Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah
ISBN: 978-83-246-2727-1
Ilośc stron: 320
Data wydania: 08/2010
Wciągnij klienta w swe sieci
- Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
- Obowiązkowo stwórz stronę internetową
- Załóż konta w serwisach społecznościowych
- Zacznij pisać firmowy blog
- Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
- Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
- Promuj tych, którzy promują Ciebie
- Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki
Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!
Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których (a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach, (b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach, (c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela - nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.
Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?
Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
- poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
- stworzyć blog w celu promowania firmy;
- budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
- analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.
Rozdziały:
Część pierwsza: Inbound marketing (23) Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25) Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35) Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)
Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55) Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57) Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67) Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95) Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)
Część trzecia: Jak konwertować klientów (193) Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195) Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207) Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)
Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243) Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245) Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255) Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271) Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281) Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289) Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)
Dodatek A: Narzędzia i materiały (299) Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu --- Pozycja niedostępna.---
|