Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Mały słownik techniczny angielsko-polski i polsko-angielski

Mały słownik techniczny angielsko-polski i polsko-angielski

69.00zł
52.44zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu 44.90zł
Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah

ISBN: 978-83-246-2727-1

Ilośc stron: 320

Data wydania: 08/2010

Wciągnij klienta w swe sieci

  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Rozdziały:

Część pierwsza: Inbound marketing (23)
Rozdział 1. Zmienił się sposób robienia zakupów... a czy zmienił się Twój marketing? (25)
Rozdział 2. Czy Twoja strona internetowa stanowi marketingowe centrum spotkań? (35)
Rozdział 3. Czy jesteś godny uwagi? (47)

Część druga: Daj się odnaleźć potencjalnym klientom (55)
Rozdział 4. Stwórz rozpoznawalne treści (57)
Rozdział 5. Daj się odnaleźć w blogosferze (67)
Rozdział 6. Daj się odnaleźć przez Google (95)
Rozdział 7. Daj się odnaleźć w mediasferze społecznościowej (137)

Część trzecia: Jak konwertować klientów (193)
Rozdział 8. Jak konwertować odwiedzających w potencjalnych klientów (195)
Rozdział 9. Jak konwertować wyselekcjonowanych odwiedzających w potencjalnych klientów (207)
Rozdział 10. Jak konwertować potencjalnych klientów w klientów faktycznych (225)

Część czwarta: Jak podejmować lepsze decyzje (243)
Rozdział 11. Jak podejmować lepsze decyzje marketingowe (245)
Rozdział 12. Jak rekrutować ludzi i mierzyć ich wydajność (255)
Rozdział 13. Wybór i ocena agencji PR (271)
Rozdział 14. Obserwowanie konkurencji (281)
Rozdział 15. O zaangażowaniu, cierpliwości i uczeniu się (289)
Rozdział 16. Dlaczego akurat teraz? (295)

Dodatek A: Narzędzia i materiały (299)
Dodatek B: Wskazówki z frontu dla początkujących firm (305)

Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Inbound Marketing Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu”, kupili także:
<b>70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie</b>, <font color="navy">Paweł Krzyworączka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie, Paweł Krzyworączka, Wydawnictwo Onepress
<b>Czarne dziury</b>, <font color="navy">Stephen Hawking</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Zysk i S-ka</font>
Czarne dziury, Stephen Hawking, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Mikroorganizmy w ochronie środowiska</b>, <font color="navy">Mieczysław K. Błaszczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mikroorganizmy w ochronie środowiska, Mieczysław K. Błaszczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Bardzo proste prawo przyciągania Dowiedz się, czego pragniesz...i zdobądź to!</b>, <font color="navy">Marie Diamond</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Bardzo proste prawo przyciągania Dowiedz się, czego pragniesz...i zdobądź to!, Marie Diamond, Wydawnictwo Onepress
<b>Spirala wzrostu Pieniądz, energia i kreatywność w dynamice procesów rynkowych</b>, <font color="navy">Hans Christoph Binswanger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Zysk i S-ka</font>
Spirala wzrostu Pieniądz, energia i kreatywność w dynamice procesów rynkowych, Hans Christoph Binswanger, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu</b>, <font color="navy">Kevin Hogan; Dave Lakhani; Gary May; Mollie Marti; Eliot Hoppe; Larry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu, Kevin Hogan; Dave Lakhani; Gary May; Mollie Marti; Eliot Hoppe; Larry, Wydawnictwo Onepress
<b>Przetworniki danych C/A A/C</b>, <font color="navy">Franco Maloberti</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Przetworniki danych C/A A/C, Franco Maloberti, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Zastosowania metod sztucznej inteligencji w inżynierii produkcji</b>, <font color="navy">R. Knosala</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Zastosowania metod sztucznej inteligencji w inżynierii produkcji, R. Knosala, Wydawnictwo WNT
<b>Wdrażanie systemu ochrony danych osobowych. Praktyczny przewodnik krok po kroku</b>, <font color="navy">Konrad Gałaj-Emiliańczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Wdrażanie systemu ochrony danych osobowych. Praktyczny przewodnik krok po kroku, Konrad Gałaj-Emiliańczyk, Wydawnictwo Difin
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Wstęp do informatyki kwantowej

Wstęp do informatyki kwantowej

44.00zł
32.56zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN

czwartek, 18 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami