Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Kredyty bankowe i inne formy finansowania Poradnik dla małych i średnich firm Wydanie 2

Kredyty bankowe i inne formy finansowania Poradnik dla małych i średnich firm Wydanie 2

30.00zł
26.40zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu 44.90zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah

ISBN: 978-83-246-2727-1

Ilośc stron: 320

Data wydania: 08/2010

Wciągnij klienta w swe sieci

  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Rozdziały:

Część pierwsza: Inbound marketing (23)
Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)

Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)

Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195)
Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207)
Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)

Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)

Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu”, kupili także:
<b>Zaatakuj swój dzień, zanim on zaatakuje Ciebie! Sprytne zarządzanie czasem w biznesie i na co dzień</b>, <font color="navy">Mark Woods, Trapper Woods</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zaatakuj swój dzień, zanim on zaatakuje Ciebie! Sprytne zarządzanie czasem w biznesie i na co dzień, Mark Woods, Trapper Woods, Wydawnictwo Onepress
<b>Sztuka wojny według Machiavellego</b>, <font color="navy">Niccolo Machiavelli</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka wojny według Machiavellego, Niccolo Machiavelli, Wydawnictwo Onepress
<b>Współczesna synteza organiczna Wybór eksperymentów</b>, <font color="navy">Jacek Gawroński, Krystyna Gawrońska, Karol Kacprzak, Marcin Kwit</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Współczesna synteza organiczna Wybór eksperymentów, Jacek Gawroński, Krystyna Gawrońska, Karol Kacprzak, Marcin Kwit, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>TDD Sztuka tworzenia dobrego kodu</b>, <font color="navy">Kent Beck</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
TDD Sztuka tworzenia dobrego kodu, Kent Beck, Wydawnictwo HELION
<b>Adobe Dreamweaver CC/CC PL. Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">James J. Maivald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Dreamweaver CC/CC PL. Oficjalny podręcznik, James J. Maivald, Wydawnictwo HELION
<b>Macromedia Flash MX 2004 ActionScript Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Derek Franklin, Jobe Makar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Macromedia Flash MX 2004 ActionScript Oficjalny podręcznik, Derek Franklin, Jobe Makar, Wydawnictwo HELION
<b>Więcej niż architektura oprogramowania</b>, <font color="navy">Luke Hohmann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Więcej niż architektura oprogramowania, Luke Hohmann, Wydawnictwo HELION
<b>Ustawa o broni i amunicji Komentarz</b>, <font color="navy">Sebastian Maj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo LexisNexis</font>
Ustawa o broni i amunicji Komentarz, Sebastian Maj, Wydawnictwo LexisNexis
<b>Przetwarzanie danych w dużej skali. Niezawodność, skalowalność i łatwość konserwacji systemów</b>, <font color="navy">Martin Kleppmann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Przetwarzanie danych w dużej skali. Niezawodność, skalowalność i łatwość konserwacji systemów, Martin Kleppmann, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION

środa, 15 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami