Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Nauka o barwie Wydanie 2

Nauka o barwie Wydanie 2

149.00zł
120.69zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu 44.90zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah

ISBN: 978-83-246-2727-1

Ilośc stron: 320

Data wydania: 08/2010

Wciągnij klienta w swe sieci

  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Rozdziały:

Część pierwsza: Inbound marketing (23)
Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)

Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)

Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195)
Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207)
Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)

Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)

Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu”, kupili także:
<b>Uzależnienie od komputera i internetu u dzieci i młodzieży</b>, <font color="navy">Małgorzata Osipczuk, Paulina Chocholska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Hachette</font>
Uzależnienie od komputera i internetu u dzieci i młodzieży, Małgorzata Osipczuk, Paulina Chocholska, Wydawnictwo Hachette
<b>Radykalna rewolucja w zarządzaniu Przewodnik menedżera</b>, <font color="navy">Stephen Denning</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Radykalna rewolucja w zarządzaniu Przewodnik menedżera, Stephen Denning, Wydawnictwo Onepress
<b>Czy Polska dogoni Niemcy</b>, <font color="navy">Witold M. Orłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Czy Polska dogoni Niemcy, Witold M. Orłowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mechanika teoretyczna</b>, <font color="navy">Wojciech Rubinowicz, Wojciech Królikowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mechanika teoretyczna, Wojciech Rubinowicz, Wojciech Królikowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie</b>, <font color="navy">Al Ries, Jack Trout</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie, Al Ries, Jack Trout, Wydawnictwo Onepress
<b>Kapitał wysokiego ryzyka</b>, <font color="navy">Wiesława Przybylska-Kapuścińska, Marek Mozalewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Kapitał wysokiego ryzyka, Wiesława Przybylska-Kapuścińska, Marek Mozalewski, Wydawnictwo PWE
<b>Kosmetologia i farmakologia skóry</b>, <font color="navy">Marie Claude Martini</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PZWL</font>
Kosmetologia i farmakologia skóry, Marie Claude Martini, Wydawnictwo PZWL
<b>Komputer Optymalizacja i aktualizacja</b>, <font color="navy">Kris Jamsa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Komputer Optymalizacja i aktualizacja, Kris Jamsa, Wydawnictwo NAKOM
<b>Receptury w Minecrafcie dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Jesse Stay, Thomas Stay</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Receptury w Minecrafcie dla bystrzaków, Jesse Stay, Thomas Stay, Wydawnictwo Septem
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Tajniki Windows Server 2016

Tajniki Windows Server 2016

149.00zł
119.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION

poniedziałek, 17 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami