Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II

Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II

59.00zł
44.25zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu 44.90zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah

ISBN: 978-83-246-2727-1

Ilośc stron: 320

Data wydania: 08/2010

Wciągnij klienta w swe sieci

  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Rozdziały:

Część pierwsza: Inbound marketing (23)
Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)

Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)

Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195)
Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207)
Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)

Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)

Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu”, kupili także:
<b>Informatyka gospodarcza Tom 3</b>, <font color="navy">Janusz Zawiła-Niedźwiecki, Katarzyna Rostek, Artur Gąsiorkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Informatyka gospodarcza Tom 3, Janusz Zawiła-Niedźwiecki, Katarzyna Rostek, Artur Gąsiorkiewicz, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Pamięć absolutna Jak radzić sobie z zapominaniem i podkręcić możliwości umysłu</b>, <font color="navy">Nishant Kasibhatla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Pamięć absolutna Jak radzić sobie z zapominaniem i podkręcić możliwości umysłu, Nishant Kasibhatla, Wydawnictwo Sensus
<b>Rosyjski dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">Andrew D. Kaufman, Serafima Gettys Ph.D.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Rosyjski dla bystrzaków. Wydanie II, Andrew D. Kaufman, Serafima Gettys Ph.D., Wydawnictwo Septem
<b>Jak dbać o włosy Poradnik dla początkującej włosomaniaczki</b>, <font color="navy">Anna Kołomycew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Jak dbać o włosy Poradnik dla początkującej włosomaniaczki, Anna Kołomycew, Wydawnictwo Sensus
<b>Tania telefonia internetowa VoIP</b>, <font color="navy">Krzysztof Surgut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tania telefonia internetowa VoIP, Krzysztof Surgut, Wydawnictwo HELION
<b>Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Twarda oprawa Tom 4 + CD</b>, <font color="navy">Włodzimierz Starosolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Twarda oprawa Tom 4 + CD, Włodzimierz Starosolski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zarządzanie bezpieczeństwem żywności Teoria i praktyka</b>, <font color="navy">Tadeusz Sikora, Danuta Kołożyn-Krajewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Zarządzanie bezpieczeństwem żywności Teoria i praktyka, Tadeusz Sikora, Danuta Kołożyn-Krajewska, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Harvard Business Review Zarządzanie wiedzą</b>, <font color="navy">Harvard Business School Press</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Harvard Business Review Zarządzanie wiedzą, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress
<b>Kosmiczne liczby. Liczby, które definiują naszą rzeczywistość</b>, <font color="navy">James D. Stein</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Kosmiczne liczby. Liczby, które definiują naszą rzeczywistość, James D. Stein, Wydawnictwo Prószyński
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Smart metering Inteligentny system pomiarowy

Smart metering Inteligentny system pomiarowy

49.90zł
37.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
Antywzorce języka SQL Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych Bill Karwin HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN

niedziela, 09 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami