Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Podstawy programowania maszyn CNC w systemie CAD/CAM Mastercam

Podstawy programowania maszyn CNC w systemie CAD/CAM Mastercam

54.00zł
43.20zł
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie 39.00zł 27.69zł
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie

Tytuł: Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie
Autor: Erica Sadun, Steve Sande
ISBN: 978-83-246-8327-7
Ilość stron: 240
Data wydania: 03/2014
Format: 140x208
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 27.69zł


Reklama dźwignią sukcesu!

Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów.

Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!

Dzięki tej książce:

  • poznasz reklamowe know-how
  • skontaktujesz się z blogerami i namówisz ich do współpracy
  • zdobędziesz klientów
  • Twoja aplikacja odniesie sukces na rynku

Bezcenne źródło informacji niezbędnych do odniesienia sukcesu.

Spis treści:

. Jak funkcjonują blogi? (27)

  • Typowy dzień ważnego blogera (28)
    • Prośby o recenzje (28)
    • Mniejsze blogi (30)
  • Robienie kiełbasek: Jak powstają recenzje (30)
    • Czego szukają blogerzy? (31)
    • Dlaczego blogerzy piszą recenzje? (33)
    • Przyciąganie uwagi czytelnika (34)
    • Krytyka (34)
    • W jaki sposób blogerzy dokonują oceny? (35)
  • Pisanie recenzji (36)
    • Co z gadżetami i sprzętem? (38)
  • Elementy recenzji (38)
    • Grafika i design (40)
    • Interfejs użytkownika (41)
    • Wartość (42)
    • Użyteczność (42)
    • Ustawienia (43)
    • Opcje (43)
    • Wyróżniki (44)
    • Ostateczny szlif (45)
  • Ile czasu poświęca się na recenzję danego produktu? (46)
    • Czy recenzentów obowiązują limity czasowe? (47)
    • Ile czasu potrzeba, by wykryć cytrynę? (48)
  • Jakiego typu recenzje piszą blogerzy? (49)
    • Pierwszy rzut oka (49)
    • Przegląd (49)
    • Test praktyczny (50)
    • Szczegółowa analiza (50)
  • Wybór typu recenzji (50)
  • Dlaczego recenzje na blogach mają znaczenie? (51)
  • Realia marketingowe (53)
  • Podsumowanie (55)

2. Atrakcyjny produkt (57)

  • Definicja produktu (58)
    • Kim jest Twój klient? (58)
    • Jakie zadanie rozwiązuje Twój produkt? (59)
    • Co go wyróżnia? (60)
  • Co sprawia, że produkt jest dobry? (61)
    • Ma wspaniały i łatwy w obsłudze interfejs użytkownika (61)
    • Umożliwia użytkownikom zrobienie czegoś (62)
    • Zmienia się, by sprostać potrzebom użytkownika (63)
    • Deweloperzy odnoszący sukcesy znają się na marketingu (63)
    • Jest dopracowany (64)
    • Jest aktualny (65)
    • Jest istotny (65)
  • Dlaczego projekt dobrego interfejsu ma znaczenie? (65)
  • Udoskonalanie produktu (67)
    • Beta-testy aplikacji (69)
  • Zakochiwanie się w swoim produkcie (70)
  • Umowa o poufności, embargo, wyłączność (71)
  • Konkurowanie z największymi (73)
  • Rozwijanie autopromocji (74)
  • Podsumowanie (76)

3. Tworzenie reklamy (77)

  • Projektowanie reklamy (78)
  • Niezbędne elementy reklamy (79)
    • Motywujący temat wiadomości (79)
    • Nazwa produktu (79)
    • Cena produktu (80)
    • Linki (81)
    • Zrzuty ekranu (81)
    • Wideo (83)
    • Opis (85)
    • Lista wyróżników (86)
    • Informacje kontaktowe (86)
  • Przykładowa wiadomość reklamowa (86)
  • Przypomnij nam, kim jesteś (88)
  • Przyciąganie uwagi za pomocą tematu (89)
    • Rola tematu (89)
    • Przykłady dobrych tematów (90)
    • Dlaczego temat zawodzi? (91)
    • Tematy wiadomości niezwiązanych z recenzowaniem (93)
  • Kody promocyjne (94)
    • Jak wysyłać kody promocyjne? (96)
    • Tworzenie linku produktu (97)
    • Tworzenie linku firmy (98)
    • Tokens for Mac (99)
    • Darmowa aplikacja (100)
  • Różnice między reklamą oprogramowania a reklamą sprzętu (101)
    • Design (102)
    • Wartość (103)
    • Funkcjonalność (104)
  • Ceny sprzętu (104)
  • Bezcenny film (105)
  • Logistyka recenzji sprzętu (106)
  • Testy wydajności (107)
  • Kilka słów na temat Kickstartera (108)
    • Analiza przykładu: Wideo Une Bobine (109)
  • Popularne kategorie sprzętu (110)
    • Pokrowce (110)
    • Słuchawki (112)
    • Stacje dokujące (112)
    • Głośniki (113)
    • Dyski (114)
    • Zasilanie (akumulatory, ładowarki, ładowarki samochodowe) (115)
    • Gadżety fotograficzne (115)
    • Książki/e-booki (116)
    • Przewody i pozostałe gadżety (117)
  • Wiadomości reklamowe dotyczące sprzętu (118)
  • Podsumowanie (119)

4. Reklamowe "tak" i "nie" (121)

  • Znaj stronę (122)
    • TAK: Adresuj swoje oferty do konkretnych blogerów (122)
    • TAK: Celuj w cykl wpisów (124)
    • TAK: Rozważ gościnny występ w podcaście (125)
    • TAK: Rozważ wpis niebędący recenzją (125)
  • Planuj (127)
    • TAK: Podawaj konkretne daty i przedziały czasowe (127)
    • TAK: Wspomnij o wyłączności na tekst z pierwszymi wrażeniami (128)
    • NIE: Nie rób falstartu (129)
  • Wykorzystaj osobowość (129)
    • TAK: Oferuj dostęp (130)
    • NIE: Nie zawłaszczaj konwersacji, by reklamować swoją aplikację (130)
    • TAK: Słuchaj, kiedy bloger oferuje swoje uwagi (131)
    • TAK: Bądź przyjazny (131)
    • NIE: Nie dodawaj nas do osobistej listy mailingowej (132)
  • Dobrze się komunikuj (133)
    • TAK: Wykorzystuj sukces (133)
    • NIE: Nie posługuj się nazwiskami celebrytów, o ile nie są Twoimi inwestorami (134)
    • NIE: Nie donoś na konkurentów (134)
    • TAK: Wiedz, do kogo piszesz (134)
    • TAK: Unikaj scenariusza "brzydkiej siostry" (136)
    • TAK: Proś rodzimego użytkownika języka o sprawdzenie (136)
  • Sprawdzanie (137)
    • NIE: Nie napastuj blogera (138)
    • NIE: Nie zasypuj blogerów spamem (138)
    • NIE: Nie zakładaj, że prośba o kod promocyjny skończy się recenzją (140)
    • TAK: Zakładaj, że poproszenie o namacalny produkt skończy się napisaniem tekstu (140)
    • NIE: Nie spodziewaj się odpowiedzi (141)
    • TAK: Wykorzystuj odpowiedzi (141)
    • NIE: Nie wysyłaj ponownie swojej oferty (142)
  • Wyczucie czasu (142)
    • TAK: Dostosowuj się do aktualnych wydarzeń (142)
    • TAK: Twórz okazje (143)
  • Oszukiwanie systemu (144)
    • NIE: Nie uprawiaj astroturfingu (144)
    • NIE: Nie oferuj zapłaty za (szybsze) zrecenzowanie Twojego produktu (144)
    • NIE: Nie próbuj wzbudzić w nas współczucia (146)
    • NIE: Nie udawaj, że jesteś "tylko klientem" opowiadającym o programie, który "właśnie odkryłeś" (146)
    • NIE: Nie cytuj fragmentów recenzji wyrwanych z kontekstu (147)
    • NIE: Nie określaj "warunków" pisania recenzji (147)
    • NIE: Nie kłam i nie zwódź (147)
  • Unikaj obrażania innych (148)
    • NIE: Nie bądź rasistą, seksistą itp. (148)
    • NIE: Nie pal za sobą mostów (149)
  • Składanie ofert różnymi kanałami (149)
    • Wyjątki pozwalające na ominięcie reguł (150)
  • Kiedy należy się reklamować? (151)
    • Radzenie sobie z problemami podczas procesu akceptowania aplikacji przez Apple'a (152)
  • Podsumowanie (155)

5. Analizy przykładów (157)

  • Analiza przykładu: Krótki, ale uroczy (158)
  • Analiza przykładu: Rzetelne zapytanie (159)
  • Analiza przykładu: Profesjonalna reklama (160)
  • Analiza przykładu: Stracona okazja świąteczna (161)
  • Analiza przykładu: Reklama nijaka (162)
  • Analiza przykładu: Reklama całkowicie nie na miejscu, która wywołała nasz uśmiech (163)
  • Analiza przykładu: Zwycięski urok osobisty (164)
  • Analiza przykładu: Całkowite przegapienie znaków (165)
  • Analiza przykładu: Niebezpieczna autokorekta (166)
  • Analiza przykładu: Modne słowa (167)
  • Analiza przykładu: Niewystarczająca liczba szczegółów (168)
  • Analiza przykładu: Co my właściwie reklamujemy? (170)
  • Analiza przykładu: Reklama, która umknęła (170)
  • Analiza przykładu: Nie publikuj próśb o recenzję wielu produktów równocześnie (171)
  • Analiza przykładu: Tłumaczenie maszynowe (172)
  • Analiza przykładu: Unikaj niesprecyzowanych wypunktowań (173)
  • Analiza przykładu: Idealna odpowiedź (174)
  • Analiza przykładu: Ponowne zredagowanie wiadomości reklamowej (175)
    • Oryginalna wiadomość (176)
    • Wiadomość po ponownym zredagowaniu (178)
  • Analiza przykładu: Pamiętaj, że to aplikacja jest bohaterem (178)
  • Analiza przykładu: Reklama na Twitterze (180)
  • Wskazówki końcowe: Unikaj pretensjonalności (180)
  • Podsumowanie (182)

6. Przygotowywanie PR (185)

  • Ukończ produkt (185)
  • Przygotuj swój tekst marketingowy (187)
  • Wybieraj dla marki odpowiednie znaki firmowe (188)
  • Kluczowe elementy witryny internetowej (188)
    • Dodaj link "Skontaktuj się z nami" (190)
    • Ostrożnie obchodź się ze znakami firmowymi (191)
  • Tworzenie poradnika dla recenzenta (192)
    • Tao poradników dla recenzenta (194)
  • O materiałach prasowych (196)
  • Przygotowanie niezwykle ważnej filmowej prezentacji produktu (197)
    • Nagrywanie filmów (197)
    • Dobra jakość filmów demonstracyjnych (199)
    • Edytowanie filmów (199)
    • Dopracowywanie filmu reklamowego (200)
    • Muzyka w filmie (202)
    • Publikowanie filmów (202)
    • Demonstracja na żywo (203)
  • Przygotowywanie materiałów do recenzji (205)
    • Czy chcesz odzyskać swój produkt? (205)
    • Czy w opakowaniu powinny znaleźć się inne przedmioty? (205)
    • Czy powinieneś dostarczyć pełny egzemplarz, czy ograniczone czasowo demo? (205)
  • Media społecznościowe (206)
    • Bądź interaktywny (206)
    • Bądź dyplomatyczny (207)
    • Nie bądź wrogi (207)
    • Bądź ludzki (208)
    • Bądź skoncentrowany (208)
    • Bądź źródłem informacji (208)
    • Bądź aktywny (208)
    • Korzystaj z narzędzi do automatycznej publikacji wpisów (208)
    • Działaj we wszystkich możliwych miejscach (209)
    • Bądź szczodry (209)
  • Podsumowanie (209)

7. Instrukcja obsługi blogera (211)

  • Nawiązywanie relacji z blogerem (211)
    • Bądź cierpliwy i wytrwały (212)
    • Bądź wyrozumiały (212)
    • Uprzejmie akceptuj krytykę (213)
    • Wspieraj sam siebie (213)
    • Bądź ludzki (214)
    • Bądź dostępny (214)
    • Bądź świadomy zainteresowań blogera (214)
  • Zasada "Bądź przyzwoitą istotą ludzką" (215)
  • Reagowanie na recenzje - pozytywne i negatywne (216)
    • Reagowanie na pozytywne recenzje (217)
    • Reagowanie na negatywne recenzje (217)
    • Sprzeczne recenzje (218)
    • Błędy rzeczowe (218)
    • Korzystanie z komentarzy (219)
  • Dlaczego mój produkt nie został zrecenzowany? (220)
  • Podsumowanie (222)

8. Ćwiczenia i listy kontrolne (223)

  • Znaj swojego klienta: Tworzenie profilu klienta (223)
    • Ćwiczenie 1.: Prawdopodobny profil klienta (224)
  • Analiza konkurencji (225)
    • Ćwiczenie 2.: Ocena konkurencji (226)
  • Obliczanie potencjalnego rozmiaru rynku (226)
    • Ćwiczenie 3.: Obliczanie rozmiaru rynku (230)
  • Listy kontrolne wiadomości reklamowych (230)
    • Ćwiczenie 4.: Sprawdzenie tematu wiadomości (231)
    • Ćwiczenie 5.: Sprawdzenie wiadomości reklamowej (231)
  • Lista kontrolna poradnika dla recenzenta (232)
    • Ćwiczenie 6.: Konieczne elementy poradnika dla recenzenta (232)
  • Baza danych relacji z blogerami (233)
    • Ćwiczenie 7.: Dane kontaktowe blogerów (233)
  • Podsumowanie (233)
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie
Tytuł książki: "Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie"
Autor: Erica Sadun, Steve Sande
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili „Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie”, kupili także:
<b>Sztuczki i triki w Windows XP/Vista</b>, <font color="navy">Adam Józefiok</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sztuczki i triki w Windows XP/Vista, Adam Józefiok, Wydawnictwo HELION
<b>Towaroznawstwo REA</b>, <font color="navy">Marta Misiarz, Katarzyna Kocierz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Towaroznawstwo REA, Marta Misiarz, Katarzyna Kocierz, Wydawnictwo REA
<b>Techniczna mechanika płynów</b>, <font color="navy">Roman Zarzycki , Jerzy Prywer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Techniczna mechanika płynów, Roman Zarzycki , Jerzy Prywer, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tworzenie nowoczesnych aplikacji graficznych w WPF</b>, <font color="navy">Cisek Jarosław</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie nowoczesnych aplikacji graficznych w WPF, Cisek Jarosław, Wydawnictwo HELION
<b>Samba 4 Przewodnik administratora</b>, <font color="navy">Marcelo Leal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Samba 4 Przewodnik administratora, Marcelo Leal, Wydawnictwo HELION
<b>House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana</b>, <font color="navy">J. Edward Hackett , William Irwin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
House of Cards i filozofia. Demokracja jest przereklamowana, J. Edward Hackett , William Irwin, Wydawnictwo Editio
<b>Python Podstawy nauki o danych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Alberto Boschetti , Luca Massaron</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Python Podstawy nauki o danych. Wydanie II, Alberto Boschetti , Luca Massaron, Wydawnictwo HELION
<b>Umysł matematyczny</b>, <font color="navy">Bartosz Brożek, Mateusz Hohol</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Umysł matematyczny, Bartosz Brożek, Mateusz Hohol, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Wprowadzenie do systemów baz danych</b>, <font color="navy">Ramez Elmasri, Shamkant B. Navathe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wprowadzenie do systemów baz danych, Ramez Elmasri, Shamkant B. Navathe, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Laboratorium w szufladzie Biologia

Laboratorium w szufladzie Biologia

39.00zł
28.86zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

poniedziałek, 24 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami