Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Office Project 2007 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Office Project 2007 Microsoft Official Academic Course

39.90zł
33.92zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu 44.90zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah

ISBN: 978-83-246-2727-1

Ilośc stron: 320

Data wydania: 08/2010

Wciągnij klienta w swe sieci

  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Rozdziały:

Część pierwsza: Inbound marketing (23)
Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)

Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)

Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195)
Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207)
Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)

Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)

Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu”, kupili także:
<b>Budowa robotów dla średnio zaawansowanych Wydanie II</b>, <font color="navy">David Cook</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Budowa robotów dla średnio zaawansowanych Wydanie II, David Cook, Wydawnictwo HELION
<b>Polsko-angielski słownik spawalniczy Słownik podręczny</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Polsko-angielski słownik spawalniczy Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT
<b>Elementy statystyki w zadaniach Wydanie 2</b>, <font color="navy">Karol Kukuła</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Elementy statystyki w zadaniach Wydanie 2, Karol Kukuła, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>W sercu jogi Ćwiczenia dla ciała i ducha</b>, <font color="navy">T. K. V. Desikachar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
W sercu jogi Ćwiczenia dla ciała i ducha, T. K. V. Desikachar, Wydawnictwo Septem
<b>Trening partnerstwa Związek solidny jak skała</b>, <font color="navy">Josef Kirschner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Trening partnerstwa Związek solidny jak skała, Josef Kirschner, Wydawnictwo Onepress
<b>Systemy transmisji danych Mechatronika samochodowa</b>, <font color="navy">Bernard Fryśkowski, Elżbieta Grzejszczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Systemy transmisji danych Mechatronika samochodowa, Bernard Fryśkowski, Elżbieta Grzejszczyk, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Nieustalone stany pracy silnika wysokoprężnego zasilanego olejem napędowym z eterem etylo-tert butylowym</b>, <font color="navy">Wincenty Lotko, Krzysztof Górski, Rafał Longwic</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Nieustalone stany pracy silnika wysokoprężnego zasilanego olejem napędowym z eterem etylo-tert butylowym, Wincenty Lotko, Krzysztof Górski, Rafał Longwic, Wydawnictwo WKiŁ
<b>jQuery Rusz głową!</b>, <font color="navy">Ryan Benedetti, Ronan Cranley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
jQuery Rusz głową!, Ryan Benedetti, Ronan Cranley, Wydawnictwo HELION
<b>Termografia i spektrometria w podczerwieni. Zastosowania przemysłowe</b>, <font color="navy">Bogusław Więcek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Termografia i spektrometria w podczerwieni. Zastosowania przemysłowe, Bogusław Więcek, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Feynmana wykłady z fizyki Feynman radzi Wydanie 2

Feynmana wykłady z fizyki Feynman radzi Wydanie 2

59.00zł
41.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION

wtorek, 16 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami