Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

36.75zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu 44.90zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah

ISBN: 978-83-246-2727-1

Ilośc stron: 320

Data wydania: 08/2010

Wciągnij klienta w swe sieci

  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Rozdziały:

Część pierwsza: Inbound marketing (23)
Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)

Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)

Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195)
Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207)
Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)

Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)

Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu”, kupili także:
<b>J2ME almanach</b>, <font color="navy">Kim Topley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
J2ME almanach, Kim Topley, Wydawnictwo HELION
<b>Zapytaj mamę! Przyspieszony kurs samodzielności</b>, <font color="navy">Bernhard Finkbeiner, Hans-Jörg Brekle</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zapytaj mamę! Przyspieszony kurs samodzielności, Bernhard Finkbeiner, Hans-Jörg Brekle, Wydawnictwo Onepress
<b>Moja teoria wszystkiego Księga I Teoria wielkiego programowania i światy równoległe</b>, <font color="navy">Tadeusz Kaczorowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poligraf</font>
Moja teoria wszystkiego Księga I Teoria wielkiego programowania i światy równoległe, Tadeusz Kaczorowski, Wydawnictwo Poligraf
<b>Matematyka dla kierunków ekonomicznych. Przykłady i zadania wraz z repetytorium ze szkoły średniej. Wydanie 6</b>, <font color="navy">Henryk Gurgul , Marcin Suder</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Matematyka dla kierunków ekonomicznych. Przykłady i zadania wraz z repetytorium ze szkoły średniej. Wydanie 6, Henryk Gurgul , Marcin Suder, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>MS Project 2013 i MS Project Server 2013 Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów</b>, <font color="navy">Sebastian Wilczewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
MS Project 2013 i MS Project Server 2013 Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów, Sebastian Wilczewski, Wydawnictwo HELION
<b>Zwinny samuraj Jak programują mistrzowie zwinności</b>, <font color="navy">Jonathan Rasmusson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zwinny samuraj Jak programują mistrzowie zwinności, Jonathan Rasmusson, Wydawnictwo HELION
<b>Zarys budownictwa ogólnego</b>, <font color="navy">Konrad Podawca</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Zarys budownictwa ogólnego, Konrad Podawca, Wydawnictwo WSiP
<b>F**k it! Oto jest odpowiedź!</b>, <font color="navy">John C. Parkin, Gaia Pollini</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
F**k it! Oto jest odpowiedź!, John C. Parkin, Gaia Pollini, Wydawnictwo Onepress
<b>Atlas nieba Przewodnik po gwiazdozbiorach</b>, <font color="navy">Przemysław Rudź</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SBP</font>
Atlas nieba Przewodnik po gwiazdozbiorach, Przemysław Rudź, Wydawnictwo SBP
 Koszyk
1 x Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami
1 x Marketing internetowy w wyszukiwarkach
96.00zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

64.90zł
53.22zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Zadania z mechaniki ogólnej Część 2 Kinematyka Wydanie VI Jan Misiak Naukowe PWN
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2 Jerzy Tyszer, Grzegorz Mrugalski, Artur Pogiel, Dariusz Czysz BTC
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION

czwartek, 22 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami