Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Równowagi jonowe Algorytmy, obliczenia i symulacje komputerowe

Równowagi jonowe Algorytmy, obliczenia i symulacje komputerowe

49.35zł
37.51zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu 44.90zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah

ISBN: 978-83-246-2727-1

Ilośc stron: 320

Data wydania: 08/2010

Wciągnij klienta w swe sieci

  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Rozdziały:

Część pierwsza: Inbound marketing (23)
Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)

Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)

Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195)
Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207)
Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)

Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)

Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu”, kupili także:
<b>Zarządzanie projektami informatycznymi</b>, <font color="navy">Mariusz Flasiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarządzanie projektami informatycznymi, Mariusz Flasiński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kultura innowacji Kreatywność pracowników źródłem sukcesu firmy</b>, <font color="navy">Fons Trompenaars</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Kultura innowacji Kreatywność pracowników źródłem sukcesu firmy, Fons Trompenaars, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Microsoft Excel 2016. Analiza i modelowanie danych biznesowych</b>, <font color="navy">Wayne L. Winston</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Microsoft Excel 2016. Analiza i modelowanie danych biznesowych, Wayne L. Winston, Wydawnictwo APN Promise
<b>Wydajność Javy</b>, <font color="navy">Charlie Hunt, Binu John</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wydajność Javy, Charlie Hunt, Binu John, Wydawnictwo HELION
<b>Ptasia inteligencja Rozważania nad intelektem ptaków</b>, <font color="navy">Nathan Emery</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Multico</font>
Ptasia inteligencja Rozważania nad intelektem ptaków, Nathan Emery, Wydawnictwo Multico
<b>Stare fotografie Poradnik kolekcjonera</b>, <font color="navy">Zenon Harasym</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Stare fotografie Poradnik kolekcjonera, Zenon Harasym, Wydawnictwo Arkady
<b>Windows Movie Maker 2 od zera do bohatera</b>, <font color="navy">Jen Dehaan, John Buechler, Jon Bou</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Movie Maker 2 od zera do bohatera, Jen Dehaan, John Buechler, Jon Bou, Wydawnictwo HELION
<b>Organizacja spotkań biznesowych</b>, <font color="navy">Thomas Wieke</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Organizacja spotkań biznesowych, Thomas Wieke, Wydawnictwo Onepress
<b>Podstawy języka Swift. Programowanie aplikacji dla platformy iOS</b>, <font color="navy">Mark A. Lassoff (Author), Tom Stachowitz (Contributor)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Podstawy języka Swift. Programowanie aplikacji dla platformy iOS, Mark A. Lassoff (Author), Tom Stachowitz (Contributor), Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Mikrokontrolery AVR ATmega w praktyce

Mikrokontrolery AVR ATmega w praktyce

75.00zł
60.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION

czwartek, 24 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami