dobrze przygotowanych grafik, uzupełnionych trafnymi treściami.

Tak powstają infografiki — najskuteczniejsza forma przekazywania informacji w zawsze cierpiącej na niedobór uwagi dobie internetu. Dzięki powszechnie dostępnym narzędziom online każdy może dziś opracować dobrą infografikę. Nie potrzeba do tego talentu plastycznego, wystarczy respektować kilka reguł podczas pracy.

Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu.

Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie — jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę.

Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki.

Małgorzata Zimniak-Rucińska – projektantka infografik i ilustratorka. Z artystycznym zacięciem tworzy pomysłowe infografiki, które następnie są licznie udostępniane w internecie. Od 2011 r. pracuje jako freelancerka. Tworzyła infografiki m.in. dla Onetu, Onepressu, e-point SA, Kontrakt OSH, Time for Wax.

Infografika Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Infografika Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści”, kupili także:

Teoria względności dla dociekliwych, Daniel F. Styer, Wydawnictwo Prószyński

Kategoria własności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej, Urszula Zagóra-Jonszta, Wydawnictwo WNT

Lifehacker Jak żyć i pracować z głową Wydanie III, Adam Pash, Gina Trapani, Wydawnictwo Helion

W poszukiwaniu wartości przedsiębiorstwa, Wiktor Patena, Wydawnictwo Wolters Kluwer

3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu, Joanna Pasek, Wydawnictwo Helion

Python. Dobre praktyki profesjonalistów, Dane Hillard, Wydawnictwo Helion

Jak umysł zyskał jaźń, Antonio Damasio, Wydawnictwo Rebis

Ekonomia systemu podatkowego, Konrad Raczkowski , Friedrich Schneider , Joanna Węgrzyn, Wydawnictwo Naukowe PWN

Praktyczne podejście do inżynierii oprogramowania, Roger S. Pressman, Wydawnictwo WNT

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami