Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Biologicznie aktywne peptydy i białka żywności

Biologicznie aktywne peptydy i białka żywności

93.45zł
75.69zł
Infografika Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści 39.90zł
Infografika Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści

Tytuł: Infografika Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści
Autor: Małgorzata Zimniak-Rucińska
ISBN: 978-83-283-4282-8
Ilość stron: 176
Data wydania: 05/2019
Oprawa: Miękka
Format: 240x190
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł


Siła obrazu

Jedna, dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc słów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaśnieniami, a pełnię osiąga, gdy odbiorcy prezentowany jest cały zbiór dobrze przygotowanych grafik, uzupełnionych trafnymi treściami.

Tak powstają infografiki — najskuteczniejsza forma przekazywania informacji w zawsze cierpiącej na niedobór uwagi dobie internetu. Dzięki powszechnie dostępnym narzędziom online każdy może dziś opracować dobrą infografikę. Nie potrzeba do tego talentu plastycznego, wystarczy respektować kilka reguł podczas pracy.

Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu.

Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie — jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę.

Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki.

Małgorzata Zimniak-Rucińska – projektantka infografik i ilustratorka. Z artystycznym zacięciem tworzy pomysłowe infografiki, które następnie są licznie udostępniane w internecie. Od 2011 r. pracuje jako freelancerka. Tworzyła infografiki m.in. dla Onetu, Onepressu, e-point SA, Kontrakt OSH, Time for Wax.

Infografika Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Infografika Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści”, kupili także:

Mikroklocki mikroprocesory dla początkujących, Jacek Andrzej Michalski, Wydawnictwo BTC

Obiekty mostowe w infrastrukturze miejskiej, Biliszczuk Jan, Wydawnictwo DWE

Modelowanie przepływów materiałowych w sieciowych łańcuchach dostaw Odporność sieciowego łańcucha dostaw wyrobów hutnicz, Włodzimierz Kramarz, Wydawnictwo Difin

Pojazdy Wojska Polskiego 1914-1939, Tomasz Szczerbicki, Wydawnictwo Vesper

Marketing ekologicznych produktów żywnościowych, Renata Nestorowicz, Bogna Pilarcz, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Javascript i jQuery 131 praktycznych skryptów, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Mały słownik techniczny niemiecko-polski i polsko-niemiecki, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Bezpieczeństwo w Windows Server 2003 kompendium, Roberta Bragg, Wydawnictwo Helion

Forex - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora, Mikołaj Rylski, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami