Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji

Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji

58.80zł
44.10zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu 44.90zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah

ISBN: 978-83-246-2727-1

Ilośc stron: 320

Data wydania: 08/2010

Wciągnij klienta w swe sieci

  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Rozdziały:

Część pierwsza: Inbound marketing (23)
Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)

Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)

Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195)
Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207)
Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)

Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)

Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu”, kupili także:
<b>ABC Access 2016 PL</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC Access 2016 PL, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Programowanie Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++ Wydanie II</b>, <font color="navy">Bjarne Stroustrup</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++ Wydanie II, Bjarne Stroustrup, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Wybrane aspekty</b>, <font color="navy">Ryszard Żuber</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Wybrane aspekty, Ryszard Żuber, Wydawnictwo Difin
<b>Świat informacji</b>, <font color="navy">Marek Hetmański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Świat informacji, Marek Hetmański, Wydawnictwo Difin
<b>Medytacja nad naturą umysłu</b>, <font color="navy">Dalajlama, Khonton Peljor Lhundrub, Jose Ignacio Cabezon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Medytacja nad naturą umysłu, Dalajlama, Khonton Peljor Lhundrub, Jose Ignacio Cabezon, Wydawnictwo Sensus
<b>Linux Programowanie systemowe Wydanie II</b>, <font color="navy">Robert Love</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Linux Programowanie systemowe Wydanie II, Robert Love, Wydawnictwo HELION
<b>Tablice i algorytmy do wymiarowania zginanych elementów żelbetowych</b>, <font color="navy">Roman Gąćkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DASHÖFER</font>
Tablice i algorytmy do wymiarowania zginanych elementów żelbetowych, Roman Gąćkowski, Wydawnictwo DASHÖFER
<b>BackTrack 5 Testy penetracyjne sieci WiFi</b>, <font color="navy">Vivek Ramachandran</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
BackTrack 5 Testy penetracyjne sieci WiFi, Vivek Ramachandran, Wydawnictwo HELION
<b>Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Robert Zych</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone, Robert Zych, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Elementy organizacji Zasoby i zadania

Elementy organizacji Zasoby i zadania

36.75zł
27.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION

niedziela, 22 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami