Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Strategie inwestycyjne na każdą pogodę

Strategie inwestycyjne na każdą pogodę

79.00zł
63.20zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu 44.90zł 13.47zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah

ISBN: 978-83-246-2727-1

Ilośc stron: 320

Data wydania: 08/2010

Wciągnij klienta w swe sieci

  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Rozdziały:

Część pierwsza: Inbound marketing (23)
Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)

Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)

Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195)
Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207)
Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)

Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)

Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
Tytuł książki: "Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu"
Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah
Wydawnictwo: HELION
Cena: 44.90zł 13.47zł
Klienci, którzy kupili „Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu”, kupili także:
<b>E-sport. Optymalizacja gracza</b>, <font color="navy">Maciej Cypryjański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
E-sport. Optymalizacja gracza, Maciej Cypryjański, Wydawnictwo HELION
<b>Podręcznik biegacza</b>, <font color="navy">Bob Glover, Jack Shepherd, Florence Glover Shelly-Lynn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Buk Rower</font>
Podręcznik biegacza, Bob Glover, Jack Shepherd, Florence Glover Shelly-Lynn, Wydawnictwo Buk Rower
<b>Energetyka jądrowa w Polsce</b>, <font color="navy">Kazimierz Jeleń, Zbigniew Rau</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Energetyka jądrowa w Polsce, Kazimierz Jeleń, Zbigniew Rau, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Programowalne układy przetwarzania sygnałów i informacji</b>, <font color="navy">Tadeusz Łuba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Programowalne układy przetwarzania sygnałów i informacji, Tadeusz Łuba, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Java w pigułce. Wydanie VI</b>, <font color="navy">Benjamin J Evans, David Flanagan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java w pigułce. Wydanie VI, Benjamin J Evans, David Flanagan, Wydawnictwo HELION
<b>Strategie geniuszy Myśl jak Arystoteles, Mozart, Disney i Sherlock Holmes</b>, <font color="navy">Robert B. Dilts</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Strategie geniuszy Myśl jak Arystoteles, Mozart, Disney i Sherlock Holmes, Robert B. Dilts, Wydawnictwo Onepress
<b>JavaScript krok po kroku</b>, <font color="navy">Steve Suehring</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
JavaScript krok po kroku, Steve Suehring, Wydawnictwo RM
<b>Przestań gadać, zacznij działać Kopniak w tyłek, w sześciu częściach</b>, <font color="navy">Sháá Wasmund</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Przestań gadać, zacznij działać Kopniak w tyłek, w sześciu częściach, Sháá Wasmund, Wydawnictwo Onepress
<b>Projektowanie wnętrz Aranżacje</b>, <font color="navy">Macarena San Martin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Solis</font>
Projektowanie wnętrz Aranżacje, Macarena San Martin, Wydawnictwo Solis
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Excel profesjonalna analiza i prezentacja danych Jinjer Simon HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION

niedziela, 21 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami