Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Rachunkowość zarządcza i rachunek kosztów w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa

Rachunkowość zarządcza i rachunek kosztów w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa

135.00zł
118.80zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu 44.90zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah

ISBN: 978-83-246-2727-1

Ilośc stron: 320

Data wydania: 08/2010

Wciągnij klienta w swe sieci

  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Rozdziały:

Część pierwsza: Inbound marketing (23)
Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)

Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)

Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195)
Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207)
Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)

Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)

Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu”, kupili także:
<b>Jak to działa Odkrywanie kosmosu</b>, <font color="navy">Miles Kelly</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Zielona Sowa</font>
Jak to działa Odkrywanie kosmosu, Miles Kelly, Wydawnictwo Zielona Sowa
<b>Mechanika płynów w inżynierii i ochronie środowiska</b>, <font color="navy">Zdzisław Orzechowski, Jerzy Prywer, Roman Zarzycki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Mechanika płynów w inżynierii i ochronie środowiska, Zdzisław Orzechowski, Jerzy Prywer, Roman Zarzycki, Wydawnictwo WNT
<b>W poszukiwaniu wyzwań Wybór zadań z konkursów programistycznych Uniwersytetu Warszawskiego</b>, <font color="navy">Krzysztof Diks</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
W poszukiwaniu wyzwań Wybór zadań z konkursów programistycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Krzysztof Diks, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Rachunek ekonomiczny w energetyce</b>, <font color="navy">Ryszard Bartnik, Berenika Bartnik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Rachunek ekonomiczny w energetyce, Ryszard Bartnik, Berenika Bartnik, Wydawnictwo WNT
<b>Zaopatrzenie w wodę i kanalizacja wsi</b>, <font color="navy">Adam Szpindor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Zaopatrzenie w wodę i kanalizacja wsi, Adam Szpindor, Wydawnictwo Arkady
<b>Do roboty!</b>, <font color="navy">Steven Pressfield</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Do roboty!, Steven Pressfield, Wydawnictwo Onepress
<b>PHP5 Praktyczny kurs Wydanie II</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP5 Praktyczny kurs Wydanie II, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
<b>Organizacja pracy biurowej Podręcznik + CD</b>, <font color="navy">Elżbieta Mitura</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Organizacja pracy biurowej Podręcznik + CD, Elżbieta Mitura, Wydawnictwo Difin
<b>Windows Vista PL Poradnik bez kantów</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Vista PL Poradnik bez kantów, Bartosz Danowski, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Moduły GSM w systemach mikroprocesorowych

Moduły GSM w systemach mikroprocesorowych

75.00zł
60.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION

niedziela, 19 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami