Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Egzamin 70-740: Windows Server 2016 - Instalacja, funkcje magazynowe i obliczeniowe

Egzamin 70-740: Windows Server 2016 - Instalacja, funkcje magazynowe i obliczeniowe

98.70zł
78.96zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu 44.90zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah

ISBN: 978-83-246-2727-1

Ilośc stron: 320

Data wydania: 08/2010

Wciągnij klienta w swe sieci

  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Rozdziały:

Część pierwsza: Inbound marketing (23)
Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)

Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)

Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195)
Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207)
Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)

Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)

Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu”, kupili także:
<b>Co nas drażni, co nas wkurza</b>, <font color="navy">Joe Palca , Flora Lichtman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Co nas drażni, co nas wkurza, Joe Palca , Flora Lichtman, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kasy fiskalne w 2015 i 2016 r. Pytania i odpowiedzi</b>, <font color="navy">Adam Bartosiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Kasy fiskalne w 2015 i 2016 r. Pytania i odpowiedzi, Adam Bartosiewicz, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Wszystko o nurkowaniu</b>, <font color="navy">Alan Mountain</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Wszystko o nurkowaniu, Alan Mountain, Wydawnictwo Bellona
<b>Czołgi Od Pierwszej Wojny Światowej do współczesności</b>, <font color="navy">Martin J. Dougherty</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MAK</font>
Czołgi Od Pierwszej Wojny Światowej do współczesności, Martin J. Dougherty, Wydawnictwo MAK
<b>Trwałe metody naprawcze w obiektach betonowych</b>, <font color="navy">Tomasz Błaszczyński, Monika Siewczyńska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Trwałe metody naprawcze w obiektach betonowych, Tomasz Błaszczyński, Monika Siewczyńska, Wydawnictwo DWE
<b>Android 3 Tworzenie aplikacji</b>, <font color="navy">Satya Komatineni, Dave MacLean , Sayed Hashimi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android 3 Tworzenie aplikacji, Satya Komatineni, Dave MacLean , Sayed Hashimi, Wydawnictwo HELION
<b>Unity i C#. Podstawy programowania gier</b>, <font color="navy">Ewa Ross, Jacek Ross</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unity i C#. Podstawy programowania gier, Ewa Ross, Jacek Ross, Wydawnictwo HELION
<b>Najwspanialsze widowisko świata Świadectwa ewolucji Wydanie II</b>, <font color="navy">Richard Dawkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CIS</font>
Najwspanialsze widowisko świata Świadectwa ewolucji Wydanie II, Richard Dawkins, Wydawnictwo CIS
<b>Wielki atlas narciarski Szwajcaria i Włochy</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo G+J RBA</font>
Wielki atlas narciarski Szwajcaria i Włochy, Praca zbiorowa, Wydawnictwo G+J RBA
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Szkoła programisty PLC. Język LAD w programowaniu sterowników przemysłowych

Szkoła programisty PLC. Język LAD w programowaniu sterowników przemysłowych

59.00zł
41.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION

sobota, 23 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami