Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Nowe spojrzenie na zarządzanie projektami

Nowe spojrzenie na zarządzanie projektami

48.00zł
38.40zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu 44.90zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah

ISBN: 978-83-246-2727-1

Ilośc stron: 320

Data wydania: 08/2010

Wciągnij klienta w swe sieci

  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Rozdziały:

Część pierwsza: Inbound marketing (23)
Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)

Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)

Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195)
Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207)
Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)

Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)

Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu”, kupili także:
<b>Jak poderwać dziewczynę? Poznaj tajemnice uwodzenia, flirtu i podrywu</b>, <font color="navy">Tomasz Marzec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Jak poderwać dziewczynę? Poznaj tajemnice uwodzenia, flirtu i podrywu, Tomasz Marzec, Wydawnictwo Sensus
<b>Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku</b>, <font color="navy">Joan Lambert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku, Joan Lambert, Wydawnictwo APN Promise
<b>Fotografia portretowa i reportażowa Warsztaty fotograficzne</b>, <font color="navy">Erin Manning</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia portretowa i reportażowa Warsztaty fotograficzne, Erin Manning, Wydawnictwo HELION
<b>ABC internetu Wydanie VII</b>, <font color="navy">Krzysztof Pikoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC internetu Wydanie VII, Krzysztof Pikoń, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy projektowania i algorytmy obliczeń konstrukcji żelbetowych</b>, <font color="navy">Andrzej Łapko, Bjarne Christian Jensen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Podstawy projektowania i algorytmy obliczeń konstrukcji żelbetowych, Andrzej Łapko, Bjarne Christian Jensen, Wydawnictwo Arkady
<b>Przetwarzanie danych w dużej skali. Niezawodność, skalowalność i łatwość konserwacji systemów</b>, <font color="navy">Martin Kleppmann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Przetwarzanie danych w dużej skali. Niezawodność, skalowalność i łatwość konserwacji systemów, Martin Kleppmann, Wydawnictwo HELION
<b>JavaScript Przewodnik dla absolutnie początkujących</b>, <font color="navy">Kirupa Chinnathambi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript Przewodnik dla absolutnie początkujących, Kirupa Chinnathambi, Wydawnictwo HELION
<b>Java Przewodnik dla początkujących. Wydanie VI</b>, <font color="navy">Herbert Schildt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Przewodnik dla początkujących. Wydanie VI, Herbert Schildt, Wydawnictwo HELION
<b>Twój pierwszy triathlon. Przygotuj się do zawodów, trenując pięć godzin tygodniowo. Wydanie II</b>, <font color="navy">Joe Friel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Twój pierwszy triathlon. Przygotuj się do zawodów, trenując pięć godzin tygodniowo. Wydanie II, Joe Friel, Wydawnictwo Septem
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka w szkole ponadgimnazjalnej Powtórzenie i zbiór zadań

Matematyka w szkole ponadgimnazjalnej Powtórzenie i zbiór zadań

51.45zł
39.10zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION

sobota, 21 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami