Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Środki transportu Częśc 2 Podręcznik

Środki transportu Częśc 2 Podręcznik

39.00zł
33.15zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu 44.90zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah

ISBN: 978-83-246-2727-1

Ilośc stron: 320

Data wydania: 08/2010

Wciągnij klienta w swe sieci

  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Rozdziały:

Część pierwsza: Inbound marketing (23)
Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)

Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)

Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195)
Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207)
Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)

Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)

Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu”, kupili także:
<b>Merchandising w małych i dużych firmach handlowych Teoria i praktyka</b>, <font color="navy">Lucyna Witek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych Teoria i praktyka, Lucyna Witek, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Moje bezpieczne instalacje elektryczne</b>, <font color="navy">Andrzej Boczkowski, Janusz Strzyżewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Zacharek</font>
Moje bezpieczne instalacje elektryczne, Andrzej Boczkowski, Janusz Strzyżewski, Wydawnictwo Zacharek
<b>PHP i MySQL Tworzenie stron WWW Vademecum profesjonalisty Wydanie V</b>, <font color="navy">Luke Welling , Laura Thomson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP i MySQL Tworzenie stron WWW Vademecum profesjonalisty Wydanie V, Luke Welling , Laura Thomson, Wydawnictwo HELION
<b>Linux Leksykon kieszonkowy. Wydanie III</b>, <font color="navy">Daniel J. Barrett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Linux Leksykon kieszonkowy. Wydanie III, Daniel J. Barrett, Wydawnictwo HELION
<b>Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II</b>, <font color="navy">Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II, Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom, Wydawnictwo HELION
<b>Wielka księga samochodów Wydanie 2</b>, <font color="navy">Michael Bowler, Giuseppe Guzzardi, Enzo Pizzo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Carta Blanca</font>
Wielka księga samochodów Wydanie 2, Michael Bowler, Giuseppe Guzzardi, Enzo Pizzo, Wydawnictwo Carta Blanca
<b>Analiza matematyczna w zadaniach Część II</b>, <font color="navy">W. Krysicki, L. Włodarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Analiza matematyczna w zadaniach Część II, W. Krysicki, L. Włodarski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości</b>, <font color="navy">Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości, Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut, Wydawnictwo WNT
<b>Elektrownie wiatrowe w systemie elektroenergetycznym</b>, <font color="navy">Zbigniew Lubosny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Elektrownie wiatrowe w systemie elektroenergetycznym, Zbigniew Lubosny, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION

czwartek, 18 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami