Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Cyberterroryzm zagrożeniem XXI wieku Perspektywa politologiczna i prawna

Cyberterroryzm zagrożeniem XXI wieku Perspektywa politologiczna i prawna

60.00zł
51.00zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu 44.90zł 13.47zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah

ISBN: 978-83-246-2727-1

Ilośc stron: 320

Data wydania: 08/2010

Wciągnij klienta w swe sieci

  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Rozdziały:

Część pierwsza: Inbound marketing (23)
Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)

Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)

Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195)
Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207)
Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)

Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)

Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
Tytuł książki: "Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu"
Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah
Wydawnictwo: HELION
Cena: 44.90zł 13.47zł
Klienci, którzy kupili „Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu”, kupili także:
<b>Słownik angielsko-polski i polsko-angielski</b>, <font color="navy">Jaworska Teresa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Słownik angielsko-polski i polsko-angielski, Jaworska Teresa, Wydawnictwo WNT
<b>Komputerowe studio muzyczne i nie tylko Przewodnik</b>, <font color="navy">Piotr Kołodziej</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Komputerowe studio muzyczne i nie tylko Przewodnik, Piotr Kołodziej, Wydawnictwo HELION
<b>MS Project 2007 i MS Project Server 2007 Efektywne zarządzanie projektami</b>, <font color="navy">Sebastian Wilczewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
MS Project 2007 i MS Project Server 2007 Efektywne zarządzanie projektami, Sebastian Wilczewski, Wydawnictwo HELION
<b>TCP/IP szkoła programowania</b>, <font color="navy">Heather Osterloh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
TCP/IP szkoła programowania, Heather Osterloh, Wydawnictwo HELION
<b>Matematyka dla biologów</b>, <font color="navy">Dariusz Wrzosek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WUW</font>
Matematyka dla biologów, Dariusz Wrzosek, Wydawnictwo WUW
<b>React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych</b>, <font color="navy">Stoyan Stefanov</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych, Stoyan Stefanov, Wydawnictwo HELION
<b>Sztuka wizażu Podręcznik atrakcyjnej kobiety</b>, <font color="navy">Katarzyna Kozłowska-Kołodziejska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka wizażu Podręcznik atrakcyjnej kobiety, Katarzyna Kozłowska-Kołodziejska, Wydawnictwo Onepress
<b>Serwisy społecznościowe Projektowanie</b>, <font color="navy">Joshua Porter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Serwisy społecznościowe Projektowanie, Joshua Porter, Wydawnictwo HELION
<b>Analiza danych w biznesie Sztuka podejmowania skutecznych decyzji</b>, <font color="navy">Foster Provost, Tom Fawcett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Analiza danych w biznesie Sztuka podejmowania skutecznych decyzji, Foster Provost, Tom Fawcett, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Rozwój informatycznych systemów wieloagentowych w środowiskach społeczno - gospodarczych

Rozwój informatycznych systemów wieloagentowych w środowiskach społeczno - gospodarczych

79.00zł
67.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Po prostu Unix Deborah S. Ray, Eric J. Ray HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION

niedziela, 17 grudzień 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami