Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Tajemniczy świat genomu ludzkiego

Tajemniczy świat genomu ludzkiego

45.00zł
36.00zł
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie 39.00zł 27.69zł
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie

Tytuł: Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie
Autor: Erica Sadun, Steve Sande
ISBN: 978-83-246-8327-7
Ilość stron: 240
Data wydania: 03/2014
Format: 140x208
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 27.69zł


Reklama dźwignią sukcesu!

Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów.

Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!

Dzięki tej książce:

  • poznasz reklamowe know-how
  • skontaktujesz się z blogerami i namówisz ich do współpracy
  • zdobędziesz klientów
  • Twoja aplikacja odniesie sukces na rynku

Bezcenne źródło informacji niezbędnych do odniesienia sukcesu.

Spis treści:

. Jak funkcjonują blogi? (27)

  • Typowy dzień ważnego blogera (28)
    • Prośby o recenzje (28)
    • Mniejsze blogi (30)
  • Robienie kiełbasek: Jak powstają recenzje (30)
    • Czego szukają blogerzy? (31)
    • Dlaczego blogerzy piszą recenzje? (33)
    • Przyciąganie uwagi czytelnika (34)
    • Krytyka (34)
    • W jaki sposób blogerzy dokonują oceny? (35)
  • Pisanie recenzji (36)
    • Co z gadżetami i sprzętem? (38)
  • Elementy recenzji (38)
    • Grafika i design (40)
    • Interfejs użytkownika (41)
    • Wartość (42)
    • Użyteczność (42)
    • Ustawienia (43)
    • Opcje (43)
    • Wyróżniki (44)
    • Ostateczny szlif (45)
  • Ile czasu poświęca się na recenzję danego produktu? (46)
    • Czy recenzentów obowiązują limity czasowe? (47)
    • Ile czasu potrzeba, by wykryć cytrynę? (48)
  • Jakiego typu recenzje piszą blogerzy? (49)
    • Pierwszy rzut oka (49)
    • Przegląd (49)
    • Test praktyczny (50)
    • Szczegółowa analiza (50)
  • Wybór typu recenzji (50)
  • Dlaczego recenzje na blogach mają znaczenie? (51)
  • Realia marketingowe (53)
  • Podsumowanie (55)

2. Atrakcyjny produkt (57)

  • Definicja produktu (58)
    • Kim jest Twój klient? (58)
    • Jakie zadanie rozwiązuje Twój produkt? (59)
    • Co go wyróżnia? (60)
  • Co sprawia, że produkt jest dobry? (61)
    • Ma wspaniały i łatwy w obsłudze interfejs użytkownika (61)
    • Umożliwia użytkownikom zrobienie czegoś (62)
    • Zmienia się, by sprostać potrzebom użytkownika (63)
    • Deweloperzy odnoszący sukcesy znają się na marketingu (63)
    • Jest dopracowany (64)
    • Jest aktualny (65)
    • Jest istotny (65)
  • Dlaczego projekt dobrego interfejsu ma znaczenie? (65)
  • Udoskonalanie produktu (67)
    • Beta-testy aplikacji (69)
  • Zakochiwanie się w swoim produkcie (70)
  • Umowa o poufności, embargo, wyłączność (71)
  • Konkurowanie z największymi (73)
  • Rozwijanie autopromocji (74)
  • Podsumowanie (76)

3. Tworzenie reklamy (77)

  • Projektowanie reklamy (78)
  • Niezbędne elementy reklamy (79)
    • Motywujący temat wiadomości (79)
    • Nazwa produktu (79)
    • Cena produktu (80)
    • Linki (81)
    • Zrzuty ekranu (81)
    • Wideo (83)
    • Opis (85)
    • Lista wyróżników (86)
    • Informacje kontaktowe (86)
  • Przykładowa wiadomość reklamowa (86)
  • Przypomnij nam, kim jesteś (88)
  • Przyciąganie uwagi za pomocą tematu (89)
    • Rola tematu (89)
    • Przykłady dobrych tematów (90)
    • Dlaczego temat zawodzi? (91)
    • Tematy wiadomości niezwiązanych z recenzowaniem (93)
  • Kody promocyjne (94)
    • Jak wysyłać kody promocyjne? (96)
    • Tworzenie linku produktu (97)
    • Tworzenie linku firmy (98)
    • Tokens for Mac (99)
    • Darmowa aplikacja (100)
  • Różnice między reklamą oprogramowania a reklamą sprzętu (101)
    • Design (102)
    • Wartość (103)
    • Funkcjonalność (104)
  • Ceny sprzętu (104)
  • Bezcenny film (105)
  • Logistyka recenzji sprzętu (106)
  • Testy wydajności (107)
  • Kilka słów na temat Kickstartera (108)
    • Analiza przykładu: Wideo Une Bobine (109)
  • Popularne kategorie sprzętu (110)
    • Pokrowce (110)
    • Słuchawki (112)
    • Stacje dokujące (112)
    • Głośniki (113)
    • Dyski (114)
    • Zasilanie (akumulatory, ładowarki, ładowarki samochodowe) (115)
    • Gadżety fotograficzne (115)
    • Książki/e-booki (116)
    • Przewody i pozostałe gadżety (117)
  • Wiadomości reklamowe dotyczące sprzętu (118)
  • Podsumowanie (119)

4. Reklamowe "tak" i "nie" (121)

  • Znaj stronę (122)
    • TAK: Adresuj swoje oferty do konkretnych blogerów (122)
    • TAK: Celuj w cykl wpisów (124)
    • TAK: Rozważ gościnny występ w podcaście (125)
    • TAK: Rozważ wpis niebędący recenzją (125)
  • Planuj (127)
    • TAK: Podawaj konkretne daty i przedziały czasowe (127)
    • TAK: Wspomnij o wyłączności na tekst z pierwszymi wrażeniami (128)
    • NIE: Nie rób falstartu (129)
  • Wykorzystaj osobowość (129)
    • TAK: Oferuj dostęp (130)
    • NIE: Nie zawłaszczaj konwersacji, by reklamować swoją aplikację (130)
    • TAK: Słuchaj, kiedy bloger oferuje swoje uwagi (131)
    • TAK: Bądź przyjazny (131)
    • NIE: Nie dodawaj nas do osobistej listy mailingowej (132)
  • Dobrze się komunikuj (133)
    • TAK: Wykorzystuj sukces (133)
    • NIE: Nie posługuj się nazwiskami celebrytów, o ile nie są Twoimi inwestorami (134)
    • NIE: Nie donoś na konkurentów (134)
    • TAK: Wiedz, do kogo piszesz (134)
    • TAK: Unikaj scenariusza "brzydkiej siostry" (136)
    • TAK: Proś rodzimego użytkownika języka o sprawdzenie (136)
  • Sprawdzanie (137)
    • NIE: Nie napastuj blogera (138)
    • NIE: Nie zasypuj blogerów spamem (138)
    • NIE: Nie zakładaj, że prośba o kod promocyjny skończy się recenzją (140)
    • TAK: Zakładaj, że poproszenie o namacalny produkt skończy się napisaniem tekstu (140)
    • NIE: Nie spodziewaj się odpowiedzi (141)
    • TAK: Wykorzystuj odpowiedzi (141)
    • NIE: Nie wysyłaj ponownie swojej oferty (142)
  • Wyczucie czasu (142)
    • TAK: Dostosowuj się do aktualnych wydarzeń (142)
    • TAK: Twórz okazje (143)
  • Oszukiwanie systemu (144)
    • NIE: Nie uprawiaj astroturfingu (144)
    • NIE: Nie oferuj zapłaty za (szybsze) zrecenzowanie Twojego produktu (144)
    • NIE: Nie próbuj wzbudzić w nas współczucia (146)
    • NIE: Nie udawaj, że jesteś "tylko klientem" opowiadającym o programie, który "właśnie odkryłeś" (146)
    • NIE: Nie cytuj fragmentów recenzji wyrwanych z kontekstu (147)
    • NIE: Nie określaj "warunków" pisania recenzji (147)
    • NIE: Nie kłam i nie zwódź (147)
  • Unikaj obrażania innych (148)
    • NIE: Nie bądź rasistą, seksistą itp. (148)
    • NIE: Nie pal za sobą mostów (149)
  • Składanie ofert różnymi kanałami (149)
    • Wyjątki pozwalające na ominięcie reguł (150)
  • Kiedy należy się reklamować? (151)
    • Radzenie sobie z problemami podczas procesu akceptowania aplikacji przez Apple'a (152)
  • Podsumowanie (155)

5. Analizy przykładów (157)

  • Analiza przykładu: Krótki, ale uroczy (158)
  • Analiza przykładu: Rzetelne zapytanie (159)
  • Analiza przykładu: Profesjonalna reklama (160)
  • Analiza przykładu: Stracona okazja świąteczna (161)
  • Analiza przykładu: Reklama nijaka (162)
  • Analiza przykładu: Reklama całkowicie nie na miejscu, która wywołała nasz uśmiech (163)
  • Analiza przykładu: Zwycięski urok osobisty (164)
  • Analiza przykładu: Całkowite przegapienie znaków (165)
  • Analiza przykładu: Niebezpieczna autokorekta (166)
  • Analiza przykładu: Modne słowa (167)
  • Analiza przykładu: Niewystarczająca liczba szczegółów (168)
  • Analiza przykładu: Co my właściwie reklamujemy? (170)
  • Analiza przykładu: Reklama, która umknęła (170)
  • Analiza przykładu: Nie publikuj próśb o recenzję wielu produktów równocześnie (171)
  • Analiza przykładu: Tłumaczenie maszynowe (172)
  • Analiza przykładu: Unikaj niesprecyzowanych wypunktowań (173)
  • Analiza przykładu: Idealna odpowiedź (174)
  • Analiza przykładu: Ponowne zredagowanie wiadomości reklamowej (175)
    • Oryginalna wiadomość (176)
    • Wiadomość po ponownym zredagowaniu (178)
  • Analiza przykładu: Pamiętaj, że to aplikacja jest bohaterem (178)
  • Analiza przykładu: Reklama na Twitterze (180)
  • Wskazówki końcowe: Unikaj pretensjonalności (180)
  • Podsumowanie (182)

6. Przygotowywanie PR (185)

  • Ukończ produkt (185)
  • Przygotuj swój tekst marketingowy (187)
  • Wybieraj dla marki odpowiednie znaki firmowe (188)
  • Kluczowe elementy witryny internetowej (188)
    • Dodaj link "Skontaktuj się z nami" (190)
    • Ostrożnie obchodź się ze znakami firmowymi (191)
  • Tworzenie poradnika dla recenzenta (192)
    • Tao poradników dla recenzenta (194)
  • O materiałach prasowych (196)
  • Przygotowanie niezwykle ważnej filmowej prezentacji produktu (197)
    • Nagrywanie filmów (197)
    • Dobra jakość filmów demonstracyjnych (199)
    • Edytowanie filmów (199)
    • Dopracowywanie filmu reklamowego (200)
    • Muzyka w filmie (202)
    • Publikowanie filmów (202)
    • Demonstracja na żywo (203)
  • Przygotowywanie materiałów do recenzji (205)
    • Czy chcesz odzyskać swój produkt? (205)
    • Czy w opakowaniu powinny znaleźć się inne przedmioty? (205)
    • Czy powinieneś dostarczyć pełny egzemplarz, czy ograniczone czasowo demo? (205)
  • Media społecznościowe (206)
    • Bądź interaktywny (206)
    • Bądź dyplomatyczny (207)
    • Nie bądź wrogi (207)
    • Bądź ludzki (208)
    • Bądź skoncentrowany (208)
    • Bądź źródłem informacji (208)
    • Bądź aktywny (208)
    • Korzystaj z narzędzi do automatycznej publikacji wpisów (208)
    • Działaj we wszystkich możliwych miejscach (209)
    • Bądź szczodry (209)
  • Podsumowanie (209)

7. Instrukcja obsługi blogera (211)

  • Nawiązywanie relacji z blogerem (211)
    • Bądź cierpliwy i wytrwały (212)
    • Bądź wyrozumiały (212)
    • Uprzejmie akceptuj krytykę (213)
    • Wspieraj sam siebie (213)
    • Bądź ludzki (214)
    • Bądź dostępny (214)
    • Bądź świadomy zainteresowań blogera (214)
  • Zasada "Bądź przyzwoitą istotą ludzką" (215)
  • Reagowanie na recenzje - pozytywne i negatywne (216)
    • Reagowanie na pozytywne recenzje (217)
    • Reagowanie na negatywne recenzje (217)
    • Sprzeczne recenzje (218)
    • Błędy rzeczowe (218)
    • Korzystanie z komentarzy (219)
  • Dlaczego mój produkt nie został zrecenzowany? (220)
  • Podsumowanie (222)

8. Ćwiczenia i listy kontrolne (223)

  • Znaj swojego klienta: Tworzenie profilu klienta (223)
    • Ćwiczenie 1.: Prawdopodobny profil klienta (224)
  • Analiza konkurencji (225)
    • Ćwiczenie 2.: Ocena konkurencji (226)
  • Obliczanie potencjalnego rozmiaru rynku (226)
    • Ćwiczenie 3.: Obliczanie rozmiaru rynku (230)
  • Listy kontrolne wiadomości reklamowych (230)
    • Ćwiczenie 4.: Sprawdzenie tematu wiadomości (231)
    • Ćwiczenie 5.: Sprawdzenie wiadomości reklamowej (231)
  • Lista kontrolna poradnika dla recenzenta (232)
    • Ćwiczenie 6.: Konieczne elementy poradnika dla recenzenta (232)
  • Baza danych relacji z blogerami (233)
    • Ćwiczenie 7.: Dane kontaktowe blogerów (233)
  • Podsumowanie (233)
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie
Tytuł książki: "Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie"
Autor: Erica Sadun, Steve Sande
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili „Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie”, kupili także:
<b>Wielowymiarowe metody statystyczne w analizie ryzyka inwestycyjnego</b>, <font color="navy">Grażyna Trzpiot</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Wielowymiarowe metody statystyczne w analizie ryzyka inwestycyjnego, Grażyna Trzpiot, Wydawnictwo PWE
<b>Sekrety giełdowych milionerów. Skuteczne strategie na światowych rynkach Forex, akcji, surowców</b>, <font color="navy">Dariusz Świerk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sekrety giełdowych milionerów. Skuteczne strategie na światowych rynkach Forex, akcji, surowców, Dariusz Świerk, Wydawnictwo Onepress
<b>Statystyczny drogowskaz 3 Praktyczny przewodnik wykorzystania modeli regresji oraz równań strukturalnych</b>, <font color="navy">Sylwia Bedyńska, Monika Książek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SEDNO</font>
Statystyczny drogowskaz 3 Praktyczny przewodnik wykorzystania modeli regresji oraz równań strukturalnych, Sylwia Bedyńska, Monika Książek, Wydawnictwo SEDNO
<b>Zasady negocjacji Wydanie 3</b>, <font color="navy">Roy J. Lewicki, David M. Saunders, Bruce Barry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Zasady negocjacji Wydanie 3, Roy J. Lewicki, David M. Saunders, Bruce Barry, Wydawnictwo Rebis
<b>Xamarin. Tworzenie interfejsów użytkownika</b>, <font color="navy">Steven F. Daniel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Xamarin. Tworzenie interfejsów użytkownika, Steven F. Daniel, Wydawnictwo HELION
<b>Volkswagen Transporter (T5) modele od V 2003</b>, <font color="navy">Sławomir Polkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Volkswagen Transporter (T5) modele od V 2003, Sławomir Polkowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Controlling finansowy w przedsiębiorstwie</b>, <font color="navy">Maria Sierpińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Controlling finansowy w przedsiębiorstwie, Maria Sierpińska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ale kosmos! Jak jeść, kochać się i korzystać z WC w stanie nieważkości</b>, <font color="navy">Mary Roach</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Ale kosmos! Jak jeść, kochać się i korzystać z WC w stanie nieważkości, Mary Roach, Wydawnictwo Znak
<b>Język C++ efektywne programowanie obiektowe</b>, <font color="navy">Kayshav Dattatri</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Język C++ efektywne programowanie obiektowe, Kayshav Dattatri, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka Od podstaw do elementów matematyki wyższej

Matematyka Od podstaw do elementów matematyki wyższej

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
VBA dla Excela 2016 PL. 222 praktyczne przykłady Witold Wrotek HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson Promise
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION

sobota, 25 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami